فهرست:
فهرست
.
فصل اول: معرفی پژوهش
1- مقدمه..............................................................................................................................................................
2
1-1- اهداف اصلی طرح......................................................................................................................................
4
فصل دوم: مبانی نظری پژوهش ومروری بر مطالعات پیشین
2- مقدمه................................................................................................................................................................
7
2-1-1 تعریف بازاریابی جدید ...........................................................................................................................
7
2-1-2 ابعاد گوناگون مارکتینگ.........................................................................................................................
10
2-1- 3 تعریف دیگر از بازاریابی......................................................................................................................
12
2-1-4 فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده................................................................................................
14
2-1-5 انواع حل مسئله خرید..............................................................................................................................
16
2-1-6 عوامل موثر در فرایند تصمیم گیری خرید...............................................................................................
17
2-1- 7 عوامل روانی و فردی. ...........................................................................................................................
20
2-1- 8 عوامل موقعیتی ......................................................................................................................................
26
2-1-9 عوامل آمیخته بازاریابی...........................................................................................................................
26
2-1-10 ایجاد یک مدل جامع برای مطالعه رفتار خریدار.................................................................................
29
2-1-11 اجزای اصلی بازاریابی...........................................................................................................................
31
2-1-12 کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان........................................................................................
38
2-1-13 جدیدترین قلمرو در بازاریابی..............................................................................................................
38
2-1-14 مفهوم جدید کیفیت................................................................................................................................
39
2-1-15مدیریت کیفیت فراگیر یا جامع...............................................................................................................
40
2-1-16 مفهوم جدید خدمت به مشتریان...........................................................................................................
40
2-1-17 نقش بخش بازاریابی در کیفیت محصول..............................................................................................
41
2-1-18 مشارکت در بهبود کیفیت.....................................................................................................................
2-1-19 برنامه ای برای ارائه خدمات به مشتریان.............................................................................................
42
43
2-2- مدل های مورد استفاده................................................................................................................................
44
2-2-1- تحلیل ممیزی خطی (LDA).............................................................................................................
2-2-2- شبکههای عصبی مصنوعی.................................................................................................................
2-2-3- مقایسه مدلسازی کلاسیک با مدلسازی شبکه عصبی .....................................................................
2-2-4- طرز کار مدل سلول عصبی...................................................................................................................
2-2-5- چگونگی کار یک شبکه عصبی..............................................................................................................
2-2-6- میزان یادگیری ...................................................................................................................................
2-2-7- مومنتوم .............................................................................................................................................
2-2-8- آموزش، آزمایش و ارزیابی مدلها........................................................................................................
2-2-9- مروری بر مطالعات پیشین.....................................................................................................................
فصل سوم: معرفی پژوهش
3- مقدمه............................................................................................................................................................
3-1- نوع پژوهش..............................................................................................................................................
3-2- جامعه پژوهش.........................................................................................................................................
3-3- روش نمونه گیری و حجم نمونه.............................................................................................................
3-4- روش گردآوری داده ها (روش کار).........................................................................................................
3-5- روش تجزیه و تحلیل داده ها...................................................................................................................
3-6- امکانات و محدودیتهای پژوهش...........................................................................................................
3-7- ملاحظات اخلاقی.....................................................................................................................................
3-8- تعریف واژه ها...........................................................................................................................................
فصل چهارم: یافته ها
4-1- تحلیل عاملی.............................................................................................................................................
4-2- تحلیل خوشه ای........................................................................................................................................
4-3- آمار جمعیتی هر یک از خوشه ها.............................................................................................................
4-4- گروه بندی خوشه ها...............................................................................................................................
4-5- تفسیر خوشه ها.......................................................................................................................................
4-6- تحلیل ممیزی یا آنالیز تشخیص...................................................................................................................
4-7- مدل سازی غیرخطی و طبقه بندی به وسیله شبکه عصبی (ANN) ............................................................
فصل پنجم: بحث و پیشنهادها
5-1- بحث......................................................................................................................................................
5-2- پیشنهادها.....................................................................................................................................................
منابع
پیوست
منبع:
Wan-I Lee, Bih-Yaw Shih. (2008). The exploration of consumers᾽ behavior in choosing hospital by application of neural network. Expert systems with applications 36, 2008: 806-816.
Gronroos, C. .Service marketing and management. Lexington Books, 1990:222.
Engie, J. F. , Kollat, D. T., & Blackweii, R. D. . Consumer behavior. NEW York: Holt, Rinehart and Rinehart and Winston, 1968.
Boscarino, J., & Stelber, S. R. . Hospital shopping and consumer choice. Journal of Health Care Marketing, 2(2), 1982: 15-23.
Sangler, W. E., May, J. H. & Vargas, L. G. . Choosing data mining methods for multiple classification: Representational and performance measurement implications for decision support.
Journal of Management Information Systems Management. 45 (9), 1999: 16-21.
Zahavi, J., & Levin, N. . Applying neural computing to target marketing. Journal of Direct Marketing, 11(1),1997: 5-24.
Crooks, T. . Marketing with neural networks…or, you gotta know the territory. Credit World, 84(2), 1995: 18-20.
Curry, B., & Mouutinho, L. .Neural networks in marketing modeling consumer responses to advertising stimuli. European Journal of Marketing, 27(7), 1993: 5-20.
روستا احمد، داور ونوس، ابراهیمی عبدالحمید، 1375. مدیریت بازاریابی. تهران. سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها (سمت). مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی. 145-125.
رنجبریان بهرام، 1378. بازاریابی و مدیریت بازار. تهران. شرکت چاپ و نشر بازرگانی. 100-120.
فتاح زاده امیرعباس و همکاران، 1384. اصلاحات نظام سلامت: راهنمای عدالت و کارایی. تهران. موسسه فرهنگی ابن سینای بزرگ. 496-488.
کاتلر فلیپ. کاتلر در مدیریت بازار. رضایی نژاد عبدالرضا. تهران. فرا، 1379: 160-121.
Richard K. Thomas. Health Services Marketing: A Practitioner’s Guide. 1edition. Springer. 2007:300-250.
J. J. Sutherland, L. A. O´Brien, D. F. Weaver, A comparison of Methods for Modeling Quantitative Structure-Activity Relationships, J. Med. Chem. 47, (2004)5541-5554.
Alexander Golbraikh, Min Sehn, Zhiyan Xiao, Yun-De Xiao, Kuo-Hsiung Lee& Alexander Tropsha, Rotational selection of training and test sets for the development of validated QSAR models, Journals of Computer-Aided Molecular Design 17: 241-253, 2003.
Melody Y. Kiang, A comparative assessement of classification methods, Decision Support Systems. 2003:441-454.
Douali L., Villemin D., Cherqaoui D., “Neural Networks: Accurate Nonlinear QSAR Model for HEPT Derivative”, J. Chem. Inf. Comput. Sci. 2003, 43, 1200-1207.
Helge Malmgren. Artificial Neural Network in Medicine and biology: A philosophical introduction.Opening lecture at the ANNIMAB-1, Gotenberg, May 13-16, 2000.
P. R. H. Newsome, & G. H. Wriight .A review of patient satisfaction: 2. Dental patient satisfaction: an appraisal of recent literature. British Journal, Volume 186, NO.4, February 27, 1999.
Wan-I Lee, Bih-Yaw Shih, Yi-Shun Chung. The exploration of consumers behavior in choosing hospital by the application of neural network. Expert System with Application 34, 2008: 806-816.
Wan-I Lee, Bih-Yaw Shih. Application of neural networks to regognize profitable consumers for dental services marketing- a case of dental clinics in Taiwan. Expert Systems with Applications 36, 2009: 199-208.
Berkowitz, E. N., & Flexner, W. A. . The market for health care service. Journal of Health Care Marketing, 1(1), 1981: 25-54.
Wolinsky, F. D., & Kurz, R. S. . How the Public chooses and views hospitals. Hospital and Health Sevice Administration, 29 (November/December), 1984: 58-67.
Yavas, U., & Shemwell, D. . Modified importance-performance analysis an application to hospitals. Hospital and Health Service Administration, 29(November/December),2001: 58-67.
Javalgi, R. G., Rao, S.R., & Thomas, E. G. .Choosing a hospital: analysis of consumer tradeoff. Journal of Health Care Marketing, 11(1), 1991:12-22.
Ravi S. Behara, Warren W. Fisher. Modeling and evaluating service quality measurement using neural networks. International Journal of Operations & Production Management, Vol. 22, No.10, 2002: 1185-1162.
Al Johara A. al-Hussyeen. Factor affecting utilization of dental health services and satisfaction among adolescent females in Riyadh City. The Saudi Dental Journal, 22, 2010: 19-25.
Hans O Birk, Rikke Gut and Lars O Henriksen. Patients' experience of choosing an outpatient clinic in one county in Denmark: results of a patient survey. BMC Health Services Research, 11, 2011:262.
Christopher L Corbin, Scott W Kelley, Richard W Schwartz. Concepts in service marketing for health care professionals, The American Journal of Surgery, 181(1), 2001: 1-7.
Iversen T, Lurås H. Waiting time as a competitive device: an example from general medical practice. Int J Health Care Finance Econ. 2(3), 2002 Sep: 189-204.
سید جوادین سید رضا، اسفیدانی محمد رحیم، آقازاده هاشم. بررسی استراتژی های بازاریابی در بازارهای الکترونیکی مورد مطالعه: شرکت های تولیدی برتر ایران. فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، بهار 1386، شماره 42: 117-83.
خورشیدی غلامحسین، مقدمی صابر. تبیین مفهوم بازاریابی اجتماعی. فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، پاییز 1382، شماره 28، 163-141.
میر غفوری سید حبیب الله، طاهری دمنه محسن، زارع حبیب. ارزیابی روش های سنجش کیفیت خدمات به وسیله شبکه های عصبی. چشم انداز مدیریت، تابستان1388، شماره31 : 79-63.
Taylor, S. L., & Capella, L. M.. Hospital outshopping: determinant attributes and hospital choice. Health care management review, 21 (4