فهرست:
اول :کلیات طرح
1.1. مقدمه. 3
2.1. بیان مسئله. 5
3.1. اهمیت و ضرورت تحقیق. 7
4.1. اهداف تحقیق. 9
1.4.1. هدف کلی. 9
2.4.1. اهداف اختصاصی. 9
5.1. فرضیات تحقیق. 9
6.1. چهارچوب نظری تحقیق. 10
7.1. محدوده تحقیق. 11
8.1. تعاریف مفاهیم و واژگان اختصاصی تحقیق. 11
فصل دوم :مبانی نظری و پیشینه تحقیق
1.2. بازاریابی چیست؟. 13
2.2. هدف بازاریابی. 14
3.2. اصول بازاریابی. 14
4.2. بازاریابی ورزشی. 14
5.2. اهمیت بازاریابی ورزشی. 15
6.2. تقسیمات بازاریابی ورزشی. 16
7.2. خدمت؛ تعریف و ویژگیها. 16
8.2. تفاوتهای اساسی بین کالا و خدمات. 18
9.2. آمیخته بازاریابی خدمات. 18
10.2. خصوصیات خدمات ورزشی و مفاهیم بازاریابی آن. 19
11.2. مفهوم کیفیت. 20
12.2. کیفیت خدمات و تعاریف آن. 23
1.12.2. پیامدهای کیفیت خدمات. 24
2.12.2. ضرورت توجه به کیفیت خدمات. 27
13.2. درک کیفیت خدمات در صنعت ورزش. 29
14.2. محصول ورزشی. 31
15.2. برند. 33
16.2. عوامل موثر بر ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از توسعه برند 34
17.2. شخصیت برند. 36
18.2. وفاداری به مشتری و برند. 37
1.18.2. وفاداری به مشتری. 37
1.1.18.2. مراحل وفاداری. 39
2.18.2. وفاداری به برند. 40
19.2. ابعاد وفاداری مشتری به برند. 41
20.2. مدلهای سنجش برند. 44
1.20.2. مدل آکر. 44
2.20.2. مدل کلر. 45
3.20.2. مدل یو، دانتو و لی. 48
4.20.2. مدل چانلینگ، پینگ و هایزنگ. 49
5.20.2. مدل خط مبنا. 51
21.2. تعهد تمرینی. 52
1.21.2. عوامل موثر بر اهمیت تعهد تمرینی. 55
2.21.2. رضایتمندی از برند و تعهد مستمر. 56
3.21.2. تعهد عاطفی به برند و تمایل به خرید مجدد. 56
4.21.2. تعهد مستمر به برند و تمایل به خرید مجدد. 57
5.21.2. تعهد عاطفی به برند و تمایل به هواداری/ وفاداری. 57
22.2. ادبیات و پیشینه تحقیق. 57
1.22.2. تحقیقات انجام شده در داخل کشور. 57
2.22.2. تحقیقات انجام شده شده در خارج از کشور. 60
23.2. جمع بندی. 66
فصل سوم :روش شناسی تحقیق
1.3. روش تحقیق. 69
2.3. جامعه آماری. 69
3.3. نمونه و روش نمونه گیری. 69
4.3. ابزار جمع آوری تحقیق. 69
5.3. روایی پرسشنامه. 70
6.3. پایایی پرسشنامه. 70
7.3. شیوه تجزیه و تحلیل اطلاعات. 71
فصل چهاره : تجزیه و تحلیل آماری یافتههای تحقیق
1.4. توصیف دادههای جمعیت شناختی. 74
1.1.4. توزیع جامعه تحت بررسی بر حسب جنسیت. 74
2.1.4. توزیع جامعه تحت بررسی بر حسب تاهل. 75
3.1.4. توزیع جامعه تحت بررسی بر حسب سن. 76
4.1.4. توزیع جامعه تحت بررسی بر حسب تحصیلات. 77
5.1.4. توزیع جامعه تحت بررسی بر حسب نوع عضویت. 78
6.1.4.توزیع جامعه تحت بررسی بر حسب سابقه. 79
7.1.4. توزیع جامعه تحت بررسی بر حسب دفعات استفاده از باشگاه 80
8.1.4. توزیع جامعه تحت بررسی بر حسب تمرین در خارج از باشگاه 81
2.4. آزمون نرمال بودن توزیع دادهها. 83
3.4. یافتهها در چارچوب فرضیههای صفر. 844
فصل چهارم :تجزیه و تحلیل آماری
1.5. کلیات تحقیق. 93
2.5. بحث و نتیجه گیری بر اساس یافتههای پژوهش. 97
1.2.5. فرضیه اول پژوهش. 97
2.2.5. فرضیه دوم پژوهش. 98
3.2.5. فرضیه سوم پژوهش. 100
4.2.5. فرضیه چهارم پژوهش. 102
5.2.5. فرضیه پنجم پژوهش. 104
6.2.5. فرضیه ششم پژوهش. 106
7.2.5. فرضیه هفتم پژوهش. 108
3.5. نتیجه گیری کلی. 111
4.5. محدودیتهای تحقیق. 112
1.4.5. محدودیتهای قابل کنترل. 112
2.4.5. محدودیتهای غیرقابل کنترل. 113
5.5. پیشنهادهای پژوهش. 113
1.5.5. پیشنهادهای برخاسته از پژوهش. 113
2.5.5. پیشنهادهایی برای سایر محققین. 115
پیوستها. 117
منابع. 124
چکیده انگلیسی
منبع:
حیدرزاده، کامبیز(1390) بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری ایران، پژوهشهای مدیریت شماره 88، صص 69-88
دهدشتی شاهرخ، زهره و همکاران(1390) بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال دوم، شماره دوم، شماره پیاپی (5) تابستان، صص 87-106
سید جوادین، سید رضا، شمس، راحیلل (1386) عوامل تعیین کننده ارزش ویژه برند کفش ورزشی در میان گروه سنی جوانان، پژوهش نامه علوم انسانی و اجتماعی، شماره 25 تابستان ص -74-95
صفرزاده، حسین و همکاران(1390) بررسی تاثیر عوامل زمینهای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرفکنندگان جوان، مجله بازاریابی، شماره 10، بهار
صفوی، آمنه(1388)مقایسه اهمیت عوامل وفاداری و محبوبیت مارک پوشاک ورزشی در مردان وزنان ورزشکار وغیر ورزشکار، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد تهران مرکز، دانشکده تربیت بدنی، تهران.
عبدالوند، محمد علی و نیک فر فاطمه (1390) بررسی رابطه میان درگیری ذهنی محصول و تعهد به نام و نشان تجاری (برند)، مجله مدیریت بازاریابی، شماره 13، زمستان
عزیزی، شهریار(1390) ارزیابی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری نگرشی و رفتاری مشتریان به برند، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم انسانی،
فیاض، محمدرضا(1382).ورزش، صنعت، بازاریابی.خلاصه مقالات دومین همایش خاورمیانهای ایچ پر، تهران.
کشاورز ترک، محمد حسین و همکاران (1390) بررسی ارتباط کیفیت خدمات با قصد حضور آتی در مشتریان مدارس فوتبال شهر تهران، ششمین همایش ملی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی ایران
محمدی، روح ا.. و همکاران(1390) رابطه بین کیفیت خدمات ادراک شده و وفاداری مشتریان استخرهای سرپوشیده شهر اصفهان، ششمین همایش ملی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی ایران
محمودی، احمد(1390) ارتباط بین کیفیت خدمات و رضایتمندی با وفاداری مشتریان در باشگاههای ورزشی(بدنسازی و ایروبیک) شهر تهران، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران
یکتایار، آذر(1391).بررسی رابطه میان شخصیت برندووفاداری مشتریان در بخش محصولات سامسونگ.دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت
منابع انگلیسی:
Aaker, D.A. (1991). Managing brand equity: Capitalizing on the value of a brand name. New York: The Free Press.
Aaker, D.A. (1996). Measuring brand equity across products and markets. California Management Review. V.38, N. 3, pp. 102-120
Aaker, D.A., and Joachithaler, E. (2000). Brand leadership. New York: Free Press.
Akhter , W. Abbasi , A . S. & etal. (2010) factors affecting customer Loyalty in PakistanAfrican Journal of Business Management vol 5(4), pp.1167-1174
Alexandris, K., Dimitriadis, N., & Markata, D. (2002). Can perceptions of service quality predict behavioral intentions? An exploratory study in the hotel sector in Greece. Managing Service Quality, 12(4), 224-232.
Alexandris, K., Douka, S., Papadopoulos, P., & Kaltsatou, A. (2008). Testing the role of service quality on the developement of brand associations and brand loyalty. Managing Service Quality, 18(3), 239-254.
Anderson, C, & Zeithaml, C. P. (1984). Stage of the Product Life Cycle, Business Strategy, and Business Performance. Academy of Management Journal, 27, 5-24.
Anderson, E.W., Fornell, C., & Lehmann, D.R. (1994). Customer satisfaction, market share, and profitability: Findings from Sweden. Journal of Marketing, 58(3), 53–66.
Anderson, Rolph E., &Srinivasan, Srini S. (2013). E-satisfaction and Eloyalty: A contingency framework. Psychology and Marketing, 20(2), 99–121.
Angelis, V. & Rigopoulou, I.(2009). The influence of the brand name to brand`s success.European Research Studis Journal, 2(6), 123-126.
Annesi, J. (2007). Effects of the coach approach: Intervenion on drop-out rates among adults initiating exercise programs at nine YMCA's over three years. Perceptual and Motor Skills, 104, 459-466.
Anonymous. (2009). “Fan loyalty measured; A study by Dentsu Sports, A division of Dentsu, says there are four factors that help people decide team loyalties: Human factor (HF), Perceived Energy (PE), Performance and Engagement”. Business Today.
Bahia, Camilla and Natel, Jacques. (2000) .A Reliable and valid measurement scale for the perceived service quality of banks .The International Journal of Bank Marketing.
Ballester, E. D. & Aleman, J. L. (2001). “Brand Trust in the Context of Consumer Loyalty”, European Journal of Marketing, 35 (11), pp. 1238-1258.
Barber, E. H. (1987). Customer service: the competitive edge. Journal of Parks and Recreation Administration, 7(4), 10-20.
Bates, M. (2008). Health and fitness management: A comprehensive resource for managing and operating programs and facilities. Champaign, IL: Human Kinetics.
Bauer, H.; Sauer, N.E.; and Schmitt, P. (2004). “Customer-based brand equity in the team sport industry: Operationalization and impact on the economic success of sport teams”. European Journal of Marketing, Vol. 39(5).PP:496-516.