فهرست:
فصل اول: کلیات تحقیق
بخش اول
1-1- مقدمه................................................................................................................................. 1
2-1- بیان مسئله......................................................................................................................... 2
3-1- اهداف تحقیق..................................................................................................................... 3
1-3-1- هدف نظری................................................................................................................... 3
2-3-1- هدف کاربردی............................................................................................................... 3
4-1- اهمیت و ضرورت تحقیق.................................................................................................. 4
5-1- سؤالات تحقیق.................................................................................................................. 5
1-5-1- سؤال اصلی.................................................................................................................... 5
2-5-1- سؤالات فرعی................................................................................................................ 5
6-1- مدل مفهومی تحقیق......................................................................................................... 6
7-1- فرضیات تحقیق................................................................................................................. 7
8-1- متغیرهای تحقیق.............................................................................................................. 8
9-1- روش شناسی تحقیق ....................................................................................................... 8
1-9-1- روش انجام تحقیق........................................................................................................ 8
2-9-1- روشهای گردآوری اطلاعات و ایزار مورد استفاده ..................................................... 8
3-9-1- جامعه آماری تحقیق.................................................................................................... 9
4-9-1- روش نمونهگیری.......................................................................................................... 9
5-9-1- حجم نمونه................................................................................................................... 9
6-9-1- مقیاس مورد استفاده ................................................................................................... 9
7-9-1- روشهای تجزیه و تحلیل دادهها................................................................................. 10
10-1- قلمرو تحقیق................................................................................................................... 10
1-10-1- قلمرو موضوعی تحقیق.............................................................................................. 10
2-10-1- قلمرو مکانی تحقیق.................................................................................................. 10
3-10-1- قلمرو زمانی تحقیق................................................................................................... 10
11-1- شرح واژهها و اصطلاحات تخصصی تحقیق.................................................................. 11
بخش دوم
12-1- معرفی آدیداس............................................................................................................... 13
فصل دوم: پیشینه و مبانی نظری تحقیق
1-2- مقدمه................................................................................................................................. 15
2-2- مبانی نظری....................................................................................................................... 15
1-2-2- برند................................................................................................................................ 15
1-1-2-2- تاریخچه و نحوه شکلگیری برند............................................................................ 15
2-1-2-2- تعریف برند............................................................................................................... 17
4-1-2-2- مدیریت برند............................................................................................................ 21
5-1-2-2- برندینگ (برندسازی).............................................................................................. 21
6-1-2-2- چرخه عمر برند....................................................................................................... 22
2-2-2- ارتباطات مصرف کننده-برند........................................................................................ 24
1-2-2-2- شیفتگی به برند...................................................................................................... 26
2-2-2-2- یکپارچگی خود-برند............................................................................................... 33
3-2-2-2- رفتارهای مبتنی بر اشتیاق..................................................................................... 42
1-3-2-2-2- اشتیاق................................................................................................................. 42
2-3-2-2-2- درگیری با برند.................................................................................................... 43
3-3-2-2-2- تمایل به سرمایهگذاری منابع............................................................................ 46
4-2-2-2- پیوند احساسی مثبت.............................................................................................. 48
5-2-2-2- رابطه طولانی مدت با برند...................................................................................... 54
6-2-2-2- نگرش کلی............................................................................................................... 63
7-2-2-2- اعتماد/اطمینان به برند........................................................................................... 67
8-2-2-2- اندوه ناشی از احتمال جدایی از برند...................................................................... 73
9-2-2-2- حس تعلق به جامعه برند....................................................................................... 80
3-2- پیشینه تحقیق................................................................................................................... 87
1-3-2- مدل تامسون و همکاران (2005).............................................................................. 87
2-3-2- مدل لارس برکویست و بچ لارسن (2010)............................................................. 89
3-3-2- مدل گریساف و نوگین (2011)................................................................................. 90
4-3-2- مدل لانگ – تولبرت و گاموه (2012) ..................................................................... 91
5-3-2- مدل آلبرت و همکاران (2012)................................................................................. 93
6-3-2- مدل راجه اسمعیل و اسپیتلی (2012)..................................................................... 94
7-3-2- مدل باترا و همکاران (2012).................................................................................... 95
8-3-2- نتیجهگیری .................................................................................................................. 97
فصل سوم: روششناسی تحقیق
1-3- مقدمه ................................................................................................................................ 98
2-3- روش پژوهش .................................................................................................................... 98
1-2-3- هدف تحقیق................................................................................................................. 99
1-1-2-3- تحقیقات بنیادی .................................................................................................... 99
2-1-2-3- تحقیقات کاربردی................................................................................................... 99
2-2-3- نحوه گردآوری دادهها.................................................................................................... 99
1-2-2-3- تحقیق توصیفی (غیر آزمایشی)............................................................................. 99
2-2-2-3- تحقیق آزمایشی...................................................................................................... 100
3-2-3- محیط پژوهش.............................................................................................................. 100
3-3- جامعه و نمونه آماری......................................................................................................... 100
1-3-3- جامعه آماری................................................................................................................. 100
2-3-3- نمونه آماری.................................................................................................................. 101
3-3-3- روش نمونهگیری.......................................................................................................... 101
4-3-3- حجم نمونه................................................................................................................... 102
4-3- منابع جمعآوری دادهها..................................................................................................... 103
5-3- پرسشنامه........................................................................................................................... 103
1-5-3- روایی پرسشنامه........................................................................................................... 104
2-5-3- تعیین پایایی................................................................................................................ 105
3-5-3- متغیرهای تحقیق......................................................................................................... 107
1-3-5-3- تعریف متغیرها......................................................................................................... 108
2-3-5-3- تعریف عملیاتی متغیرها......................................................................................... 108
6-3- روشهای تحلیل دادهها و آزمون فرضیات........................................................................ 109
فصل چهارم – تحلیل دادههای تحقیق
1-4- مقدمه................................................................................................................................. 110
2-4- بررسی ویژگیهای دموگرافیک پاسخدهندگان................................................................ 110
3-4- تحلیل استنباطی یافتهها.................................................................................................. 115
4-4- مدل معادلات ساختاری.................................................................................................... 116
5-4- آزمون نرمال بودن مؤلفههای الگو..................................................................................... 116
6-4- اعتبار سنجی مدل تحقیق با استفاده از تحلیل عاملی تاییدی و معادلات ساختاری 117
7-4- بررسی ضرایب روایی و ماتریس همبستگی..................................................................... 121
8-4- تفسیر و تعبیر مدل........................................................................................................... 123
9-4- تحلیل فرضیههای تحقیق................................................................................................. 124
فصل پنجم – نتیجهگیری و پیشنهادات
1-5- مقدمه................................................................................................................................. 130
2-5- بررسی اجمالی نتایج تحقیق............................................................................................ 130
3-5- مدل نهایی مبتنی بر یافتههای تحقیق............................................................................ 132
4-5- پیشنهادات تحقیق............................................................................................................ 135
1-4-5- پیشنهادات به مدیران بازاریابی برمبنای نتایج تحقیق............................................... 135
5-5- محدودیتهای تحقیق....................................................................................................... 145
6-5- پیشنهادات برای تحقیقات آتی........................................................................................ 145
پیوستها
منبع:
ندارد.