فهرست:
چکیده
1
فصل اول : کلیات
2
1-1- مقدمه
3
1-2- بیان مسئله
4
1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق
5
1-4- اهداف تحقیق
6
1-5- چارچوب نظری پژوهش
7
1-6- متغییرهای پژوهش
8
1-7- فرضیه های پژوهش
9
فصل دوم : مروری بر ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق
10
2-1- نقشه ادبیات پژوهش
11
2-2- کرایه حمل و نقل تعادلی چیست ؟
11
2-3- نظریه دانشمندان
12
2-4- پیشینه پژوهش
14
2-4-1- ده استراتژی مدیریت زمان
14
2-4-2- مقدمه ای درباره مهندسی حمل و نقل
20
2-4-3- برنامه ریزی حمل و نقل عمومی
40
2-4-4- برنامه ریزی ترافیکی و مدلهای مربوط به آن
54
2-4-5- تحلیل هزینه سیستم حمل ونقل
61
2-4-6- مدلسازیکرایهحملکالادرشبکه حملونقل جادههای با رویکرد افزایش قیمت سوخت
68
2-4-7- تاثیر افزایش قیمت سوخت بر تقاضای باری ریلی وسهم آن از حمل ونقل زمینی
69
2-4-8- معضل نوسانات کرایه حمل و نقل
74
2-4-9- سیاست چارچوب قیمت و رفتار مصرف کننده
77
2-4-10- اقتصاد حمل ونقل
84
2-4-11- آثار تورمی افزایش قیمت سوخت وسایل حمل ونقل جاده ای
88
2-4-12- هزینه یابی برمبنای فعالیت زمان گرا(TDABC) رویکرد در بهایابی
92
2-4-13- دستورالعمل اجرای مالیات بر ارزش افزوده در صنعت حمل و نقل
94
2-4-14- بیمه های باربری
96
2-4-15- بررسی مولفه های ترافیکی سیستم های حمل و نقل شهری و عوامل موثر بر آن
101
2-4-16- مدیریت زمان
103
2-4-17- مطالعه روش
106
2-4-18- میزان حمل و نقل انواع محصولات
110
2-4-19- بهسازی های مهندسی ترافیک کم هزینه
110
2-5- چارچوب نظری پژوهش
116
فصل سوم : روش شناسی پژوهش
117
3-1- پژوهش کمی و استراتژی پژوهش پیمایش
119
3-2- متغییر های پژوهش
119
3-3- سطح تحلیل
120
3-4- مدت مطالعه
120
3-5- چگونگی گردآوری داده ها
120
3-6- قلمرو تحقیق
120
3-7- افق زمانی
121
3-8- فرضیه ها
121
3-9- روش نمونه گیری
121
3-10- ابزار آماری و آزمون فرضیه ها
122
3-11- روائی
122
3-12- پایائی
122
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
124
4-1- توصیف متغییرها
125
4-2- بررسی فرضیه های تحقیق وارائه نتایج
125
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
150
5-1- جمع بندی
151
5-2- تفسیر یافته ها
154
5-3- بحث و نتیجه گیری
155
5-4- پیشنهاد بر اساس یافته ها
158
5-5- توصیه های کاربردی
160
5-6- محدودیت های خارج از اختیار پژوهشگر
160
5-7- محدودیت های در اختیار پژوهشگر
161
5-8- پیشنهادهایی برای پژوهش های بعدی
161
فصل ششم: منابع
162
منبع:
منابع فارسی
1.
احمدی، علیرضا، 1387، ارزیابی کاروزمان – مهندسی کارو مدیریت زمان.
2.
امیدوار، مجید، مقاله مدیرت زمان، 1380.
3.
منتظری، محمد، و ادواری، مجید، 1380، بررسی مولفه های ترافیکی سیستمهای حمل ونقل شهری وعوامل موثر برآن.
4.
بیمه های باربری شرکت سهامی بیمه دانا، 1386.
5.
حافظی، 1389، دستورالعمل اجرای مالیات بر ارزش افزوده در صنعت حمل ونقل.
6.
روحانی، بیژن، 1391، معضل نوسانات کرایه حمل.
7.
رهنمایی رود پشتی، فریدون، 1387، حسابداری مدیریت.
8.
سالنامه آماری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سال 1388.
9.
سید حسینی، 1389، برنامه ریزی مهندسی حمل ونقل و تحلیل جابه جایی مواد.
10.
سیفی پور، رویا، و افروزامینی، فاطمه، 1391، تاثیر افزایش قیمت سوخت برتقاضای باری ریلی و سهم آن از حمل ونقل زمین.
11.
علیزاده، پگاه، 1391، اقتصاد حمل و نقل.
12.
کفایی، سید محمد علی، و صبوری کارخانه، حسین، 1390، آثار تورمی افزایش قیمت سوخت وسایل حمل ونقل جاده ای.
13.
نقش بیمه در صنعت حمل ونقل بررسی های بازرگانی، نشریه ترانزیت، 1387.
14.
بشکوه، مهدی، 1390، هزینه یابی برمبنای فعالیت زمان گرا.
منابع لاتین
Economics and Techniques of Motion and time study.
1.
Methods time Measurment – Maynard Stegemer ten.
2.
Motion and time study – Work Book – Munael – Mundel.
3.
Nannette, Christ,2009, The Effects of Cost, Time, and Uncertainty in Sub-Saharan Africa.
4.
Offic OF Economics Workking, Paper No.2009-10-A.
5.
Todd, Litman,2013, How Prices and Other Factors Affect Travel Behavior.
6.
Todd, Litman,2012, Transit Price Elasticities and Cross-Elasticities.
7.
Transportation Cost and Benefit Analysis – Travel Time Costs, 28 August 2013.
8.
Work Measurment and Incentives – Lintern Curtis.
9.
Work Measurment and cost control.
10.
Work Samppling - Heildand and Richardson.
11.