فهرست:
فصل اول :کلیات پژوهش
1-1) مقدمه................................................................................................................. 2
1-2) بیان مسئله .......................................................................................................... 2
1-3) اهمیت و ضرورت انجام تحقیق ........................................................................... 3
1-4) زمینه تحقیق........................................................................................................ 4
1-5) پرسش های تحقیق.............................................................................................. 4
1-6) اهداف پژوهش.................................................................................................... 4
1-7) چهارچوب نظری(تحلیلی) تحقیق......................................................................... 5
1-8) مدل تحلیلی پژوهش............................................................................................ 6
1-9) فرضیه های تحقیق............................................................................................... 7
1-10) کاربردهای تحقیق.............................................................................................. 7
1-11) مزایای حاصل از پژوهش................................................................................... 7
1-12) روش تحقیق..................................................................................................... 7
1-13) روش و ابزار گردآوری اطلاعات........................................................................ 7
1-14) قلمرو تحقیق.................................................................................................... 8
1-14-1) قلمرو موضوعی............................................................................................ 8
1-14-2) قلمرو زمانی................................................................................................. 8
1-14-3) قلمرو مکانی ............................................................................................... 8
1-15) ساختار پایان نامه............................................................................................... 8
فصل دوم:مروری بر ادبیات موضوع و بیشینه موضوع
2-1)مقدمه................................................................................................................... 10
2-2) بخش اول- ادبیات موضوع................................................................................... 10
2-2-1) تبلیغات.......................................................................................................... 10
2-2-2) مشتری........................................................................................................... 12
2-2-3) تعریف بانک و بانکداری الکترونیک................................................................. 13
2-3) بیشینه تحقیق....................................................................................................... 14
-4) جدول خلاصه تحقیق............................................................................................. 21
فصل سوم :روش شناسی تحقیق
3-1)مقدمه................................................................................................................... 28
3-2) روش تحقیق....................................................................................................... 28
3-3) جامعه آماری....................................................................................................... 28
3-4)آزمون نرمال بودن جامعه آماری.............................................................................. 28
3-5) مدل پیشنهادی تحقیق........................................................................................... 32
3-6) حجم نمونه و روش اندازه گیری آن...................................................................... 33
3-7) ابزار گردآوری اطلاعات....................................................................................... 33
3-8) طراحی پرسش نامه.............................................................................................. 33
3-8-1) روایی و پایایی............................................................................................... 34
3-9) متغیرهای مستقل و وابسته تحقیق.......................................................................... 35
3-10) روش تجزیه و تحلیل اطلاعات.......................................................................... 35
فصل چهارم :تجزیه و تحلیل داده ها
4-1) مقدمه................................................................................................................. 38
4-2) تجزیه و تحلیل آماری.......................................................................................... 38
فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1) مقدمه................................................................................................................. 64
5-2) نتایج و دستاوردهای حاصل از تحقیق.................................................................... 64
5-3) مقایسه نتایج تحقیق با بیشینه................................................................................. 67
5-4) محدودیت های تحقیق......................................................................................... 67
5-5) پیشنهادات و راهکارهای بهبود برای تحقیقات آتی.................................................. 68
فهرست پیوستها............................................................................................................ 69
پرسشنامه...................................................................................................................... 112
فهرست منابع و ماخذ.................................................................................................... 114
منبع:
-احمدی پور –مراد ،"بررسی تاثیر ویژگیهای پیامهای تجاری در معرفی مارکهای مختلف تلفن همراه از طریق تلویزیون (جامعه مورد مطالعه :استان گیلان"،1384،پایان نامه
2- برگچین آج بیشه –معصومه ،"بررسی ویژگیهای تبلیغات برای معرفی صنایع دستی استان گیلان "،1383،پایان نامه
3-پایندانی-جمشید"کتاب مشتری ثروت پنهان"،نیکو،سال انتشار1386،ص 17
4-پرهیزگار – محمّد مهدی، مهدی پور–سهیلا ، " بررسی اثرات تبلیغات بر افزایش دانش مصرف کنندگان شرکت ملی نفت ایران در استان مازندران " ، دانشگاه پیام نور واحد دماوند ، ص 3
5-حیدر پور –فرزانه ، طهماسبی گتابی-ابوطالب،" تاثیر هزینه آموزش و هزینه تبلیغات بانکداری الکترونیکی بر افزایش جذب سپرده های بانکها (مطالعه موردی بانک صادرات استان مازندران)"، پژوهشنامه حسابداری مالی و حسابرسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
6-ربیعی-علی، محمّدیان- محمود،برادران جمیلی-بیتا،" ارزیابی اثر بخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی مهمترین عامل در افزایش اثربخشی آن در سطح شهر تهران "، سال اول، شماره دوم، تابستان 1390، ص ص 17 -40
7-رسول اف- جلال ،"راهبردهای بهبود و تنوّع در نظام بانکی کشور (مورد کاوی بانک کشاورزی )"، مجموعه مقالات شانزدهمین دوره همایش بانکداری اسلامی ، انتشارات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، موسسه عالی بانکداری ایران ، ص6
8-رضایی –محمّد (2009) " ارتباط موثر با بازار هدف"، ماهنامه تدبیر ، سال 19، شماره 200
9-روستا-احمد،ابراهیمی-عبدالحمید،ونوس-داور ،" کتاب مدیریت بازاریابی "سمت ،سال انتشار 1389، فصل یازدهم ، صص 365- 320
10-شاه محمّدی – عبدالرضا، میرزائی پور–علی ، " بررسی میزان اثر بخشی تبلیغات پست بانک در میان مشتریان خود در شهر تهران " ، فصلنامه فرهنگ و ارتباطات، سال اول ، شماره اول ، بهار 1390
11-شریفی –علیرضا " طرح نظام جامع پیش پرداخت " مجموعه مقالات شانزدهمین دوره همایش بانکداری اسلامی ، انتشارات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، تاریخ تصویب 1387،ص 5
12-شهرکی – علیرضا ، چکهندی –محسن ، ملاشاهی –علیرضا (2010) " بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی ایران " مجموعه مقالات شانزدهمین دوره همایش بانکداری اسلامی ، انتشارات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران 1387،ص4
13- طالقانی –حاج آقاپور "بررسی چرخه تبلیغات در تجارت"،نشریه علمی پژوهشی اطلاع رسانی مدیریت، سال 21،ش 157،خرداد و تیر 89،ص 6تا9
14- طه خوبان –مهدی"کتاب اصول و فنون تبلیغات"،ترانه ،سال انتشار 1391،ص40و41
15-عباسی –عباس، محمّدیان –مقدسه، "رابطه بین نگرش مصرف کنندگان به وب سایتها و اثر بخشی تبلیغات اینتر نتی "، فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال دوم، شماره 7، ص ص 99 – 119
16- عبدالوند –محمّدعلی ،غفاری آشتیانی –پیمان،" ارایه الگویی برای ارزیابی عوامل موثّر بر تبلیغات شفاهی مثبت در بازار خدمات "، مجلّه پژوهش های مدیریت ، شماره 81 ،تابستان 1388
17-عبداللهی – علی "مصاحبه با بزرگان تبلیغات " ،شاهین ترکمن ،سال انتشار 1385،ص 93
18- علیخانزاده –امیر، "کتاب بانکداری الکترونیک "،علوم رایانه،سال انتشار 1387، فصل دوم صص 15-21
19- عیاری-علی " کتاب غولهای بازار یابی "،فرا،سال انتشار1389،ص 124
20- لطفی نیا علی آبادی –رضا ،"ارزیابی عوامل موثّر برتمایل مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی :دستگاههای خودپرداز مربوط به بانکهای دولتی استان گیلان"،1387،پایان نامه ، ص85
21- محمّدی –محمّد حسین ، " ویژگیهای جمله های تجاری (نگاهی به نقش زبان ادبی در آفرینش جمله های تبلیغاتی ) " ، فصلنامه تخصّصی سبک شناسی نظم و نثر فارسی، سال چهارم ، شماره سوم ، پاییز 1390 ، شماره پیاپی 13 ، ص 12
22- ونوس – داور، صالحی ممان – محمود،" شناسایی عوامل موثّر بر گرایش مشتریان بانک به استفاده از سیستم های خود پرداز بانکی "، مجله دانش مدیریت ، شماره 67 –زمستان 83 ، ص ص 177 – 157
23- هدایتی –مریم ،"رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بانک صادرات و فرآیند جذب مشتری با توجه به الگوی AIDA(مطالعه موردی شهرستان رشت )"،1385،پایان نامه
24- Ademola B. Owolabi, Ph.D.,”Effect of Consumers Mood on Advertising Effectiveness”, Department of Psychology,University of Ado-Ekiti, Nigeria, Europe’s Journal of Psychology 4/2009, pp. 118-127
25- Claudia M. Buch , Cathérine T. Koch c, Michael Koetter,” Size, productivity, and international banking”, Journal of International Economics,accepted 2011
26- Debra Trampe, University of Groningen, The Netherlands ,Diederik A. Stapel, Tilburg University , The etherlands Frans W. Siero, University of Groningen, The Netherlands,”The Self-Activation Effect of Advertisements: Ads Can Affect Whether and How Consumers Think About the Self”, Advances in Consumer Research,Volume 36, © 2009
27- Dr. R.K. Uppal Director, UGC Sponsored Major Research Project,”MARKETING OF BANK PRODUCTS – EMERGING CHALLENGES &NEW TRATEGIES”, JM International Journal of Management Research (JMIJMR)
28- Mary L. Azcuenaga,” THE ROLE OF ADVERTISING AND ADVERTISING REGULATION IN THE FREE MARKET” ,Turkish Association of Advertising Agencies
Conference on Advertising for Economy and Democracy Istanbul, Turkey ,April 8, 1997
29- michael e .porter,”what is sterategy?”,Harvard review business,November and December
30- Michael L. Capella, Charles R. Taylor, and Cynthia Webster,” THE EFFECT OF CIGARETTE ADVERTISING BANS ON CONSUMPTION”A Meta-analysis, Journal of Advertising, vol. 37, no. 2 (Summer 2008), pp. 7–18.
2008 American Academy of Advertising. All rights reserved.
31- Peter J. Danaher,”The Effect of Competitive Advertising Interference on Sales for Packaged Goods”, Department of Marketing Faculty of Business and Economics The University of Auckland,Private Bag 92019 ,Auckland, NEW ZEALAND