فهرست:
چکیده 1
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1- مقدمه. 2
1-2- بیان مساله: 3
1-3- ضرورت و اهمیت تحقیق: 5
1-4 سوابق تحقیق: 6
1-5- فرضیه ها 8
1-6- مدل نظری تحقیق: 9
1-7- اهداف تحقیق: 9
فصل دوم: مروری بر تحقیقات انجام شده
2-1- مقدمه. 10
2-2-1- تعریف هوش... 11
2-2-2-رهیافت روانسنجى 11
2-2-3- منحنى توزیع هوش 11
2-3- تعاریف هوش 12
2-4- رهیافتهاى پردازش اطلاعات 12
2-4-1- هوش از دیدگاه رشد. 13
2-4-2-هوش و مسئله طبیعت تربیت 14
2-5- هوش اجتماعی چیست... 14
2-5-1- مفهوم هوش اجتماعی در نظریه محققان. 15
2-5-2- مؤلفه های هوش اجتماعی عباتند از: 17
2-5-3 - با روش هایی می توان هوش اجتماعی را تقویت کرد. 18
2-5-4- مشکلات هوش اجتماعی: 19
2-6- انواع هوش در حالت کلی.. 21
2-6-1- انواع هوش از دیدگاه ثرندایک... 23
2-6-2- انواع هوش از دیدگاه اسپیرمن.. 23
2-6-3- انواع هوش از دیدگاه ترستون. 24
2-6-4 - انواع هوش از دیدگاه اشترن برگ... 24
2-6-5- انواع هوش از دیدگاه گاردنر. 24
2-6-6- تقسیم بندی هوش به انواع کلامی و عملی (غیر کلامی) 30
2-6-7 خصوصیات افراد دارای هوش اجتماعی.. 30
2-7- تاریخچه بانک ها 32
2-7-1- پیدایش بانکداری.. 33
2-7-2- بانکهای ایرانی با سرمایه ایرانی.. 33
2-7-3- تاریخچه بانک کشاورزی.. 34
2-7-4- تعریف تجهیز منابع بانکی.. 34
2-7-5-تعریف مشتری.. 35
2-7-6- رضایت مشتری چیست؟. 35
2-7-7- انواع مهارتهای لازم برای جذب منابع مالی در بانکها 35
2-7-8 نقش عوامل سرمایه فیزیکی درجذب منابع مالی بانک ها 36
2-7-9- نقش عامل تنوع خدمات بانکی در جذب منابع مالی.. 36
2-8 - عوامل موثر بر تجهیز منابع مالی.. 37
2-8-1- فناوری اطلاعات و ارتباطات... 38
2-8-2- مهارتهای نیروی انسانی.. 38
2-8-3- تنوع خدمات بانکی.. 38
2-8-4- کیفیت خدمات بانکی.. 39
2-8-5- مطلوبیت محیط داخلی بانکها 39
2-8-6- مطلوبیت محل استقرار مکانی بانکها 39
2-9 - عملکرد تجاری چیست... 40
2-9-1 - عملکرد رفتاری.. 40
2-9-2- عملکرد درنقش... 40
2-9-3 - عملکرد فرا نقشی.. 40
2-9-4- عملکرد مبتنی بر نتیجه. 41
2-10- عملکرد تجاری سازی در بخش های مختلف... 41
2-10-1- تعریف تجار ی سازی فن آوری.. 42
2-10-2- فرایند تجار ی سازی فن آوری.. 42
2-10-3 - تعریف شاخص تجاری سازی فن آوری.. 43
2-10-4- روند تجاری سازی فن آوری در جهان. 44
فصل سوم: مواد و روش ها
3-1 مقدمه. 45
3-2- روش تحقیق.. 46
3-3- جامعه آماری.. 46
3-4- شیوه تعیین حجم نمونه و روش نمونهگیری.. 46
3-5- روش گردآوری اطلاعات و ابزار سنجش... 47
3-6- روایی پرسشنامه. 48
3-7- پایایی پرسشنامه. 49
3-8 - مقیاسهای مورد استفاده در تحقیق.. 50
3-9- روشهای تجزیه و تحلیل دادهها 51
3-9-1- آمار توصیفی.. 51
3-9-2- آمار استنباطی.. 51
3-10- تحلیل عاملی.. 51
3-11-آزمون کلموگروف-اسمیرنوف... 52
3-11-1-آزمون تحلیل همبستگی پیرسون و اسپرمن.. 52
3-12- تحلیل رگرسیون چندگانه. 52
فصل چهارم: نتایج
4-1- مقدمه. 53
4-1-1- یافتههای توصیفی تحقیق.. 54
4-1-2- ویژگیهای توصیفی مربوط به مدیران. 54
4-1-3- ویژگیهای جمعیت شناختی مربوط به مشتریان. 58
4-2- شاخصهای آماری متغیرهای تحقیق.. 62
4-3- یافتههای استنباطی.. 62
4-4- یافتههای جانبی تحقیق.. 67
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1 مقدمه. 74
5-1-1- نتیجه گیری.. 74
5-1-2- نتایج تحقیقات مرتبط با موضوع. 76
5-1-3 - پیشنهادات تحقیق.. 77
پیوستها..........................................................................................................................................................81فهرست منابع و مآخذ. 79
چکیده انگلیسی................................................................................................................................
منبع:
بوزان ت.1388. قدرت هوش اجتماعی. ترجمه.مینویی س. نشر بخشایش
بوزان ت.1387. قدرت هوش خلاق. ترجمه.قدس پ. نشر بخشایش
By K. Albrecht, San Fr. CA and Jossey-Bass. 2006. Social Intelligence: The New Science of Success; Beyond IQ, Beyond EI, Applying Mul- tiple Intelligence Theory to Human interactionpp. doi:10.1016/j.soscij. 07.010،CA: Jossey-Bass, 280 .
Bjorkqvisit, Kaj.2000.Social Intelligence-Empaty=Aggression? Aggression and Violent Behavior: 5: 191–200.
Chieh Ch. YuanYa. Phil Y. and Huei Chen, Ming.2009.The determinants of academic research commercial performance:Towards an organizational ambidexterity. Perspective Research Policy : 38: 936–946.
Chang, HsinHsin, I, Chen Wang. 2011.Enterprise Information Portals in support of Business processdesign teams and collaborative commerce performance.International Journal of Information Managementm, :31.
Durif Fa. Geay Bé. and Graf,Ra. 2012. Do key account managers focus too much on commercial performance?A cognitivemapping application.Journal of Business Research xxx(2012) xxx–xxx.
Dogan, T. & Çetin, B. 2009. Validity, Reliability and Factorial Structure of the Turkish Version of the Tromsø Social Intelligence Scale, Educational Sciences: Theory & Practice, 9 (2), 709-720.
Eun Lee, Jong, Chau, Ming T and Wong, Day, Jeanne D , Maxwell, Scott E and Thorpe, Pamela.2000. Social and academic intelligences: a multitrait- multimethodstudy of their crystallized and fluid haracteristic. Personality and Individual Differences. 29: 539-553.
Ford, M.E., & Tisak, M.S.1983. A Further Search for Social Intelligence, Journal of Educational Psychology, 75, 196-206.
Gianluca , Gini , Brief report. 2006. Adaptation of the Italian Version of the TromsøSocial Intelligence Scale to the adolescent population.Journal of Adolescence : 307–312.
Goleman, D. 1998. What makes a leader? Harvard Business Review, November- December.
Goleman, D. 1995: Emotional intelligence, New York, Bantam Books.
Goleman, D. 1998: working with emotional intelligence, N. Y. Bantam Books.
Gordon G, Gallup Jr. 1998. Self-awareness and the evolution of social intelligence.Behavioural Processes. 42: 239–247. .
Hampel Sa. Weis. Susanne Hi, WolfgangWitthöft and Michaelt.2011. The relations between social anxiety and social intelligence A latent variable analysis. Journal of Anxiety Disorders. 25: 545–553.
Holekamp. Kay E. 2011. Questioning the social intelligencehypothesis.
Marlowe, H.A. 1986. Social Intelligence: Evidence for Multidimensionality and Construct Independence, Journal of Educational Psychology, 78: 52-58
Rouch Da, Snti Pa. 2011. Competitive Intelligence Adds Value: Five Intelligence Attitudes. European Management Journal. 19: 552–559
Therrien Pi،Doloreux Da،Chamberlin Ty.2011. Innovationnovelty and(commercial) performance intheservice sector:ACanadianfirmlevelanalysis.Technovation,31:655–665.
Weis. Susanne. 2007. Reviving the search for social intelligenceA multitrait-multimethod study of its structure andconstruct validity.Personality and Individual Differences. 42 : 171–182.