فهرست:
چکیده .........................................................................................................................................................................1
فصل اول : کلیات
1-1مقدمه ..................................................................................................................................................................3
1-2.بیان مسئله..........................................................................................................................................................5
1-3.اهمیت و ضرورت تحقیق ................................................................................................................................8
1-4متغیر های تحقیق ...........................................................................................................................10
1-5 پیشینه تحقیق ................................................................................................................................................11
1-5-1 تحقیقات خارجی ..........................................................................................................................11
1-5-2 تحقیقات داخلی .........................................................................................................................13
1-6 فرضیات تحقیق .............................................................................................................................................15
1-7 اهداف تحقیق ...............................................................................................................................................16
1-7-1 هدف کلی.......................................................................................................................................16
1-7-2 اهداف فرعی ...............................................................................................................................16
1-8 روش تحقیق ....................................................................................................................................................17
1-9 جامعه ماری.......................................................................................................................................................17
1-10 تعین حجم نمونه و روش نمونه گیری ....................................................................................................17
1-11 ابزار گرد آوری داده ها.................................................................................................................................19
ک
فصل دوم: ادبیات تحقیق
2-1.بانکداری الکترونیک......................................................................................................................................22
2-1-1 انواع بانکداری لکترونیک...............................................................................................................22
2-12-خدمات بانکداری الکترونیک........................................................................................................25
2-3-1 شاخه های بانکداری الکترونیک................................................................................................26
2-4-1.کانالهای بانکداری الکترونیک......................................................................................................28
2-1-5مزایای بانکداری الکترونیک..........................................................................................................29
2-6-1 چالشهای بانکداری الکترونیک..................................................................................................32
2- 7-1 زیرساختها و بسترهای مورد نیاز برای توسعه بانکداری الکترونیکی.............................36
2-8-1 بانکداری الکترونیکی در جهان ...............................................................................................38
2-9-1 بانکداری الکترونیکی در ایران .................................................................................................42
2-2 موبایل بانک...............................................................................................................................................45
21-2- روشهای پیاده سازی بانکداری تلفن همراه.............................................................................48
22-2- خدمات ارائه شده در بانکداری تلفن همراه .............................................................................48
2-3 پیشینه تحقیق...........................................................................................................................................51
2-4 عوامل موثر بر اطمینان پذیری مشتریان به همراه بانک...................................................................56
2-5 بررسی وضعیت بانکداری موبایل در ایران............................................................................................63
21-5- موانع توسعه بانکداری موبایل.....................................................................................................63
2-2-5 اهمیت بکارگیری بانکداری همراه در ایران............................................................................64
2-6 بازایابی در شبکه بانکی و مزیت رقابتی..................................................................................................67
ل
2-1-6 بازاریابی در شبکه بانکی..............................................................................................................67
2-1-6 افزایش خدمات بانکداری الکترونیک........................................................................................69
فصل سوم: روش تحقیق
3-1 .روش تحقیق............................................................................................................................................78
3-2. جامعه آماری ........................................................................................................................................78
3-3. نمونه آماری .حجم نمونه ....................................................................................................................79
3-4. ابزار جمع آوری داده های تحقیق.....................................................................................................80
3-5. متغیرهای تحقیق.................................................................................................................................81
3-6. پرسشنامه................................................................................................................................................83
3-7. پایایی و روایی تحقیق..........................................................................................................................83
فصل چهارم :تجزیه و تحلیل آماری
4-1. تجزیه و تحلیل فرضیه اول................................................................................................................87
4-2. تجزیه و تحلیل فرضیه دوم................................................................................................................90
4-3. تجزیه و تحلیل فرضیه سوم..............................................................................................................93
4-4. تجزیه و تحلیل فرضیه چهارم..........................................................................................................96
4-5. تجزیه و تحلیل فرضیه پنجم...........................................................................................................99
4-6. تجزیه و تحلیل فرضیه ششم..........................................................................................................102
م
فصل پنجم: نتیجه گیری وپیشنهادات
نتیجه گیری .............................................................................................................................................106
پیشنهادات ...............................................................................................................................................108
منابع ومآخذ.............................................................................................................................................108
فهرست منابع...........................................................................................................................................109
ضمائم ...............................................................................................................................113
چکیده انگلیسی ....................................................................................................................................116
منبع:
- الهیاری فرد، محمود؛ خدمات بانکداری الکترونیک و نیازهای اجرایی، پژوهشکده پولی و مالی و بانکی، چاپ اول، (1384)
- الهی، شعبان؛ حیدری، بهمن؛ مدیریت ارتباط با مشتری، شرکت چاپ و نشر بازرگانی، چاپ اول، (1384)
- بولتن داخلی بانکداری الکترونیکی بانک اقتصاد نوین، شماره 4، (1387)
- پژوهشکده پولی و مالی بانک مرکزی؛ خدمات بانکداری الکترونیک و نیازهای آن، سال دوم، شماره 2، (1383)
- سگاران، اوما؛ روشهای تحقیق در مدیریت، ترجمه صائبی، محمد؛ شیرازی، محمود؛ انتشارات مرکز آموزشی و مدیریت دولتی، چاپ اول، (1384)
- سیدجوادین، سیدرضا؛ بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده مشتریان از بانکداری الکترونیکی، مطالعه موردی بانک سامان، (1384)
- شعبانی ایلانی، ابوالفضل؛ مطالعه موردی مدیریت کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی، (1386)
- شیخانی، سعید؛ بانکداری الکترونیک و راهبردهای آن در ایران، تهران، موسسه پژوهش های پولی و مالی، (1378)
- جان- و-بست؛ روشهای تحقیق در علوم تربیتی، ترجمه پاشا، حسن؛ طالقانی، نرگس؛ سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، (1376)
- حافظ نیا، محمدرضا؛ مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی، انتشارات سمت، چاپ چهاردهم، (1387)
- حسن زاده، علی؛ پورفرد، فروغ؛ بانکداری الکترونیک، فصل نامه تازه های اقتصاد، شماره 100، زمستان(1382)
- حقیقت خواه، امیرحسین؛ بررسی مسایل و مشکلات گسترش تجارت الکترونیک در ایران، موسسه مطالعات و پژوهش های وزارت بازرگانی، (1382)
- خاکی، غلامرضا؛ روش تحقیق با رویکردی در پایان نامه نویسی، (1382)
- علی محمدی، محمد؛ مدیریت ارتباط با مشتری، ماهنامه علمی آموزشی تدبیر، شماره 129،(1381)
- فتحیان، محمد؛ شفیعا، محمد علی؛ مطالعه موردی تحقق بانکداری الکترونیک در افزایش رضایت مشتریان،(1387)
- فرگوسن، جورج؛ تاکانه، یوشیو؛ تحلیل آماری در روانشناسی و علوم تربیتی، ترجمه دلاور، حسن؛ انتشارات ترسباران، (1377)
- فروزنده، بهمن؛ اصول بازایابی، انتشارات آموزه، چاپ دوم، (1377)
- کاتلر، فیلیپ؛ مدیریت بازاریابی، مترجم فروزنده، بهمن؛ نشر آتروپات، چاپ دوم، (1384)
- کهزادی، نوروز؛ بانکداری الکترونیک در ایران و جهان، مجموعه مقالات همایش تجارت الکترونیکی، تهران، شرکت چاپ و نشر بازرگانی، (1382)
- ماهنامه آموزشی بانک ملی؛ بانکداری همراه، شماره 111، (1384)
- ماهنامه آموزشی بانک ملی؛ اطمینان مشتریان به بانکداری الکترونیکی، شماره 173، (1390)
- ماهنامه آموزشی بانک ملی؛ بانکداری الکترونیک، قسمت دوم، شماره 175، (1390)
- ماهنامه تدبیر؛ بانکداری الکترونیک و سیر و تحول آن در ایران، شماره 170، (1383)
- موغلی، علیرضا؛ مطالعه موردی پذیرش بانکداری الکترونیک در بین مشتریان، (1385)
- ونوس، داور؛ ابراهیمی، عبدالحمید؛ روستا، احمد؛ تحقیقات بازاریابی، چاپ نهم، (1388)
- ونوس، داور؛ مختاران، ماهرخ؛ بانکداری الکترونیک و ضرورت آن در ایران، مدیریت،(1388)
- ویژه نامه داخلی مسئولان نظام بانکی؛ بانکداری الکترونیک، شماره 2، (1387)
- vankatesh,v,morris,m.g,davis,f.d(2003) user acceptance of informathon technology
- http://www.bmi.ir
- http://www.imi.ir/tadbir-205/article-205/5.asp
- http://www.system.parsibloog.com
- http://www.aftab.ir
- http://www.bina.ir
- http://www.en.wikipedia.org/wki/telephone-banking
- http://www.cnn.com
- http://www.itnewsway.ir
- http://www.unctad.org
- http://www.iranit.com
- http://www.dci.com