فهرست:
فهرست جداول.. ط
فهرست اشکال.. ک
چکیده. 1
1 فصل اول کلیات... 2
1-1 مقدمه. 3
1-2 بیان مساله. 4
1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق.. 5
1-4 اهداف تحقیق.. 6
1-4-1 اهداف علمی.. 6
1-4-2 اهداف کاربردی.. 6
1-5 فرضیات تحقیق.. 6
1-6 قلمرو تحقیق.. 7
1-6-1 قلمرو زمانی.. 7
1-6-2 قلمرو مکانی.. 7
1-7 روش تحقیق.. 7
1-7-1 ابزار گردآوری اطلاعات... 8
1-7-2 جامعه و نمونه آماری.. 8
1-7-3 روش تجزیه و تحلیل داده ها. 8
1-8 مروری بر فصل های تحقیق.. 9
2 فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق.. 10
2-1 مقدمه. 11
2-2 تعریف بهره وری.. 12
2-3 دیدگاه های مختلف در مورد بهره وری.. 15
2-3-1 بهره وری از دیدگاه سیستمی.. 15
2-3-2 بهره وری از دیدگاه ژاپنی ها. 16
2-3-3 بهره وری از دیدگاه تاریخی.. 17
2-4 عوامل موثر بر بهره وری.. 17
2-5 عناصر تشکیل دهنده بهره وری.. 18
2-5-1 کارایی.. 18
2-5-2 اثربخشی.. 19
2-6 مدل های بهبود بهره وری.. 20
2-6-1 مدل گودوین.. 21
2-6-2 مدل هرشاور و راش.... 21
2-6-3 مدل کوانتان و وتون.. 21
2-7 مفهوم اتوماسیون.. 22
2-8 سیر تکاملی فناوری اداری.. 23
2-9 اتوماسیون اداری.. 24
2-10 زیرسیستم های اتوماسیون اداری.. 25
2-11 تاثیر استفاده از سیستم اتوماسیون اداری.. 26
2-12 پیشینه تحقیق.. 29
2-12-1 مطالعات خارجی.. 29
2-12-2 مطالعات داخلی.. 29
2-13 مدل مفهومی تحقیق و ارتباط اتوماسیون اداری و بهره وری.. 34
3 فصل سوم روش شناسی تحقیق.. 36
3-1 مقدمه. 37
3-2 روش تحقیق.. 37
3-3 جامعه و نمونه آماری.. 37
3-4 ابزار گردآوری اطلاعات... 38
3-5 فرضیات تحقیق.. 41
3-6 مدل و متغیرهای تحقیق.. 42
3-7 روش تجزیه و تحلیل داده ها. 43
3-7-1 آمار توصیفی.. 43
3-7-2 مدل معادلات ساختاری.. 44
4 فصل چهارم یافته های تحقیق.. 46
4-1 مقدمه. 47
4-2 آمار توصیفی.. 47
4-3 آزمون فرض.... 49
4-3-1 آزمون فرضیه های اصلی.. 50
4-3-2 آزمون فرضیه های فرعی.. 52
5 فصل پنجم بحث و نتیجه گیری.. 55
5-1 نتیجه گیری.. 56
5-1-1 خلاصه آزمون فرض های اصلی.. 57
5-1-2 خلاصه آزمون فرضیه های فرعی.. 57
5-2 محدودیت های تحقیق.. 58
5-2-1 محدودیت مکانی.. 58
5-2-2 محدودیت زمانی.. 58
5-3 پیشنهادات... 58
پیوست... 59
پرسشنامه تحقیق.. 60
خروجی های نرم افزار. 62
آمار توصیفی.. 62
آزمون فرض.... 63
منابع.. 67
Abstract. 70
منبع:
آهنگرپور، عادل (1387). بررسی بهرهوری اجرای اتوماسیون اداری (مطالعهی موردی شرکت ملی حفاری ایران)، راهبرد، شماره 1، 101-75.
ابطحی، حسین و بابک کاظمی (1378). بهرهوری، تهران، موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
الوانی، سیدمهدی و پرویز احمدی (1380). طراحی الگوی جامع مدیریت عوامل موثر بر بهرهوری نیروی انسانی، مدرس، شماره 1، 19-2.
امامیمیبدی، علی (1379). اصول اندازهگیری کارایی و بهرهوری، تهران، موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
تقیزاده، ابراهیم (1385). بررسی تاثیر مستقیم فناوری اطلاعات بر اثربخشی سازمان، پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، دانشکده مدیریت و حسابداری.
حبیبی، لیلی (1383). سیستمهای اتوماسیون اداری، تدبیر، شماره 154، 42-38.
خاکی، غ. (1389). روش تحقیق با رویکردی به پایاننامه نویسی، انتشارات بازتاب.
رحیمیکیا، امین، عزتاله قدمپور و فاطمه روشنزاده (1390). بررسی نقش بکارگیری اتوماسیون اداری در بهرهوری کارکنان شهرداری خرمآباد در سال 1389، مدیریت شهری، شماره 27، 124-99.
ساعتچی، محمود (1384). روانشناسی کار و روانشناسی صنعتی، تهران، موسسه نشر ویرایش.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
Bain, D. (1982). The productivity prescription: the manager's guide to improving productivity and profits. McGraw-Hill.
Bucle, R. and Chrisrioancenk, J. (1995). Worker Rights Promote Productivity Growth, Challenge, 39, 8.
Clegg. S. and Dunkerly, D. (1980). Organization, Class and Control, London: Routldge Kegan Pail.
Emde, E. (1997). Why Go for Compliance When you Need Commitment? The Journal for Quality and Participation, 20, 1.
Hershauer, J. C., & Ruch, W. A. (1978). A Worker productivity model and its use at Lincoln Electric. Interfaces, 8(3), 80-90.
Ourhill, M.J. (1972). The Sociology of Public Administration, London: Weidenfeld & Nicolson.
Robbins, S.P. (1987). Organization Theory: Structure, Design and Applications, 2nd, Prentic Hall.
Shermerborm, J.K. (1993). Management for Productivity, New York: John Wiley & Sons INC.
Roger, M. (1996). Pulling Through with Productivity, Transportation and Distribution, 36, 9.
Swart, J.C. (1985). Clerical Workers on Flexitime, Personal, 62, 4.
Walters, R. W. (1985). The City Bank Project, Sanfrancisco: Jossy Bass.