فهرست:
چکیده ................................................................................................................................................1
فصل اول : کلیات تحقیق
مقدمه ..............................................................................................................................................3
بیان مسئله..........................................................................................................................................4
اهمیت و ضرورت موضوع ...............................................................................................................6
4-1 اهداف تحقیق ..............................................................................................................................7
5-1 چارچوب نظری تحقیق ................................................................................................................8
6-1 مدل تحلیلی تحقیق ......................................................................................................................8
7-1 سوالات تحقیق ............................................................................................................................8
8-1 فرضیات تحقیق ............................................................................................................................9
9-1 روش تحقیق.................................................................................................................................9
10-1 روش گردآوری اطلاعات .......................................................................................................11
11-1 قلمرو تحقیق ............................................................................................................................11
12-1 جامعه و نمونه آماری ...............................................................................................................12
فصل دوم : ادبیات تحقیق
1-2مقدمه .........................................................................................................................................14
2-2تعریف بازاریابی..........................................................................................................................14
1-2-2بازارشناسی.............................................................................................................................16
2-2-2بازارسازی..............................................................................................................................19
3-2-2بازارداری................................................................................................................................20
3-2نقش اطلاع رسانی در صادرات........................................................................... ........................22
الف:تجزیه و تحلیل رقبا.................................................................... ............................................... 23
ب:تجزیه و تحلیل شرکت..................................................................................................................24
ج:تجزیه و تحلیل محیط.....................................................................................................................25
د:تجزیه و تحلیل بازار........................................................................................................................26
4-2پیدایش مفهوم p4.......................................................................................................................26
5-2عنصر محصول...........................................................................................................................27
1-5-2 محصولات مقایسه ای............................................................................................................28
2-5-2 محصولات کاربردی..............................................................................................................29
3-5-2 محصولات تخصصی............................................................................................................. 33
4-5-2 محصولات نوآورانه...............................................................................................................36
5-5-2چرخه عمر محصول.................................................................................................................37
6-5-2طول و عرض و عمق محصول..................................................................................................37
7-5-2علائم تجاری،مارک تجاری و نام تجاری،لوگو.......................................................................37
8-5-2استراتژی های تعیین علامت تجاری.........................................................................................38
9-5-2بسته بندی................................................................................................................................38
6-2مشتریان.......................................................................................................................................38
1-6-2تفاوت مشتری و خریداران.......................................................................................................39
2-6-2چرخه عمر مشتری...................................................................................................................40
3-6-2انواع مشتریان..........................................................................................................................40
از منظر سودآوری و وفاداری.............................................................................................................43
از منظر پذیرش کالاهای نوآورانه.......................................................................................................44
7-2قیمت..........................................................................................................................................45
1-7-2مبانی فکری در قیمت گذاری..................................................................................................45
2-7-2استراتژی های قیمت گذاری....................................................................................................46
3-7-2کانالهای توزیع........................................................................................................................47
4-7-2طول و عرض کانال................................................................................................................ 47
5-7-2تعارض در کانال.................................................................................................................... 48
8-2ترفیع..........................................................................................................................................49
1-8-2آگهی و تبلیغات......................................................................................................................49
2-8-2روابط عمومی.........................................................................................................................50
3-8-2پیشبرد فروش..........................................................................................................................51
4-8-2 فروش شخصی.......................................................................................................................52
5-8-2بازاریابی مستقیم و بازاریابی الکترونیکی...................................................................................52
9-2 عوامل موثر در آمیخته بازاریابی..................................................................................................54
10-2رفتار مصرف کننده...................................................................................................................55
1-10-2گرایش خریدار ....................................................................................................................56
2-10-2 ارزش..................................................................................................................................59
3-10-2کارایی..................................................................................................................................60
4-10-2 مقدار...................................................................................................................................61
5-10-2 تنوع.....................................................................................................................................61
6-10-2 مزایا...................................................................................................................................63
11-2 رفتار خریدار و آمیخته بازاریابی..............................................................................................64
12-2 بازارگردانی.............................................................................................................................64
13-2 بخش بندی بازار.....................................................................................................................65
1-13-2منافع بخش بندی.................................................................................................................65
2-13-2 مبنای بخش بندی بازارهای مصرفی......................................................................................66
14-2 فرایند بخش بندی بازار.............................................................................................................67
15-2 فرآیند تحقیقات بازاریابی.........................................................................................................70
فصل سوم: روش اجرایی تحقیق
1-3 مقدمه .....................................................................................................................................73
2-3 بررسی نوع پژوهش ..................................................................................................................73
3-3 روش تحقیق .............................................................................................................................74
4-3 متغیرهای تحقیق ........................................................................................................................74
4-3-1 متغیر مستقل ..........................................................................................................................75
4-3-2 متغیر وابسته...........................................................................................................................75
5-3 جامعه آماری .............................................................................................................................75
6-3 نمونه آماری و روش نمونه گیری ...............................................................................................75
7-3 قلمرو تحقیق ..............................................................................................................................77
8-3 روش های گردآوری اطلاعات ..................................................................................................79
8-3-1 روش کتابخانه ای .................................................................................................................80
8-3-2 پرسشنامه ...............................................................................................................................80
8-3-3 مصاحبه .............................................................................................................................80
9-3 روایی(اعتبار)پرسشنامه ..............................................................................................................80
10-3 پایایی(قابلیت اعتماد)پرسشنامه .................................................................................................80
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آمار داده های تحقیق
1-4 مقدمه .......................................................................................................................................81
2-4 بخش اول توصیف آماری ....................................................................................................81
3-4 بخش دوم تجزیه و تحلیل استنباطی داده های آماری(آزمون آماری فرضیه های تحقیق) .........81
3-4-1 آزمون کولموگروف-اسمیرنف .........................................................................................83
فصل پنجم : نتیجه گیری ، پیشنهاد ها و محدودیت ها
1-5مقدمه ....................................................................................................................................96
2-5 نتیجه گیری و پیشنهاد ............................................................................................................97
فهرست منابع و ماخذ
منابع فارسی ...................................................................................................................................99
منابع انگلیسی.............................................................................................................................................102
پرسشنامه .....................................................................................................................................103
منبع:
فهرست منابع فارسی
1-براولی،بنجامین.(1965).رفتار شهروندی.ترجمه محمد قاضی.تهران.انتشارات صبح
2-بسته نگار، محمد.( 1380). حقوق بشر از منظر اندیشمندان. تهران. شرکت سهامی انتشار
3-جمشیدی، محمد حسین.( 1377). اندیشه های سیاسی شهید رابع امام سید محمد باقر صدر. تهران. مؤسسه چاپ و انتشارات وزارت امور خارجه
4-جعفری نیا،شمسی.(1383).بررسی رابطه فرهنگ سازمانی وبهره وری نیروی انسانی.پایانامه کارشناسی ارشد ،دانشگاه ایلام
5-حیدری نراقی، علی محمد (1385)، رساله حقوق امام سجاد (علیه السلام)، شرح نراقی، انتشارات مهدی نراقی.
6-حافظ نیا، محمد رضا ( 1383 ). مقدمهای بر روش تحقیق در علوم انسانی، چاپ دهم،تهران: سمت
7-خلیلیان، سید خلیل. (1362). حقوق بین الملل اسلامی. نشر فرهنگ اسلامی
8-داعی نژاد، سید محمد علی.( 1389).ایمان و آزادی در قرآن. تهران. انتشارات کانون اندیشه
9-رضایی پور، آرزو .(1385). حقوق شهروندی. نشر آریان
10-زرشناس.شهریار.(1377).جامعه مدنی.تهران.انتشارات اسوه
11-شریعتی، روح ا... .(1385). حقوق اقلیت ها در حکومت نبوی. فصلنامه ی تخصصی دانشگاه باقرالعلوم
12-شیبانی، ملیحه .(1384). شهروندی و مشارکت در نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی.فصلنامه ی حقوق تأمین اجتماعی
13-شهیدی،جعفر.(1380).نهج البلاغهتهران، شرکت انتشارات علمی و فرهنگی
14-عمید زنجانی، عباسعلی .(1370). حقوق اقلیت ها. دفتر نشر فرهنگ اسلامی
15-فالکس، کیث .(1381). شهروندی. ترجمه ی محمد تقی دل افروز. انتشارات کویر
16-گلدوزیان، مریم السادات. (85-84).حق دارا بودن تابعیت به عنوان حق بشری و چگونگی اعمال آن در حقوق داخلی ایران. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشکده ی حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی
17-مصباح یزدی، محمد تقی.( 1388). نظریه حقوقی اسلام. نگارش محمد مهدی نادری قمی و محمد مهدی کریمی . انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی
18-مهرپور، حسین (1372)، دیدگاه های جدید در مسائل حقوقی، انتشارات اطلاعات
19-موحد،محمد.(1381). در هوای حق و عدالت. از حقوق طبیعی تا حقوق بشر. نشر کارنامه
فهرست منابع لاتین
1 -Bentam,s.1999.The demands of Citizenship. Edited by cotrioncs Mckinnon and lain Hampsher monk. cotinuuM. London, and New York
-2Cohen, Aaron, kol, Yardena (2004). Professionalism and Organizational
Citizenship behavior, an empirical examination mong Israeli nurses,
Journal of managerial psychology,
-3Falkoz,d.2007.Hayat kaynağı olan İslam dini, son ilahî şeriat olması özelliği ile mükemmel ve evrensel bir dindir. Dolayısıyla İslam dininde toplumsal kanunlar, bireysel kanunlar gibi aynı derecede önemlidir
-4 Jai Prakash Sharma(2011). "Organizational Citizenship Behavior in Public and Private Sector and Its Impact on Job Satisfaction: A Comparative Study in Indian Perspective", International Journal of Business and Management
-5 Kohen,L.)2001(. La cite musulmane vie sociale et politique, paris. Librairie Philosophique J. Vrin
-6King, D, B. (2008). Rethinking clams of spiritual intelligence: A definition, model andmeasure. Master of science dissertation, Trent University, Canada, Ontario
-7Moorman, Robert H, "Relationship between organizational justice and organizational citizenship behaviors: Do fairness perceptions influence employee citizenship?" Journal of Applied Psychology, Dec 1991 , vol. 76(6)
-8Markoczy Livia . Xin Katherine.(2004).the virtues of mission in organizationalcitizenship behaviour, university of California
-9Podsakoff & Mackenzie & Paine and Bechrach (2000). OCB : a critical review or thetheoretical and empirical literature for future research, Journal of Management