فهرست:
ندارد.
منبع:
منابع فارسی:
1- ابراهیمی زادگان ، مجید (1385) بررسی تاثیر عملیات بانکی بر جلب رضایت مشتریان در بانک ملی ایران ، دانشگاه آزاد اسلامی تهران
2- ایونسون ، رنه ، (1385) ، 101 تکنیک برای جذب و حفظ مشتری ، امیر توفیقی ، تهران. خدمات فرهنگی رسا.
3- باترا ، پرومود ، (1383) ، مدیریت خدمات به مشتری ، ترجمه : طوبی یکتایی ، تهران : کتابسرای تندیس
4- تیم ، پاول ، (1385) ، 50 روش جذب مشتری ، ترجمه : مجید پورفیض ، مشهد : مرندیز
5- ریس ، آل تروت ، جک ، (1380) ، استراتژی های بازاریابی ، ترجمه : سهراب خلیلی شورینی ، تهران : موسسه چاپ و انتشارات یادواره
6- سید جوادین ، سیدرضا کیماسی ، مسعود ، (1384) ، مدیریت کیفیت خدمات ، تهران : نگاه دانش
7- کاتلر ، فیلیپ ، (1384) ، مدیریت بازاریابی ، ترجمه : بهمن فروزنده ، اصفهان : آتروپاتپ
8- کاتلر ، ف و آرامسترانگ ، گ ، ترجمه علی پارسائیان (1379) ، اصول بازاریابی ، چاپ اول تهران : انتشارات دبستان.
9- محمدی ، اسماعیل (1383) ، مشتری مداری و تکریم ارباب و رجوع ، انتشارات رسا
10- محمدی ، اسماعیل (1382) ، مشتری مداری ، چاپ چهارم ، تهران : خدمات فرهنگی رسا
11- ونوس ، داور صفائیان ، میترا ، (1383) ، روش های کاربردی بازاریابی خدمات بانکی ، تهران : نگاه داشتن.
12- یحیایی ایله ای ، احمد ، (1384) ، اصول مشتری مداری ، تهران : معتمد
13- طالقانی ، محمد ، تقی زاده ، محمدرضا ، 1389 ، تحلیل رابطه کیفیت خدمات و رضایت مشتری ، فصلنامه دیدگاه مهندسین صنایع ، شماره 14
14- رنجبران ، بهرام سلطانی ، مریم ، (1380) چگونگی استقرار یک سیستم رسیدگی به پیشنهادات و شکایات ارباب رجوع در راستای استراتژی مشتری مداری ، اولین سمینا تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
15- جعفری ، مصطفی ، فهیمی ، امیرحسین (1379) ، ابزارهای استراتژیک و فرهنگی مدیریت کیفیت فراگیر ، تهران ، انتشارات موسسه فرهنگی رسا
16- ساجدی ، فضل الله ، امیدواری ، اعظم (1386) کارکنان توانمند و سازمانهای امروز ، ماهنامه تدبیر ، شمار 181 ، سال هجدهم.
17- عباس پور ، عباس ، مدیریت منابع انسانی پیشرفته ، (1382) ، تهران ، سازمان چاپ و انتشارات ، صفحه 197
18- بامبرگر ، پیتروشولم ، اسلین ، تدوین اجرا و آثار استراتژی منابع انسانی (1381) ، ترجمه پارسائیان ، علی و اعرابی ، سیدمحمد ، چاپ دوم ، تهران ، دفتر پژوهشهای فرهنگی.
19- ایمانی ، مونا ، (تیر 1386) ، رمزهای پیدا کردن مشتری ، روزنامه ایران ، شماره 3679 ، سال سیزدهم.
20- محمد عشقی و مارینا فرهودی زاده ، 1381 ، پیاده سازی الگوی تکامل توانائی نرم افزار ، انتشارات مرکز تحقیقات مخابرات ایران
21- علی آذرکار 1384. معرفی مدل بلوغ قابلیت نرم افزار (SW-CMM) ، شماره 165 گزارش کامپیوتر ، نشریه انجمن انفورماتیک ایران ، سال 27
22- پایندانی ، ج ، 1386 ، مشتری ثروت پنهان ، انتشارات نیکو روش
23- سالاری ، غ ، منافع و هزینه های مشتری ، مجله تدبیر ، 1383 ، شماره 150 ، 51-49.
24- کاتلر و آرمسترانگ ، 1380 ، اصول بازاریابی ، ترجمه علی پارسائیان ، نشر جهان نو ، جلد دوم.
25- موون و مینور ، 1386 ، رفتار مصرف کننده ، ترجمه عباس صالح اردستانی و محمدرضا سعدی ، نشر اتحاد و جهان نو.
26- کاظم پور ، زهرا (1385) ، ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه های فنی مهندسی دولتی شهر تهران بر اساس مدل LibQUAL ، پایان نامه کارشناسی ارشد علوم کتابداری و اطلاع رسانی ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران.
27- میرغفوری ، سید حبیب و فاطمه مکی (1386) ، «بررسی سطح کیفی خدمات کتابخانه های آموزشی با رویکرد به لایب کوال (مورد : کتابخانه های دانشگاه یزد) ، کتابداری و اطلاع رسانی ، شماره اول ، جلد دهم : 61-78.
منابع انگلیسی
1. Johnson, M., Gustafsson, A., Andreassen, T.,Lervik, L., Cha, J., (2009)." The evolution and futureof national customer satisfaction index models" Journal of Ecomonic Psychology 22, pp 217-245.
2. Fornell, C., Johnson, M.C., Anderson, E.W., Cha, J. and Bryant, B.E. (2006), "The American Consumer Satisfaction Index: nature, purpose and findings" Journal of Marketing, Vol. 60, October, pp. 7-18.
3. Grigoroudis, E., Siskos, Y., (2004). " A survey of customer satisfaction barometers: Some results from the transportation-communications sector" European Journal of Operational Research 152 , pp334-353.
4. Zhao , P., Hu, S., ( 2004)." Building a New National Customer Satisfaction Index: the Research on Chinese Customer Satisfaction Index" China Business Research Center, pp 1-26.
5. Aydin, S.,O zer, G., (2005)." National customer satisfaction indices: an implementation in the Turkish mobile telephone market" Marketing Intelligence & Planning Vol. 23 No, pp 486-504.
6. Bruhn, M. and Grund, M.A. (2006), "Theory, development and implementation of national customer satisfaction indices: the Swiss Index of Customer Satisfaction (SWICS)" Total Quality Management, Vol. 11 No. 7, pp. 1017-28.
7. Fournier, S. (1998), "Consumers and their brands: developing relationship theory in consumer research" Journal of Consumer Research, Vol. 24, March, pp. 343-73.
8. Lau, G.K. and Lee, S.H. (1999), "Consumers trust in a brand and link to brand loyalty" Journal of Market-Focused Management, Vol. 4 No. 4, pp. 341-70.
9. Anderson, J.C. and Narus, J.A. (2004), "A model of distributor firm and manufacturer firm working partnerships" Journal of Marketing, Vol. 54 No. 1, pp. 42-58.
10. Dwyer, R. F., Schurr, P. H., & Oh, S. (1987). "Developing buyer–seller relationships. Journal of Marketing" 51(2), 11−27.
11. Geyskens, I., Steenkamp, J. –B. E. M., Scheer, L. K., & Kumar, N. (1996)." The effects of trust and interdependence on relationship commitment: A transatlantic study" International Journal of Research in Marketing, 13(4), 303−317.
12. Gundlach, G. T., Achrol, R. S., & Mentzer, J. T. (1995). "The structure of commitment in exchange" Journal of Marketing, 59(1), 78−92.
13. Morgan, R. M., & Hunt, S. D. (1994). "The commitment–trust theory of relationshipMarketing" Journal of Marketing, 58(3), 20−38.
14. Cater, Barbara, Zabkar, Vesna, (2008)." Antecedents and consequences of commitment in marketing research services: The client’s perspective"Industrial Marketing Management xxx (2008) xxx-xxx.
15. Bansal, H. S., Irving, P. G., & Taylor, S. F. (2004)." A three-component model of customer commitment to service providers" Journal of the Academy of Marketing Science, 32 (3), 234−250.
16. De Ruyter, K., & Semeijn, J. (2002)."Forging buyer–seller relationships for total quality management in international business: The case of the European cement industry"
Total Quality Management, 13(3), 403−417.
17. Kumar, N., Hibbard, J. D., & Stern, L.W. (1994)."The nature and consequences of marketing channel intermediary commitment (pp. 94−115). Cambridge" MA: Marketing Science Institute.
18. Halinen, A. (1997). "Relationship marketing in professional services: A study of agency– client dynamics in the advertising sector" London: Routledge.
19. Walter, A., & Ritter, T. (2003). "The influence of adaptations, trust, and commitment on value-creating functions of customer relationships"Journal of Business & Industrial
Marketing, 18(4/5), 353−365.
20. Goodman, L. E., & Dion, P. A. (2001). "The determinants of commitment in thedistributor–manufacturer relationship" Industrial Marketing Management, 30(3), 287−300
21. Moorman, C., Zaltman, G., & Deshpandé, R. (1992). "Relationships between providers and users of market research: The dynamics of trust within and between organizations" Journal of Marketing Research, 29(3), 314−329.
22. Tellefsen, T., & Thomas, G. P. (2005). "The antecedents and consequences oforganizational and personal commitment in business service relationships" IndustrialMarketing Management, 34(1), 23−37.
23. De Ruyter, K., Moorman, L., & Lemmink, J. (2001)." Antecedents of commitment and trust in customer–supplier relationships in high technology markets" Industrial Marketing Management, 30(3), 271−286.
24. De Ruyter, K., & Wetzels, M. (1999)." Commitment in auditor–client relationships:Antecedents and consequences" Accounting, Organizations and Society, 24(1), 57−75.
25. Gounaris, S. P. (2005). "Trust and commitment influences on customer retention: Insights from business-to-business services" Journal of Business Research, 58(2), 126−140.
26. Bowen, J. T., & Shoemaker, S. (2003)." Loyalty: A strategic commitment" Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly, 44(5/6), 31−46.