فهرست:
چکیده 1
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1- مقدمه. 3
1-2- عنوان تحقیق. 3
1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق. 6
1-5- اهداف تحقیق. 8
1-5-1 اهداف اصلی تحقیق. 8
1-5-2 اهداف فرعی تحقیق. 8
1-6- قلمرو تحقیق. 8
1-6-1 قلمرو مکانی تحقیق. 8
1-6-2 قلمرو زمانی تحقیق. 8
1-6-3 قلمرو موضوعی تحقیق. 8
1-7- تعاریف واژه ها 9
1-7-1 تعاریف نظری واژه ها 9
1-7-2 تعارف عملیاتی واژه ها 10
1-8- نوع متغیرها 10
1-9- خلاصه. 11
فصل دوم: مروری بر ادبیات و پیشینه تحقیق
2-1- مقدمه. 13
2-2- هوش... 14
2-2-1 نظریه هوش چندگانه گاردنر. 14
2-2-2 هوش تصویری – فضایی.. 14
2-2-3 هوش کلامی – زبانی.. 14
2-2-4 هوش منطقی- ریاضی.. 15
2-2-5 هوش اندامی - جنبشی.. 15
2-2-6 هوش موسیقیایی.. 15
2-2-7 هوش میان فردی.. 15
2-2-8 هوش درون فردی.. 15
2-2-9 هوش طبیعت گرا 15
2-3- انواع هوش از دیدگاه مدیریت.. 16
2-3-1 هوش فرهنگی.. 16
2-3-2 هوش سازمانی.. 17
2-3-3 هوش معنوی.. 18
2-4- کاربرد هوش معنوی در محیط کار. 19
2-5- هوش هیجانی.. 20
2-5-1 دو بعد اصلی هوش هیجانی.. 20
2-5-2 هوش هیجانی و مدیریت بازار. 21
2-6- هوش بین فردی و امید و خوش بینی در خدمت بازار. 23
2-7- هوش اجتماعی.. 24
2-7-1 مدل های هوش اجتماعی.. 26
2-7-1-1 مدل مارلو و پرتی.. 26
2-7-1-2 مدل راه حل های واقع گرایانه. 26
2-7-1-3 مدل رحیم. 27
2-7-1-4 مدل هوش اجتماعی تحقیق حاضر. 27
2-8- کیفیت و خدمات.. 28
2-8-1 مفهوم کیفیت.. 28
2-8-2 مفهوم خدمات.. 28
2-8-3 مفهوم کیفیت خدمات.. 28
2-8-4 ابعاد رضایت مشتریان از کیفیت خدمات.. 29
2-8-5 الگوی مدیریت تکاملی کیفیت خدمات.. 29
2-8-6 برخی از مدل های کیفیت خدمات.. 30
2-8-6-1 مدل سروکوال. 30
2-8-6-2 مدل بازنگری شده سروکوال. 31
2-8-6-3 مدل آلدلیگان و باتل. 31
2-9- پیشینه تحقیقات انجام شده 31
2-9-1 تحقیقات در مورد هوش اجتماعی در ایران. 31
2-9-2 تحقیقات در مورد هوش اجتماعی در خارج از ایران. 32
2-9-3 تحقیقات در مورد کیفیت خدمات در ایران. 32
2-9-4 تحقیقات در مورد کیفیت خدمات در خارج از ایران. 33
2-10- چهارچوب نظری تحقیق. 33
2-11- مدل مفهومی تحقیق. 34
2-12- مدل تحلیلی تحقیق. 35
2-13- خلاصه. 36
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
3-1- مقدمه. 38
3-2- فرایند تحقیق. 39
3-3- روش تحقیق. 39
3-4- جامعه آماری.. 40
3-5- حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 40
3-6- ابزار جمع آوری داده ها 41
3-7- نحوه نمره گذاری سوالات.. 42
3-8- روش جمع آوری داده ها 42
3-9- روش تجزیه و تحلیل داده ها 43
3-10- خلاصه. 43
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق
4-1- مقدمه. 45
4-2 توصیف متغیرها 46
4-2-1 توصیف متغیر هوش اجتماعی.. 46
4-2-2 توصیف متغیر پردازش اطلاعات اجتماعی.. 47
4-2-3 توصیف متغیر آگاهی اجتماعی.. 48
4-2-4 توصیف متغیر مهارت اجتماعی.. 49
4-2-5 توصیف متغیر کیفیت خدمات.. 50
4-2-6 توصیف متغیر پاسخگویی.. 51
4-2-7 توصیف متغیر همدلی.. 52
4-2-8 توصیف متغیر اطمینان داشتن.. 53
4-2-9 توصیف متغیر قابلیت اعتماد. 54
4-2-10 توصیف متغیر ملموس بودن. 55
4-3- 56
4-3-1 بررسی رابطه بین هوش اجتماعی و کیفیت خدمات.. 56
4-3-2 بررسی رابطه بین پردازش اطلاعات اجتماعی و کیفیت خدمات.. 57
4-3-3 بررسی رابطه بین آگاهی اجتماعی و کیفیت خدمات.. 58
4-3-4 بررسی رابطه بین مهارت اجتماعی و کیفیت خدمات.. 59
4-4- خلاصه. 60
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- مقدمه. 62
5-2- یافته های تحقیق. 63
5-3- فرضیات تحقیق. 64
5-4- بحث و بررسی.. 65
5-5- پیشنهادات.. 66
5-5-1 پیشنهادات برای آیندگان. 66
5-6- محدودیت های تحقیق. 67
5-7- خلاصه. 67
منابع و مآخذ. 68
فهرست منابع فارسی.. 68
فهرست منابع انگلیسی.. 70
پیوست.. 71
پیوست الف) پرسشنامه هوش اجتماعی.. 71
پیوست ب) پرسشنامه کیفیت خدمات.. 72
پیوست ج) پرسشنامه کیفیت خدمات.. 73
پیوست د) پرسشنامه هوش اجتماعی.. 74
پیوست ه ) پرسشنامه کیفیت خدمات.. 76
پیوست و) روایی و پایایی پرسشنامه ها 78
چکیده انگلیسی.. 80
منبع:
فهرست منابع فارسی
آذر، عادل. و علی محمد لو. 1389. طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تامین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دو سویه. مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی، شماره 1.
آقااحمدی، قربان علی.، صبورا حلیمی. و سعید کیادلیری. 1389. کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کار های دانش بنیان.
ابطحی، سیدابراهیم. و احمد مرآت نیا. 1387. مدل تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان. دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی.
استرت، امیلی. (1391). هوش هیجانی (هوش عاطفی) از مدیریت تا رهبری. مترجم؛ فتحعلی خانی، مونا، اهرامی، هومن. تهران، نشر سازمان مدیریت صنعتی.
ایران زاده، سلیمان.، حسین عماری. و سعید مستقیم بخشایش. 1388. ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری: برازش مدل کیفیت خدمات سروکوال در بانک های پاسارگاد شمال غرب کشور. مجله فراسوی مدیریت، شماره 8.
بیک زاد، جعفر.، زهرا مولوی. و کریم اسکندری. 1390. رابطه خدمات الکترونیکی با رضایت الکترونیکی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، فصلنامه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی. شماره 3.
بهرامی، فرامرز. 1387. مبانی هوش معنوی. فصلنامه سلامت روان، شماره 1.
سبحانی نژاد، مهدی. و علیرضا یوزباشی. 1387. هوش هیجانی و مدیریت در سازمان. (مبانی نظری، شیوه های آموزشی و ابزارهای سنجش) فصلنامه مدیریت، شماره 12.
سلطانی فر، عاطفه. 1386. هوش هیجانی. فصلنامه اصول بهداشت روانی، شماره 35.
حسینی، میرزا حسن.، مصطفی احمدی نژاد. و سمیه قادری. 1389. بررسی و سنجش کیفیت خدمات و ارتباط آن با رضایتمندی مشتریان: مطالعه موردی بانک تجارت. مجله بررسی های بازرگانی، شماره 42.
طاهری، ابوالقاسم. (1385). روش تحقیق و ماخذ شناسی. انتشارات دانشگاه پیام نور، چاپ پانزدهم.
طبرسا، غلامعلی. و سکینه حاتمی. 1391. تبیین ارتباط هوش سازمانی و خلق دانش (مطالعه موردی: کارکنان یکی شرکت صنعتی). پژوهشنامه مدیریت تحول، شماره 7.
طبیعی، سیدجمال الدین. و [دیگران]. 1391. بررسی رابطه کیفیت خدمات با ئفاداری خدمات ارائه شده به بیماران سرپایی مراجعه کننده به کلینیک های بیمارستان های منتخب شهر تهران مجله دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران. شماره 3.
غلامی، شهرام.، هما غفوریان. و داود معنوی پور. 1390. رابطه هوش هیجانی با عملکرد مدیران. فصلنامه تازه های روانشناسی صنعتی سازمان، شماره 6.
رضایی، اکبر. و احد خلیل زاده. 1388. رابطه بین هوش اجتماعی مدیران با رضایت شغلی معلمان مدارس. مجله علوم تربیتی، شماره 7.
رضایی، اکبر. 1389. مقیاس هوش اجتماعی ترومسو: ساختار عاملی و پایایی نسخه فارسی مقیاس در جامعه دانشجویان. فصلنامه علمی- پژوهشی روانشناسی دانشگاه تبریز، شماره 20.
رحیم نیا، فریبرز.، سعید مرتضوی. و طوبی دلارام. 1388. بررسی میزان تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای مدیران (مطالعه موردی: شعب بانک اقتصاد نوین استان تهران). نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا، شماره 22.
زند، فریده.، فرهاد جمهری. و بهشته میرزایی. 1387. رابطه هوش هیجانی با انواع سبک های مدیریت تعارض. مجله اندیشه و رفتار، شماره 8.
گلمن، دنیل. (1389). هوش اجتماعی. مترجم؛ بلوچ، حمیدرضا، قم: نشر رخ مهتاب.
گلمن، دنیل. (1388). هوش اجتماعی. مترجم رزم آزما، هوشیار، تهران: نشر سپنج.
گرجی، محمدباقر. 1387. بررسی کیفیت خدمات و رابطه آن با اثربخشی. فصلنامه مدیریت، شماره 12.
لاولاک، کریستوفر. و لارن رایت. 1382. اصول بازاریابی و خدمات. مترجم؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل. تهران: سمت.
نورایی، محمد. و ایرج ساعی ارسی. 1389. فصلنامه علوم رفتاری.
وال، باب. (1391). هوش هیجانی و مربیگری (مربیگری هوش هیجانی کارکنان). مترجم؛ گودرزی، علی محمد، درخشان، علیرضا. تهران: نشر رسا.
یارمحمدیان، احمد. و حیدر شرفی راد. 1390. جامعه شناسی کاربردی. مجله پژوهشی علوم انسانی دانشگاه اصفهان، شماره 22.
فهرست منابع انگلیسی
Albrecht, karl, (2006), social intelligence’ the new science of success, business book review.
Barbera, Kathryn, charoenchote, wanwalai, (2003), relating emotional and social intelligence to sex and age , department of psychology university of Nevada.
Beheshtifar. Malikeh, roasaei, fateme, (2012), role of social intelligence in organizational leadership, European journal of social science.
Carter, Philip, (2005), the complete book of intelligent test.
Chakrabarty, subrata, whitten, Dwayne, green, Kenneth, (2008), Understanding service quality and relationship quality in IS outsourcing: client orientation & promotion, journal of computer information system, vol 48.
Eboli, Laura, mazzulla, Gabriella, (2007), service quality attributes affecting customer satisfaction for bus transit. Journal of public transportation.
In, che, tsai, wen, huiwu, Chen, (2009), social intelligence and ingratiation behavior – which one is more helpful?
Lievens, Philip, chan, david, (2009), practical intelligence’ emotional intelligence and social intelligence.
Marlow, Cameron, peretti, Jonah, (2009), modeling social intelligence through attachment based learning, MIT media laboratory.
Ograjensek,irena, (2008), service quality, statistical practice in business and industry.
Rahim, afzal, (2012), a model of leaders’ social intelligence’ interpersonal justice and create performance, management development western Kentucky university, available htto://ssrn.com/abstract=2090795.
Suuroja, maive, (2003), service quality- main conceptualizations and critique, university of tartu.