فهرست:
چکیده............................................................................................................................. 1
فصل اول............................................................................................................................ 2
کلیّات پژوهش..................................................................................................................... 2
1-1مقدمه....................................................................................................................... 3
1-2اهداف پژوهش،هدفهای تحقیق:.................................................................................. 4
1-3سوالات پژوهش:....................................................................................................... 4
1-4فرضیه پژوهش:......................................................................................................... 4
1-5روش تحقیق:............................................................................................................. 4
1-6روش تجزیه تحلیل اطلاعات:.................................................................................... 5
فصل دوم............................................................................................................................ 6
پیشینه تحقیق....................................................................................................................... 6
2-1 نیم نگاهی تاریخی.................................................................................................... 7
2-2 دوریشه تاریخی مینیمالیسم..................................................................................... 18
فصل سوم......................................................................................................................... 23
چارچوب نظری تحقیق...................................................................................................... 23
3-1 تعریف رسانه:........................................................................................................ 24
2-2تعریف چند رسانه ای:.......................................................................................... 24
3-2 رسانه های جدید:................................................................................................... 25
3-2-1 انواع رسانه های ارتباطی:................................................................................. 25
3-2-2 خصوصیات رسانه های ارتباطی:....................................................................... 26
3-2-3 خصوصیات رسانه ی ارتباطی......................................................................... 27
3-3 قرن بیستم.............................................................................................................. 29
3-3-1 دوران پست مدرن:.......................................................................................... 29
3-3-2 ویژگی های و شاخصه های هنر دوران پست مدرن........................................... 35
فصل چهارم...................................................................................................................... 44
تحلیل یافته ها................................................................................................................... 44
4-1 هنر مفهومی............................................................................................................ 45
4-2-1دستور العملها ، اجرا ها و مستند سازی ها.......................................................... 56
4-2-2هنر مفهومی در گذشته و حال.......................................................................... 64
4-3 هنر چیدمان............................................................................................................ 66
4-3-1پیشینه تاریخی هنر چیدمان................................................................................ 67
5-3-2ویدئو اینستالیشن............................................................................................. 72
4-3-3هنر زمینی و خاکی........................................................................................... 76
4-4 هنربدن................................................................................................................... 82
4-5 هنر اجرا................................................................................................................. 89
4-5-1ویژگی های پرفورمنس آرت............................................................................. 91
4-5-2 شکل گیری هنر اجرا....................................................................................... 93
4-5-3 نیمنگاه تاریخی به عرصه های هنر اجرا:.......................................................... 103
4-5-3-1فتوریسم و هنر اجرا................................................................................. 103
4-5-3-2 کانستراکتیویسم (ساختارگرایی) و هنر اجرا.................................................. 107
4-5-3-3دادائیسم و هنر اجرا................................................................................. 109
4-5-3 -4سورئالیسم و هنر اجرا............................................................................. 113
4-5-3-5هنر اجرا در تجربههای مدرسه باهاس........................................................ 117
4-5-3-6 هنر اجرا در سالهای پس از جنگ............................................................. 124
4-5-3-7 هنر پرفورمنس یا تولید رسانهای از سال 1965 تا 2000.............................. 127
4-5-4تندیس های زنده یا مجسمه های اجتماعی....................................................... 128
4-5-5 دستورالعملها و پرسشها............................................................................. 130
4-5-6بدن هنرمند در اجرا........................................................................................ 131
4-6 ویدئو آرت.......................................................................................................... 137
4-6-1 ظهور ویدئو.................................................................................................. 141
4-6-2 فنآوری وتصویر.......................................................................................... 148
4-6-3 هنر ویدئویی بعد از 1970............................................................................ 152
4-6-4 هنر ویدئو آرت تا دهه ۸۰............................................................................. 157
4-6-5 هنر ویدئوآرت در دههی ۱۹۹۰...................................................................... 164
4-6-6 ویدئوی مفهومی........................................................................................... 168
4-6-7 کدهای زمانی............................................................................................... 174
4-6-8 روایت شخصی............................................................................................ 178
4-6-9 در میانهی قالب مستند و دیدگاههای جهانی.................................................... 182
4-7 عکاسی دوران معاصر (رسانه عکاسی)................................................................. 186
4-8هنر دیجیتال........................................................................................................... 205
4-9 هنر کامپیوتر......................................................................................................... 209
4-10فیلم برداری دیجیتال............................................................................................ 214
فصل پنجم...................................................................................................................... 217
نتیجه گیری...................................................................................................................... 217
محدودیت ها............................................................................................................... 219
تصاویر............................................................................................................................ 221
منابع و مأخذ................................................................................................................... 243
منبع:
ندارد