فهرست:
ندارد.
منبع:
منابع فارسی
اسماعیل پور، مجید؛ "مشتری گرایی راهی به سوی موفقیت"، مجله بانک و اقتصاد، 1389.
آسوده، سید محمد، "پرداخت اصولی و سریع خسارت، رمز پایداری و پیشرفت شرکتهای بیمه"، دهمین ویژه نامه تخصصی پیام بیمه، 1387.
آموزگار، علیرضا؛. "بایدها و نبایدها در بررسی خسارت"، تازههای جهان بیمه، ش 109، 1386.
آیرونز، کن؛ "بازاریابی بیمه"، ترجمه میرزایی، پری، انتشارات بیمه مرکزی. چاپ دوم، 1381.
برومند زاده، تقی؛ ملکمیان، لینا؛ بیک، مهرداد؛ "درآمدی بر روشهای آماری"، دفتر پژوهشهای فرهنگی، 11 مهر، 1384.
بیرانوند، نورالله؛ "بازاریابی خدمات"، فصلنامه بیمه آسیا، ش 21، 1382.
پرتوی ،فرهاد؛ "بررسی علل نارضایتی بیمه گزاران بیمه بدنه خودرو پس از وقوع حادثه درشرکت سهامی بیمه ایران"، 1389 .
حاجی حسینی، عفت؛ " شناسایی انتظارات مشتریان بانک سپه و ارائه الگویی از انتظارات آنها"، پایاننامه کارشناسی ارشد، بوشهر، دانشگاه خلیج فارس، 1390.
حسنزاده کریمآباد، حمیدرضا؛ "بررسی عوامل موثر بررضایت خاطر بیمهگذاران با تأکید بر بیمههای حوادث و درمان"، 1377 .
جاوید موبد، محس؛ "رضایت مشتری رمز بقای سازمان ها در کسب و کار رقابتی" برگرفته از سایت آفتاب، 1384.
خاکی، غلامرضا؛ "روش تحقیق با رویکردی به پایاننامه نویسی"، تهران: انتشارات بازتاب.
دانایی فرد، حسن؛ الوانی، سید مهدی؛ آذر، عادل؛ "روششناسی پژوهش کمی در مدیریت: رویکردی جامع"، انتشارات صفار، 1383.
رابینز، استیفن؛ "بررسی مبانی رفتار سازمانی"، ترجمه: علی پارسائیان، سید محمد اعرابی؛ تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی، چاپ 6،1382 .
رحمتی، مجید؛ "نقش مدیریت 6 سیگمای ناب در رضایتمندی مشتریان درصنعت بیمه" تازههای بیمه شماره 115و116(دی وبهمن)، 1386.
رجب بیگی، مجتبی؛ "ابعاد کیفیت در بخش دولتی"، مجله مدیریت دولتی، شماره 40، تابستان 1377.
روستا، احمد؛ ونوس، داور؛ ابراهیمی، عبدالحمید؛ "مدیریت بازاریابی"، چاپ پنجم، تهران، انتشارات سمت، 1381.
روستا، احمد؛ "مدیریت بازاریابی"، چاپ پنجم، تهران، انتشارات سمت، 1380.
رجب بیگی، م و همکاران؛ "طرح جامع برنامه ریزی منابع انسانی، معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی وزارت کشور"،1382.
ساعی ارسی، ایرج؛ خسروی، هدایت؛ "بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی بیمه شدگان اصلی، از حمایتها و خدمات بیمهای و درمانی تأمین اجتماعی شهرستان خرم آباد" ،1389.
سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس؛ حجازی، الهه؛ "روشهای تحقیق در علوم رفتاری"، تهران: انتشارات آگاه، 1380.
صالحی، جان علی؛ "مبنا و ماهیت حقوقی تسویه دوستانه خسارتها"، فصلنامه بیمه مرکزی ایران، پاییز 1377.
عاملی، آنژلا؛" تبیین و ارائه الگوی مناسب بازاریابی خدمات به منظور افزایش کارایی سازمان امور مالیاتی کشور"، پژوهشنامه اقتصادی، بهار .1384
عبدالرشیدی، علی اکبر؛ "مشتری مداری"، تهران: انتشارات روابط عمومی بانک سینا، 1388.
عبدالوند، محمدعلی؛ "بازاریابی خدمات"، مجله بازاریابی، شماره 21 ، آبان و آذر 1381 .
کاظمی طامه، محمود؛ "بررسی نقش وتأثیرمدیریت خسارت بیمه بررضایت بیمه گزاران" ،1378.
لاولاک، کریستوفر و رایت، لارن؛ "اصول و مدیریت بازاریابی خدمات"، ترجمه بهمن فروزنده، نشر آموخته، چاپ اول، اصفهان، 1385.
مبشری، جلیل؛ "بررسی سطح رضایتمندی بیمه گزاران زیان دیده در بیمههای اتومبیل" ، 1377.
میرزایی، خلیل؛ "طرح و پایان نامه نویسی"، تهران: انتشارات جامعه شناسان، 1389.
مؤمنی، منصور؛ "تحلیلهای آماری با استفاده از "spss، تهران، 1390.
ناصحی فر، وحید؛ "رفتار مصرفکنندگان خدمات بانکی" ماهنامه بازاریابی، ش 58، 1385.
ناصحی فر، وحید؛ "رفتار مصرف کنندگان خدمات مالی" مطالعات مدیریت، ش 50، 1385.
ناصحی فر، وحید؛ "کیفیت سیستم پرداخت خسارت در شرکت بیمه ملت از دیدگاه مشتری مداری"، فصلنامه صنعت بیمه، ش 90، 1387.
هاپسون، باریه، لوگاری، جک، مورگاتروید، استیو، رپیلی، ترزا، اسکالی، مایک و سیمپسون، دن؛ "مدیریت خدمت و فرهنگ مشتریگرایی"، ترجمه ایران نژاد پاریزی، مهدی، نشر مدیران، تهران، 1381.
منابع غیر فارسی
Abhiman Das, Subhash C. Ray, Ashok Nag.(2009)."Labor-use efficiency in Indian banking: A branch -level analysis", Omega, Vol.37, Issue 2, April 2009, pp 411-425.
Aldlaigan, A.H. and Buttle, F.A. (2002), “SYSTRA-SQ: a new measure of bank service quality”, International Journal of Service Industry Management, Vol. 13 No. 4, pp. 362-81.
Angoujard, R. (2005, january/february). Exceeding customer expectations at Novotel.
Bearden, W.O., Malhotra, M.K. and Uscategui, K.H. (2001), ``Customer contact and the evaluation of service experiences: propositions and implications for the design of services'', Psychology and Marketing, Vol. 15 No.
Bosque, I. A., San Martın, H., & Collado, J. (2006). The role of expectations in the consumer satisfaction formation process: Empirical evidence in the travel agency sector. Tourism Management 27 , 410–419.
Boshoff, C. (1999), ``RECOVSAT: an instrument to measure satisfaction with transaction-specific service recovery'', Journal of Service Research, Vol. 1 No. 3, pp. 236-49.
Bottem, Neil & Mc Manus, Hohn, Competitive strategies for service organization (Macmillan press, 1999) pp.47, 49.
Buttle, Francis. (١٩٩٦) “SERVQUAL: review, critique, research agenda” European Journal of Marketing, Vol ٣٠, No ١, pp ٨-٣٢.
Dagger, T.S., Sweeney, J.C. and Johnson, L.W. (2007), “A hierarchical model of health service quality: scale development and investigation of an integrated model”, Journal of Service Research, Vol. 10 No. 2, pp. 123-42.
Fowdar, R. “Identifying health care quality attributes”, journal of health and human services administration, vol. 27, no. 3-4, 2005.
Grigoroudis, Evangelos., Siskos, Yannis and Saurais, Olivier (2000); "A Customer Satisfaction Evaluation Software", Computers & Operations Research, 27, pp. 799-817.
Ho, T. H., & Zheng, Y.-S. (2003). Setting Customer Expectation in Service Delivery: An Integrated Marketing-Operations Perspective. California, Berkeley.
Imrie, B.C., Durden, G., Cadogan, J.W. and Mcnaughton, R. (2002) “the service quality construct on a global stage”, managing service quality, vol. 12, No. 1, pp. 10-18.
Jun, M., Yang, Z,. and Kim, D. (2004). “customers perceptions of online retailing service quality and their satisfaction”, international journal of quality and reliability management, vol. 21, no. 8, pp. 817-37.
Jamal A, Naser, K, (2002);" Customer satisfaction and retail banking: an assessment of some of the key antecedents of customer satisfaction in retail banking", European Journal of Marketing, 20/4, pp. 146-160
Joseph M, Stone G, Anderson K (2003), 'Insurance customer's assessment of service quality', A Critical Evaluation Journal of Small Business & Enterprise Development, vol. 10, no. 1, p.77.
Kaczynski, A. T. (2008). A more tenable marketing for leisure services and studies. Leisure Sciences, 30, 253e272.
Kotler, P & Armstrong, G .(1998), Principle of marketing, Prentice Hall Englewood cliffs, NJ 7th ed.
Kotler, Philip., Armstrong, Gary., Saunders, John and Wong, Veronica (2000); Principles of marketing, Third Edition, Prentice Hall, UK.
Kang, G.D. James, J. (2004)"Service Quality Dimensions: An Examination Of Gronroos Service Quality Model" Managing Service Quality, Vol.14, No.4, PP.266-277.
Kang, G.D. James, J. (2004)"Service Quality Dimensions: An Examination Of Gronroos Service Quality Model" Managing Service Quality, Vol.14, No.4, PP.266-277.
Li, X. (., Lai, C., Harrill, R., Kline, S., & Wang, L. (2011). When east meets west: An exploratory study on Chinese outbound tourists’ travel expectations. Tourism Management 32 , 741-749.
Michael J. Marotte (2006). "Claims Handling- The Dos and Don't ", , Co- chair, Insurance Coverage Practice Group.
Mitra, Debanjan and Peter N. Golder (2006), “How Does Objective Quality Affect Perceived Quality? Short-Term Effects, Long-Term Effects, and Asymmetries,” Marketing Science, 25 (3), 230–47.
Parasuraman, A., Zeithaml, V. A., & Berry, L. L. (1985). A conceptual model of service quality and its implications for future research. Journal of Marketing, 49, 41–50.
Pan, Yue and George M. Zinkhan (2006), “Determinants of Retail Patronage: A Meta-Analytical Perspective,” Journal of Retailing, 82 (3), 229–43.
Santos, J. E-service quality: (2003). A model of virtual service quality dimensions. Managing Service Quality, 13, 3, 233–246.
Shoemaker, S., Lewis, R. C., & Yesawich, P. C. (2007). Marketing leadership in hospitality and tourism: Strategies and tactics for competitive advantage (4th ed.). New Jersey: Pearson Education, Inc.
Stafford, MR, Stafford, T & Wells, B .(1998), 'Determinants of service.
Sureshchandar, G.S., Rajendran, C. and Kamalanabhan, T.J. (2001), “Customer perceptions of service quality: a critique”, Total Quality Management, Vol. 12 No. 1, pp. 111-24.
Spreng, R. A., & Olshavsky, R. W. (1993). A desires congruency model of consumer satisfaction. Journal of the Academy of Marketing Science, 21(3), 169–177.
Tam, J. L. (2005). Examining the dynamics of consumer expectations in a Chinese context. Journal of Business Research 58 , 777– 786.
V. R. Voller, (1987). "A Fixed Grid Numerical Modeling Methodology For Convection-Diffusion Mushy Region Phase-Change Problems", Int. J. Heat and Mass Transfer, Vol. 30, No. 8, pp-1709-1719.
Warraich, N. F. (2008, august 10-14). LIS Graduates Employability-Needs and Expectations of the Library and Information Science (LIS) curriculum at the University of the Punjab (PU): An appraisal of Pakistani LIS Professionals.
Yong-Chin Liu, Jung-Hua Hung.(2006)" Services and the long-term profitability in Taiwan's banks", Global Finance Journal, Vol .17, Issue 2, December 2006, pp 177-191.
Zineldin, Mosad (1996); "Bank strategic positioning and some determinants of bank selection", International Journal of Bank Marketing, 14 (6), pp. 12-22.
Zeithaml, V.A. (1996), « Consumer perceptions of price, quality, and value: a means-end modle and synthesis of evidence », Journal of Marketing, Vol. 52 No.3, pp.2-22.
http://www.shahrah-bimeh.com/default.aspx
http://www.hamiiranian.com/Default,fa
http://www.insurancebusiness.ir/Article/p210
http://www.bih.ir/20080815240/.html
http://www.iraninsurance.ir/services/TC/.html