فهرست:
ندارد.
منبع:
منابع :
آریان پور، امیر حسین. (1358). پژوهش. تهران: امیر کبیر.
اداره ی کل استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران. (1388). واژه نامه ی نظام استانداردسازی و کیفیت. بازیابی 1389 از http://www.isiri.org
اسماعیلی، حمدیرضا. (1389). ضرورت نهاد داوری در دعاوی بازرگانی. اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، (45)، 11.
اسماعیلیان، مهدی. (1385). راهنمای جامع 14 SPSS. تهران: موسسه ی فرهنگی هنری دیباگران.
ایلیا ترخیص. (فاقد تاریخ). استانداردهای صادرات و واردات. بازیابی 1388 از
بهرامی ارض اقدس، محسن. (1389). لزوم معرفی مرکز داوری اتاق ایران به عنوان حکَم میان فعالان اقتصادی. بازیابی 1389 از
http://www.iccim.ir/fa/index.php?option=com_content&view=article&id=11171:1389-04-07-07-14-18&catid=466:-----1389
بهروزی فر، مرتضی. (1383). اثر تحریم های یک جانبه بر اقتصاد بازرگانی ایالات متحده و بازارهای جهانی انرژی. فصلنامه ی پژوهشنامه ی بازرگانی، (33)، 239-195.
ترابی، مهرنوش، وصالی، ساناز. (1388، 12 آذر). آثار و تبعات تحریم بانک ها در اقتصاد. دنیای اقتصاد. بازیابی 1389 از
پاکدامن، رضا. (1377). عوامل حقوق بازدارنده و محدود کننده ی صادرات ایران. مجموعه ی مقالات اولین همایش سیاست های بازرگانی و تجارت بین الملل. تهران: موسسه ی مالعات و پژوهش های بازرگانی.
پایگاه اطلاع رسانی سازمان «صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران». (1389). آمار صنایع کشور. بازیابی 1389 از
http://www.iraniec.ir/Site.aspx?ParTree=131312
توانایان فرد، حسن. (1385). فرهنگ تشریحی اقتصاد. تهران: جهان رایانه.
جلالی، جلال الدین. (1377). جهانی شدن اقتصاد: مفهوم و پیامدهای اقتصادی و اجتماعی آن. مجموعه ی مقالات اولین همایش سیاست های بازرگانی و تجارت بین الملل. تهران: موسسه ی مطالعات و پژوهش های بازرگانی.
چابکرو، غلامرضا. (1385) بررسی وضعیت موجود و تنگناهای صادرات محصولات منتخب زراعی استان فارس. تهران: موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی.
حاجی زاده، خسرو. (1379). بررسی موانع صادرات صنایع دستی (بافته های داری) در استان آذربایجان غربی و راهکارهای توسعه ی آن. پایان نامه ی کارشناسی ارشد چاپ نشده، دانشگاه تهران، دانشکده ی مدیریت. بازیابی 1388، از www.irandoc.ac.ir
حسنلو، حمید رضا. (1389). اصول و مبانی نگارش مقالات ISI به شیوه ی APA (ویرایش 3). زنجان: آذر کلک.
حسینی، سید علی. (1384). کاستی های توسعه نیافتگی برنامه ریزی توسعه در ایران. مجموعه ی مقالات همایش چالش ها و چشم اندازهای توسعه ی ایران: هم اندیشی پژوهشگران و نظریه پردازان کشور (جلد 1). تهران: موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی.
حسینی، یعقوب. (1382). آمار ناپارامتریک روش تحقیق و نرم افزار آماری 0.10 SPSS. تهران: دانشگاه علامه طباطبایی.
خاکی، غلامرضا. (1386). روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی. تهران: بازتاب.
خبرگزاری ایسکانیوز. (1388). اهم فعالیت های اداره ی کل بازرسی کالا و امور صادرات و واردات سازمان استاندارد. بازیابی 1389 از
http://iscanews.ir/fa/PrintableNewsItem.aspx ?
20)خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا). (فاقد تاریخ). اکونومیست: سهم ایران از صادرات جهانی تنها 54/0 درصد است. بازیابی 1389 از
http://www.isna.ir/isna/NewsView.aspx?ID=News-1611038
21)دعایی، حبیب اله. (1385). مدیریت صادرات و واردات. مشهد: بیان هدایت نور.
22)دانایی فرد، حسن، الوانی، سید مهدی، آذر، عادل. (1386). روش شناسی پژوهش کمی در مدیریت: رویکردی جامع. تهران: صفار.
23)دریساوی، رضا. (1388). بررسی موانع صادرات غیر نفتی در استان خوزستان با استفاده از تحلیل عاملی. توسعه ی صادرات، 13(79)، 45-38.
24)رابینز، استیفن. (1386). تئوری سازمان، ساختار و طراحی سازمانی (ویرایش 3). (ترجمه ی سید مهدی الوانی، حسن دانایی فرد). تهران: صفار.
25)سازمان توسعه و تجارت ایران. (فاقد تاریخ). سوالات متداول. بازیابی 1389 از
&
26)سعادت، رحمان. (1385). شناسایی موانع و تنگناهای زیرساختی بخش بازرگانی استان ها برای تقویت صادرات کالاو خدمات قابل صدور آن ها. تهران: موسسه ی مطالعات و پژوهش های بازرگانی.
27)شیرالی، فرهاد. (1389). تاثیر تحریم های اقتصادی بر بازار ایران. بازیابی 1389 از
28)فتحی، یحیی. (1381). موانع تعرفه ای و غیر تعرفه ای صادرات ایران در بازارهای هدف. تهران: موسسه ی مطالعات و پژوهش های بازرگانی.
29)قاضی زاده، مصطفی. (1382). بررسی و تعیین عوامل موثر بر موفقیت شرکت های صادراتی ایرانی در بازارهای آسیای میانه و ارائه ی استراتژی مناسب جهت افزایش صادرات غیر نفتی. رساله ی دکترا چاپ نشده، دانشگاه تهران، دانشکده ی مدیریت. بازیابی 1388، از www.irandoc.ac.ir
30)کاتلر، فیلیپ. (1385). دایره المعارف بازاریابی از A تا Z_ (ترجمه ی عبدالحمید ابراهیمی، احمد درخشان و هرمز مهرانی). تهران: نشر همای دانش.
31)کاتلر، فیلیپ، و آرمسترانگ، گری. (1384). اصول بازاریابی (ویرایش 8). (ترجمه ی علی پارساییان). تهران: آیلار. گمرک جمهوری اسلامی ایران. (فاقد تاریخ). عملکرد گمرک در سال 1380. بازیابی 1389 از www.irica.gov.ir/persian/static/stview.aspx?id=21102
32)گمرک جمهوری اسلامی ایران. (فاقد تاریخ). وظایف و اهداف گمرک جمهوری اسلامی ایران. بازیابی 1389 از http://www.irica.gov.ir/Persian/Static/StView.aspx?ID=202
33)گوهریان، محمد ابراهیم. (1379). مدیریت صادرات غیر نفتی. تهران: موسسه ی مطالعات و پژوهش های بازرگانی.
34)معاونت پژوهش، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات. (1383). مجموعه ی اتاق های بازرگانی و صنایع و معادن (ویرایش اول). تهران: مولف.
35)مصطفوی، قاسم (1377). بررسی عوامل موثر در بی ثباتی درآمدهای صادراتی کالاهای صنعتی. پایان نامه ی کارشناسی ارشد چاپ نشده، دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده ی علوم اداری، بازیابی 1388 از www.irandoc.ac.ir
36)میرزایی، حمید، و مدیرشهلا، ناصر. (1386). مفاهیم اساسی در روش های تحقیق. تبریز: دانشگاه آزاد اسلامی تبریز.
37)نادری، ابوالقاسم، اخوی، احمد و حکیمی، شیرین. (1371). بررسی مسائل و مشکلات صادرات غیر نفتی. تهران: موسسه ی مطالعات و پژوهش های بازرگانی.
38)وزارت بازرگانی صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران. (فاقد تاریخ). اهداف و وظایف. بازیابی 1389 از http://www.moc.gov.ir/pages-Targets.aspx
39)هاشمیان اصفهانی، مسعود. (1384). تعیین اولویت های سرمایه گذاری صنعتی جهت تقویت مزیت های نسبی صادرات صنعتی (ویرایش2). تهران: موسسه ی مطالعات و پژوهش های بازرگانی.
40)Al-Aali Abdulrahman. (1995). Obstacles facing Saudi Arabian food and chemical exporters. Journal of International Journal of Commerce and Management, 5(3), 17-31.
41)Crick, D., Chaudhry, S. (1997). Export problems and government assistance require by UK exporters, International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 3(1), 3-18.
Dave, C., Alobaidi, M. and Chaundhry, S. (1998). Perceived obstacles of Saudi-Arabian Exporters of non oil products. Journal of Practice: Applied Marketing Science, 4(7), 187-199.
Hart, S. J. (1994). Export Marketing Research and the Effect of Export Experience in Industrial SMEs. International Marketing Review, 12 (6), 4-22.
Kaleka, A., Katsikeas, C. S. (1995). Exporting problems: The relevance of export development.
Journal of Marketing Management, 11, 499-515.
Katsikeas, C, S., Morgan, R. E. (1994). Differences in perceptions of exporting problems based on firm size and export market experience. European Journal of Marketing, 28(5), 17-35.
Leonidou, L. C. (1995). Export barriers: Non-exporters ̓ perceptions. International Marketing Review, 12, 4-25.
Leonidou, L. C. (2000). Barriers to export management: An organization and internationalization analysis. Journal of International Management, 6,121-148.
Longman Dictionary Of Contemporary English (3th ed.).(1379). Tehran: Kaleme publisher.
Majocchi, A., Bacchiocchi, E. Mayrhofer, U. (2005). Firm size, business experience and export intensity in SMEs: A longitudinal approach to complex relationships. Journal of International Business Review, 14,716-738.
Soontiens, W. (2002). Management international trade: An analysis of South African SMEs and regional exports. Journal of Management Decision 40(7), 710-719.
Westhead, P. (1995). Exporting and non-exporting small firms in Great Britain. International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research . 1(2), 6-36.
Wiliamz, J. E. M. (2003). Export information use in small and medium-sized industrial companies. International Marketing Review. 20(1),