فهرست:
فهرست مطالب
فصل اول) کلیات تحقیق
1-1) مقدمه. 2
1-2) بیان مسئله. 2
1-3) اهمیت و ضرورت پژوهش.... 3
1-4) اهداف تحقیق.. 4
1-5) سوالات تحقیق.. 4
1-7) تعریف اصطلاحات تخصصی تحقیق.. 6
1-7-1 ) اعتبار برند 6
1-7- 2) پرستیژ برند. 7
1-7-3) تصویر برند. 7
1-7-4) کیفیت درک شده 7
1-7- 5) صرفه جویی در هزینه اطلاعات.. 8
1-7-6) ریسک درک شده 8
1-7-7) درگیری محصول. 8
1-7-8) دانش محصول. 9
1-7-9) قصد خرید مجدد. 9
1-8 ) قلمرو تحقیق.. 10
1-8-1 ) قلمرو موضوعی.. 10
1-8-2 ) قلمرو مکانی.. 10
1-8-3 ) قلمرو زمانی.. 10
1-9 ) خلاصه و جمع بندی.. 10
فصل دوم) ادبیات تحقیق
2-1) مقدمه. 12
2-2) مبانی نظری تحقیق.. 13
2-2-1) برند. 13
2-2-2) خصوصیات برند. 14
2-2-3) مفهوم پرستیژ برند. 15
2-2-4) مفهوم اعتبار برند. 18
2-2-5) مفهوم تصویر برند. 19
2-2-6) مفهوم کیفیت درک شده 21
2-2-7) مفهوم ریسک درک شده 22
2-2-8 ) مفهوم صرفهجویی در هزینه اطلاعات.. 25
2-2-9) مفهوم درگیری محصول. 25
2-2-9-1) درگیری ذهنی مصرف کننده 26
2-2-10) مفهوم دانش محصول. 27
2-2-10-1) خصوصیات دریافت شده محصول. 28
2-2-10-2) ویژگی محصولات.. 28
2-2-11) مفهوم قصد خرید مجدد. 31
2-2-11-1) تاثیر پنج بعد مختلف تصویر ذهنی قیمت روی قصد خرید. 32
2-2-11-2) تاثیرطبقه اجتماعی بر تصمیم خرید. 35
2-2-11-3) فرایند خرید. 36
2-2-11-4) پیش بین رفتار خریداران با استفاده از مدل مازلو. 37
2-2-11-5) درک فرایند خرید. 39
2-2-11-6) مدلهای مرتبط با قصد خرید. 41
2-2-11-6-1) مدل استفان زیلک... 41
2-2-11-6-2) مدل لوی و گندل. 43
2-3) پیشینه پژوهش.... 45
2-3-1) مطالعات انجام شده در داخل کشور 45
2-3-2) مطالعات انجام شده در خارج کشور 52
2-4) توسعه فرضیات... 59
2-5) خلاصه و جمع بندی.. 66
فصل سوم) روششناسی تحقیق
3-1) مقدمه. 68
3-2) روش تحقیق.. 68
3-3) جامعه آماری پژوهش.... 70
3-4)حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 70
3-5) روش و ابزارگردآوری اطلاعات... 71
3-6) روایی و پایایی.. 72
3-6-1)روایی.. 72
3-6-2) پایایی.. 73
3-6-2-1) تحلیل عاملی.. 74
3-7) روش تجزیه و تحلیل دادهها 75
3-8) نرم افزارهای تجزیه و تحلیل دادهها 75
3-9) خلاصه و جمع بندی.. 75
فصل چهارم) تجزیه و تحلیل دادهها
4-1) مقدمه. 78
4-2) آمار توصیفی.. 78
4-2) ویژگی های جمعیت شناختی.. 78
4-3) آمار استنباطی.. 80
4-3-1) تعیین نرمال و غیر نرمال بودن دادهها 80
4-3-2) بررسی برازش مدل پژوهش... 80
4-3 -3) ارزیابی مدل اندازهگیری (مدل بیرونی) 81
4-3-3-1) بار عاملی شاخص ها یا سوال های پرسشنامه. 81
4-3-3-2) پایایی مدل بیرونی.. 82
4-3-3-1-2) ضریب آلفای کرونباخ. 82
4-3-3-1-1) پایایی ترکیبی (CR) 83
4-3-3-3) روایی مدل بیرونی.. 84
4-3-3-2) روایی همگرا 84
4-3-3-3) روایی واگرا 85
4-3-3-3-1) روش بارهای عاملی متقابل.. 85
4-3-3-3-2) روش فورنل و لاکر. 87
4-3-4) ارزیابی مدل اندازهگیری (مدل بیرونی) 89
4-3-4-1) اندازه و معناداری ضرایب مسیر. 90
4-3-4-1-1) ضرایب معناداری Z (مقادیر t- value) 90
4-3-4-1-2) ضریب رگرسیونی مسیرها 91
4-3-4-1-3) ضریب تعیین R2 (R Squars) 92
4-3-4-1-4) اندازه اثر . 92
4-3-4-1-5) کیفیت پیش بینی کنندگی () 94
4-3-4-1-6) معیارRedundancy. 95
4-4-3) بررسی مدل کلی پژوهش... 95
4-5) نتایج حاصل از آزمون فرضیهها 96
4-6) اثر تعدیلگری.. 98
4-7) مدل اصلاح شده پژوهش.... 100
4-8) مقایسه شاخصهای مدل اولیه و مدل اصلاح شده 101
4-9) خلاصه و جمع بندی.. 102
فصل پنجم) نتیجهگیری و پیشنهادها
5-1) مقدمه. 104
5-2) خلاصه تحقیق.. 104
5-3) مدل نهایی پژوهش.... 105
5-4) نتیجهگیریهای مبتنی بر فرضیه های پژوهش.... 106
5-4-1) نتیجهگیریهای مبتنی بر فرضیه اول. 106
5-4-2) نتیجهگیریهای مبتنی بر فرضیه دوم. 106
5-4-3) نتیجهگیریهای مبتنی بر فرضیه سوم. 107
5-4-4) نتیجهگیریهای مبتنی بر فرضیه چهارم. 107
5-4-5) نتیجهگیریهای مبتنی بر فرضیه پنجم. 108
5-4-6) نتیجهگیریهای مبتنی بر فرضیه ششم. 108
5-4-7) نتیجهگیریهای مبتنی بر فرضیه هفتم. 109
5-4-8) نتیجهگیریهای مبتنی بر فرضیه هشتم. 109
5-4-9) نتیجهگیریهای مبتنی بر فرضیه نهم. 110
5-4-10) نتیجهگیریهای مبتنی بر فرضیه دهم. 110
5-4-11) نتیجهگیریهای مبتنی بر فرضیه یازدهم. 111
5-4-12) نتیجهگیریهای مبتنی بر فرضیه دوازدهم. 111
5-4-13) نتیجهگیریهای مبتنی بر فرضیه سیزدهم. 112
5-4-14) نتیجهگیریهای مبتنی بر فرضیه چهاردهم. 112
5-4-15) نتیجهگیریهای مبتنی بر فرضیه پانزدهم. 113
5-5) نتیجهگیری کلی تحقیق.. 113
5-6) پیشنهادهایکاربردی و مدیریتی.. 114
5-7) پیشنهادهایی برای تحقیقهای آتی.. 115
5-8) محدودیت و مشکلات پژوهش.... 115
5-9) خلاصه و جمع بندی.. 115
پیوستها 117
منابع.. 131
منبع:
منابع فارسی:
آذر،عادل، مومنی، منصور(1390). آمار وکاربرد آن درمدیریت. ناشر: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها(سمت).
ابراهیمی، ابوالقاسم، خلیفه، مجتبی و سمیع زاده، مهدی. (1391). بررسی تاثیر فرآیندهای روان شناختی هویت برند و شخصیت برند بر وفاداری برند. چشم انداز مدیریت بازرگانی، 12، 20-189.
احمدی، رضا، 1389 استراتژی فروش کالاهای لوکس، ماهنامه مدیریت مرزهای نو، شماره30،ص20.
امیدی، فریدون (1390). بازاریابی و مدیریت بازاریابی.اصفهان، نشر کنکاش، چاپ اول، 252 ص.
ایمانی خوشخو،م. ایوبی یزدی، ح. (1389). عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد. فصلنامه مطالعات گردشگری،(13)، 113-137.
پاشا شریفی،ح؛طالقانی،ن(1379). روش های تحقیق در علوم تربیتی، انتشارات رشد.
تقی پوریان محمد جواد و همکاران (1388) « مدیریت نام و نشان تجاری در شرکت های صنعتی و تولیدی» ماهنامه ساخت و تولید، سال ششم، شماره بیستوچهار صص 192-197.
جباری،یاسر، قرهچه، منیژه، عزیزی،شهریار.بررسی تاثیر نوجویی مصرف کننده، دانش محصول و اعتماد به شناسه والد بر پذیرش توسعه شناسه. نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال اول، شماره دوم، پاییز و زمستان 1388.
حافظ نیا، محمدرضا(1388). مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی، چاپ سوم، تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها(سمت).
حبیب پور، ک و صفری، ر. (1390). راهنمای جامع کاربرد spss در تحقیقات اجتماعی، نشر لویه.
خاکی، غلامرضا(1387). روش تحقیق در مدیریت، مرکز انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی.
خورشیدی، غلامحسین(1388). بازاریابی در شرکت های تعاونی،تهران، انتشارات پایگان،چاپ اول، 284 ص.
دانایی فرد، حسن، الوانی،سید مهدی، آذر، عادل(1392).روش شناسی پژوهش کمی در مدیریت: رویکرد جامع،تهران، انتشارات صفار، چاپ هفتم- بهار 1392.
داوری،علی؛ رضازاده، آرش.(1392). مدلسازی معادلات ساختاری با نرم افزار نمونه سازی معادلات ساختاریPLS. تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی.
درگی،پرویز(1388)، مباحث و موضوعات بازاریابی خدمات با نگرش بازار ایران، انتشارات رسا، چاپ اول.
دلاور، علی(1385). مبانی علمی و نظری پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی، تهران، انتشارات رشد.
رضوانی،حمیدرضا و شیروانی، امیر(1388). بازاریابی / مولف آلوین جی سیلک ،تهران، موسسه کتاب نشر، چاپ اول، 199 ص.
زنجبریان، بهرام، رشید کابلی، مجید، صنایعی،علی، حدادیان،علیرضا(1391).« قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای تهران»، نشریه مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران،دوره4، شماره11، صص55-70
ساروخانی، باقر(1383). روش تحقیق در علوم اجتماعی، چاپ هشتم، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی،139.
سکاران، اوما(1390). روشهای تحقیق در مدیریت. ترجمه: محمدصائبی و محمودشیرازی، تهران، مرکز آموزش مدیریت دولتی.
سیدجوادین،سیدرضا و اسفیدانی، محمدرحیم(1391). رفتار مصرف کننده، موسسه انتشارات دانشگاه تهران، چاپ دوم، شماره 3288 .
کرباسی ور، علیرضا و یاردل، سعیده (1390)، “ ارزیابی ارزش ویژه نام و نشان تجاری وعوامل موثر بر آن از دیدگاه مصرف کننده”، فصلنامه مدیریت، سال 8، شماره 21. صص 14-29.
موتمنی،علیرضا؛مرادی، هادی و همتی، امین (1389)، “تأثیرشخصیتنامتجاری بر وفاداری مشتریان”، چشم انداز مدیریت بازرگانی ، شماره 4، صص 89-105
نگهبان، ع. (1384). راهنمای روش تحقیق به کمک پرسشنامه. تهران: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی.
هومن، ح ع. (1391). مدیابی معادلات ساختاری با کاربرد نرمافزار لیزرل. انتشارات سمت.
منابع لاتین:
Aghekyan-Simonian, M., Forsythe, S., Kwon, W. S., & Chattaraman, V. (2012). The role of product brand image and online store image on perceived risks and online purchase intentions for apparel. Journal of Retailing and Consumer Services, 19(3), 325-331.
Ailawadi, K. L., Neslin, S. A., & Gedenk, K. (2001). Pursuing the value-conscious consumer: store brands versus national brand promotions. Journal of marketing, 65(1), 71-89.
Alden, D. L., Steenkamp, J. B. E., & Batra, R. (1999). Brand positioning through advertising in Asia, North America, and Europe: The role of global consumer culture. The Journal of Marketing, 75-87.
Alden, D. L., Steenkamp, J. B. E., & Batra, R. (1999). Brand positioning through advertising in Asia, North America, and Europe: The role of global consumer culture. The Journal of Marketing, 75-87.
Baek, T. H., Kim, J., & Yu, J. H. (2010). The differential roles of brand credibility and brand prestige in consumer brand choice. Psychology & Marketing,Vol. 27(7): 662–678.
Baker, J., Parasuraman, A., Grewal, D., & Voss, G. B. (2002). The influence of multiple store environment cues on perceived merchandise value and patronage intentions. Journal of marketing, 66(2), 120-141.
Bao, Y., Bao, Y., & Sheng, S. (2011). Motivating purchase of private brands: Effects of store image, product signatureness, and quality variation. Journal of Business Research, 64(2), 220-226.
Batra, R., Ramaswamy, V., Alden, D. L., Steenkamp, J. B. E., & Ramachander, S. (2014). Effects of brand local and non-local origin on consumer attitudes in developing countries. Journal of Consumer Psychology, 9, 83-95.
Bearden, W. O., & Etzel, M. J. (1982). Reference group influence on product and brand purchase decisions. Journal of consumer research, 183-194.
Berger, I. E., Ratchford, B. T., & Haines, G. H. (1994). Subjective product knowledge as a moderator of the relationship between attitudes and purchase intentions for a durable product. Journal of Economic Psychology, 15(2), 301-314.
Bian, X., & Moutinho, L. (2011). The role of brand image, product involvement, and knowledge in explaining consumer purchase behaviour of counterfeits: Direct and indirect effects. European Journal of Marketing, 45(1/2), 191-216.
Biel, A. L. (1993). Converting image into equity. Brand equity and advertising: Advertising’s role in building strong brands, 67-82.
Blackwell, R.D., Miniard, P.W. and Engel, J.F. (2001), Consumer Behavior, 9th ed., Thomson Learning, Mason, OH.
Bravo Gil, R., Fraj Andres, E., & Martinez Salinas, E. (2007). Family as a source of consumer-based brand equity. Journal of Product & Brand Management, 16(3), 188-199.
Brucks, M. (1985). The effects of product class knowledge on information search behavior. Journal of consumer research, 1-16.
Burger, P. C., & Schott, B. (1972). Can private brand buyers be identified?. Journal of Marketing Research, 219-222.
Burton, S., Lichtenstein, D. R., Netemeyer, R. G., & Garretson, J. A. (1998). A scale for measuring attitude toward private label products and an examination of its psychological and behavioral correlates. Journal of the Academy of Marketing Science, 26(4), 293-306.
Campbell, M. C., & Goodstein, R. C. (2001). The moderating effect of perceived risk on consumers’ evaluations of product incongruity: Preference for the norm. Journal of consumer Research, Vol. 28 No. 3, pp. 439-49.
Campbell, W., Goodie, A. S., & Foster, J. D. (2004). Narcissism, confidence, and risk attitude. Journal of Behavioral Decision Making, Vol. 17 No. 4, pp. 297-311.
Chakravarti, A., & Janiszewski, C. (2003). The influence of macro-level motives on consideration set composition in novel purchase situations. Journal of Consumer Research,Vol. 30 No. 2, September, pp. 244-58.
Chandrashekaran, M., Rotte, K., Tax, S. S., & Grewal, R. (2007). Satisfaction strength and customer loyalty. Journal of Marketing Research, 44(1), 153-163.
Cho, J., & Lee, J. (2006). An integrated model of risk and risk-reducing strategies. Journal of Business Research, Vol. 59, pp. 112-20.
Chung, H., & Zhao, X. (2003). Humour effect on memory and attitude: moderating role of product involvement. International Journal of Advertising, 22(1), 117-144.
Conchar, M. P., Zinkhan, G. M., Peters, C., & Olavarrieta, S. (2004). An integrated framework for the conceptualization of consumers’ perceived-risk processing. Journal of the Academy of Marketing Science, 32(4), 418-436.
Delgado-Ballester, E., & Luis Munuera-Alemán, J. (2005). Does brand trust matter to brand equity?. Journal of product & brand management, 14(3), 187-196.
Desai, K. K., & Talukdar, D. (2003). Relationship between product groups' price perceptions, shopper's basket size, and grocery store's overall store price image. Psychology & Marketing, 20(10), 903-933.
Dholakia, U. M. (1998). Involvement-response models of joint effects: an empirical test and extension. Advances in consumer research, 25(1), 499-506.
Dick, A. S., & Basu, K. (1994). Customer loyalty: toward an integrated conceptual framework. Journal of the academy of marketing science, Vol. 22 No. 2, pp. 99-113.
Dick, A., Jain, A., & Richardson, P. (1995). Correlates of store brand proneness: some empirical observations. Journal of Product & Brand Management, 4(4), 15-22.
Downs, P. E., & Haynes, J. B. (1984). Examining retail image before and after a repositioning strategy. Journal of the Academy of Marketing Science, 12(4), 1-24.
Dubois, B., & Czellar, S. (2002). Prestige brands or luxury brands? An exploratory inquiryon consumer perceptions. Proceedings of the European Marketing Academy 31st Con-ference, University of Minho, Portugal.
Erdem, T., Swait, J., & Louviere, J. (2002). The impact of brand credibility on consumer price sensitivity. International Journal of Research in Marketing, 19(1), 1-19.
Erdem, T., Swait, J., & Valenzuela, A. (2006). Brands as signals: A cross-country validation study. Journal of Marketing, 70(1), 34-49.
Frank, R. E., & Boyd Jr, H. W. (1965). Are private-brand-prone grocery customers really different?. Journal of Advertising Research.
Freling, T. H., & Forbes, L. P. (2005). An examination of brand personality through methodological triangulation. The Journal of Brand Management, 13(2), 148-162.
Gardner, B. B., & Levy, S. J. (1955). The product and the brand. Harvard business review, 33(2), 33-39.
Garretson, J. A., Fisher, D., & Burton, S. (2002). Antecedents of private label attitude and national brand promotion attitude: similarities and differences. Journal of Retailing, 78(2), 91-99.
Gefen, D., Karahanna, E., & Straub, D. W. (2003). Trust and TAM in online shopping: an integrated model. MIS quarterly, 27(1), 51-90.
González Mieres, C., María Díaz Martín, A., & Trespalacios Gutiérrez, J. A. (2006). Antecedents of the difference in perceived risk between store brands and national brands. European Journal of Marketing, 40(1/2), 61-82.
Granzin, K. L. (1981). An investigation of the market for generic products. Journal of retailing, 57(4), 39-55.
Gurhan-Canli, Z., & Batra, R. (2004). When corporate image affects product evaluations: The moderating role of perceived risk. Journal of marketing research, 41(2), 197-205.
Huy Tuu, H., Ottar Olsen, S., & Thi Thuy Linh, P. (2011). The moderator effects of perceived risk, objective knowledge and certainty in the satisfaction-loyalty relationship. Journal of Consumer Marketing, 28(5), 363-375.
Jacoby, J. and Kaplan, L.B. (1972), “The components of perceived risk”, in Venkatesan, M. (Ed.), Proceedings of the 3rd Annual Conference of the Association for ConsumerResearch, Association for Consumer Research, Iowa City,
Keller, K. L. (1993). Conceptualizing, measuring, and managing customer-based brand equity. the Journal of Marketing, 1-22.
Kempf, D. S., & Smith, R. E. (1998). Consumer processing of product trial and the influence of prior advertising: A structural modeling approach. Journal of Marketing Research,Vol. 35No. 3, August, pp. 325-38.
Kim, H. S. (2000). Examination of brand personality and brand attitude within the apparel product category. Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal, 4(3), 243-252.
Kirmani, A., & Rao, A. R. (2000). No pain, no gain: A critical review of the literature onsignaling unobservable product quality. Journal of Marketing, 64, 66–79.
Lichtenstein, D. R., Bloch, P. H., & Black, W. C. (1988). Correlates of price acceptability. Journal of consumer research, 243-252.
Lin, Long-Yi. And Liao, Jui-chi. (2012). The influence of store image and product perceived value on consumer purchase intention. Business and information.
Matzler, K., Würtele, A., & Renzl, B. (2006). Dimensions of price satisfaction: a study in the retail banking industry. International Journal of Bank Marketing, 24(4), 216-231.
McCarthy, M., & Henson, S. (2005). Perceived risk and risk reduction strategies in the choice of beef by Irish consumers. Food Quality and Preference, 16(5), 435-445.
Mieres, C.G., Martin, A.M.D. and Gutierrez, J.A.T. (2006),“Antecedents of the difference in perceived risk betweenstore, brands and national brands”, European Journal ofMarketing, Vol. 40 Nos 1/2, pp. 61-82.
Miranda, M. J., & Joshi, M. (2003). Australian retailers need to engage with private labels to achieve competitive difference. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 15(3), 34-47.
Montgomery, D. B. (1971). Consumer characteristics associated with dealing: an empirical example. Journal of Marketing Research, 118-120.
Nedungadi, P. (1990). Recall and consumer consideration sets: Influencing choice without altering brand evaluations. Journal of consumer research,Vol. 17 No. 3, December,pp. 263-76.
Nia, A., & Lynne Zaichkowsky, J. (2000). Do counterfeits devalue the ownership of luxury brands?. Journal of Product & Brand Management, 9(7), 485-497.
O'cass, A., & Frost, H. (2002). Status brands: examining the effects of non-product-related brand associations on status and conspicuous consumption. Journal of product & brand management, 11(2), 67-88.
Olsen, S. O. (1999). Strength and conflicting valence in the measurement of food attitudes and preferences. Food Quality and Preference, Vol. 10, pp. 483-94.
Omar, O. E. (1996). Grocery purchase behaviour for national and own-label brands. Service Industries Journal, 16(1), 58-66.
Plummer, J. T. (2000). How personality makes a difference. Journal of Advertising Research, 40(06), 79-84.
Rajendran, K. N., & Tellis, G. J. (1994). Contextual and temporal components of reference price. Journal of Marketing, Vol. 58 No. 1, pp. 22-34.
Rao, A. R., Qu, L., & Ruekert, R. W. (1999). Signaling unobservable product quality through a brand ally. Journal of Marketing Research, Vol. 36, pp. 258-68.
Rao, A. R., Qu, L., & Ruekert, R. W. (1999). Signaling unobservable product quality through a brand ally. Journal of Marketing Research, 258-268.
Richardson, P. S., Dick, A. S., & Jain, A. K. (1994). Extrinsic and intrinsic cue effects on perceptions of store brand quality. The Journal of Marketing, 28-36.
Richardson, P. S., Jain, A. K., & Dick, A. (1996). Household store brand proneness: a framework. Journal of Retailing, 72(2), 159-185.
San Martín, S., & Camarero, C. (2005). Consumer reactions to firm signals in asymmetric relationships. Journal of Service Research, 8(1), 79-97.
Spreng, R. A., & Page, T. J. (2001). The impact of confidence in expectations on consumer satisfaction. Psychology & Marketing, 18(11), 1187-1204.
Sweeney, J., & Swait, J. (2008). The effects of brand credibility on customer loyalty. Journal of retailing and consumer services, 15(3), 179-193.
Szymanski, D. M., & Busch, P. S. (1987). Identifying the generics-prone consumer: a meta-analysis. Journal of Marketing Research, 425-431.
Truong, Y., McColl, R., & Kitchen, P. J. (2009). New luxury brand positioning and the emergence of masstige brands. Journal of Brand Management, 16(5), 375-382.
Vigneron, F., & Johnson, L. W. (1999). A review and a conceptual framework of prestige-seeking consumer behavior. Academy of Marketing Science Review, 1(1), 1-15.
Wiedmann, K. P., Hennigs, N., & Siebels, A. (2009). Value‐based segmentation of luxury consumption behavior. Psychology & Marketing, 26(7), 625-651.
Williams, T. G., & Slama, M. E. (1995). Market mavens' purchase decision evaluative criteria: implications for brand and store promotion efforts. Journal of Consumer Marketing, 12(3), 4-21.
Wong, A., & Zhou, L. (2005). Consumers’ Motivations for Consumption of Foreign Products: an Empirical Test in the People’s Republic of China.
Yi, Y., & La, S. (2003). The moderating role of confidence in expectations and the asymmetric influence of disconfirmation on customer satisfaction. The Service Indsutries Journal, Vol. 23 No. 5, pp. 20-47.
Yoo, B., Donthu, N., & Lee, S. (2000). An examination of selected marketing mix elements and brand equity. Journal of the academy of marketing science, Vol. 28 No. 2,pp. 195-211.
Yoo, B., Donthu, N., & Lee, S. (2000). An examination of selected marketing mix elements and brand equity. Journal of the academy of marketing science, 28(2), 195-211.
Yuksel, A. and Yuksel, F. (2007), “Shopping risk perception:effects on tourists’ emotion, satisfaction and expressedloyalty intentions”, Tourism Management, Vol. 28,pp. 303-13.
Zielke, S. (2006), “Measurement of retailers’with a multiple-item scale”, The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, Vol. 16 No. 3, pp. 297-316.