فهرست:
فهرست مطالب
فصل اول : کلیات تحقیق.. 1
1-1مقدمه. 2
1-2 بیان مساله. 2
1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق.. 4
1-4 اهداف پژوهش.... 4
1-4-1 هدف کلی تحقیق.. 4
1-4-2.هدف کاربردی.. 4
1-5 چارچوب نظری.. 5
1-6 سوال اصلی تحقیق 7
1-7 فرضیات تحقیق.. 8
1-8 متغیر های تحقیق 8
1-8-1 متغیرهای مستقل 8
1-8-2 متغیر وابسته 8
1-9 تعریف مفهومی متغیرهای مستقل 9
1-10 تعریف عملیاتی متغیرها 10
1-10-1 تعریف عملیاتی متغیرهای مستقل تحقیق 10
1-10-2 تعریف عملیاتی متغیر وابسته 11
1-11 قلمرو تحقیق 11
1-12خلاصه ی فصل 11
فصل دوم : ادبیات و پیشینه ی تحقیق.. 12
2-1مقدمه 13
2-2 طبقهبندى کالاها 13
2-2-1 کالاهاى مصرفى.. 14
2-2-2 کالاهاى راحتى.. 15
2-2-3 کالاهاى ضرورى.. 15
2-2-4 کالاهاى محرک... 15
2-2-5کالاهاى اضطرارى.. 15
2-2-6 کالاهاى مقایسهاى.. 15
2-2-7 کالاهاى اختصاصى.. 15
2-2-8 کالاهاى ناخواسته. 16
2-2-9 کالاهاى صنعتى.. 16
2-3 مواد اولیه و قطعات... 16
2-3-1 اقلام سرمایهاى.. 17
2-3-2 ملزومات مصرفى و خدمات... 17
2-4 طبقه بندی دستگاه گلوکومتر از نظر نوع کالا 17
2-5 رفتار خرید مصرفکننده 18
2-6 گرایش خریدار. 18
2-7 رفتار خریدار و آمیخته بازاریابی.. 18
2-8 تعریف رفتار مصرفکننده 19
2-9 نکات کلیدی رفتار مصرف کننده 20
2-10 چرا مطالعه رفتار مصرف کننده مهم است؟. 21
2-11 رفتار مطلوب خریدار صنعتی 22
2-12 رفتار خرید سازمانی: ویژگیهای اصلی.. 23
2-13رفتار خرید سازمانی.. 29
2-14عوامل مؤثر بر خریداران صنعتی.. 31
2-15 تاریخچه مختصر در باره کنترل قندخون توسط گلوکومتر. 33
2-16 تعریف متغیر های مستقل تحقیق 34
2-16-1 تعریف کیفیت 34
2-16-2 تاریخچه کیفیت 35
2-16-3 فلسفه ی دمینگ 36
2-17 کنترل کیفیت و تئوریهای آماری.. 37
2-18 کیفیت در ژاپن.. 38
2-19 نگرشهای کیفیت... 38
2-20 فرضیه های مدل کیفیت جامع 40
2-21 دوره های مرتبط با ابزارهای مهندسی کیفیت 41
2-22 کیفیت در تجهیزات پزشکی 42
2-23 کیفیت در دستگاه گلوکومتر 45
2-24 قیمت 47
2-25 تعریف قیمتگذاری 48
2-26 اهداف قیمت گذاری.. 48
2-27 روش های قیمت گذاری.. 50
2-28 خدمات پس از فروش... 51
2-29 عناصر اصلی و تشکیل دهنده ی خدمات پس از فروش... 52
2-30 خدمات پس از فروش در زمینه ی تجهیزات پزشکی 53
2-31 نام و نشان تجاری 53
2-32 مدیریت نام تجاری.. 53
2-33 تدوین راهبرد نام تجاری.. 54
2-34 وفاداری به نام تجاری.. 59
2-35 روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند. 61
2-36 بازار کالاهای با دوام. 61
2-37 بازار خدمات... 62
2-38 پیشینه به تفصیل 62
2-39 پیشینه ی خارجی 71
2-40 خلاصه ی فصل 80
فصل سوم : روش شناسی تحقیق.. 81
3-1 مقدمه 82
3-2روش پژوهش 82
3-3 آمار توصیفی.. 83
3-4 آمار استنباطی.. 83
3-5 جامعه آماری.. 83
3-6 تعریف نمونه. 84
3-7 ابزار گردآوری پژوهش 85
3-8 اعتبار(روایی) 86
3-9 روایی پرسشنامه 87
3-10 پایایی 87
3-11 روش های تجزیه و تحلیل داده ها 88
3-12 ساختن درخت سلسله مراتب تصمیم. 89
3-13 نرمال بودن متغیرها 89
3-14خلاصه ی فصل 90
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها 91
4-1 مقدمه. 92
4-2 آزمون نرمال بودن 94
4-3 اولویت بندی معیارهای کیفیت... 101
4-4 اولویت بندی معیارهای خدمات پس از فروش... 104
4-5 اولویت بندی معیارهای قیمت... 106
4-6 اولویت بندی معیارهای برند. 108
4-7 رتبه بندی نهایی زیرمعیارها در تصمیم گیری خرید دستگاه گلوکومتر. 109
4-8 خلاصه ی فصل.. 110
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها 111
5-1 مقدمه 112
5-2 نتیجه گیری و خلاصه ی یافته ها 113
5-3 پیشنهادات مبتنی بر یافته های پژوهش 116
5-4 پیشنهاد برای پژوهش های بعدی 118
5-4 محدودیت های تحقیق.. 118
5-4-1 محدودیت خارج از اختیار محقق 118
5-4-2 محدودیت در اختیار محقق 118
5-5 خلاصه ی فصل 118
فهرست منابع. 119
پیوست الف... 124
پیوست ب 134
منبع
پایان نامه ها :
پور عبداللهیان برزو، مهرانی هرمز-1388- شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خریداران دستگاه سونوگرافی در شهر تهران-دانشگاه علوم تحقیقات تهران
مقالات داخلی :
ابراهیمی ابوالقاسم، منصوری سید حسین، 1392,بررسی تاثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطه ای و تمایلات رفتاری مشتریان، چشم انداز مدیریت بازرگانی، ش 14، ص 153
آذرعادل، 1374دانش مدیریت، ش 27و 28، ص22
آیت اللهی، 1386، کیفیت تنها عامل موفقیت در رقابت، ماهنامه ی تخصصی مهندسی پزشکی، شماره ی 74، سال 7، خرداد 1386، ص 54
براهویی شهباز، ازم آزاده، 1392-شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و شناسایی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک استان هرمزگان- بانک مقالات بازاریابی ایران-ص 8
بلالی مجید، آقازاده هاشم، احمدی سمیه، 1391 بررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور، مجله ی مدیریت بازرگانی، دوره ی 4، ش 4، ص1
پور عبداللهیان برزو و مهرانی هرمز،1388 شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خریداران دستگاه سونوگرافی در شهر تهران، فصلنامه ی مدیریت-سال ششم-شماره ی 13، ص 4-6
تقی پوریان محمد جواد، فاضلی الهام، فرهنگ احمدیان امیر،1391 اعتبار و پرستیژ نام و نشان تجاری در تصمیم گیری خرید، ، سایت اخبار اقتصادی
راکعی اصفهانی پریسا، بابایی زکلیکی محمدعلی ، 1390، بررسی عوامل موثر بر تعهد و رفتار خریداران در بازاریابی صنعتی، پژوهش های مدیریت در ایران، دوره ی 15،ش2، ص 28
رنجبریان بهرام، رشید کابلی مجید، حق شناس اصغر، یاوری زهرا، 1381خدمات پس از فروش، فصلنامه ی پژوهش های بازرگانی، شماره ی 25، ص 130.
سلیمانی محسن، 1391،دوره های مرتبط با ابزارهای مهندسی کیفیت، سایت انجمن مهندسی کیفیت
شیخ،1378 دانش مدیریت، ش 46، ص 130
صنایعی علی ، شافعی رضا، 1391، ارائه ی مدلی برای تحلیل بین رفتار خرید مشتری ها بر اساس تئوری کارکردی نگرش(صنعت خودرو ایران) ، پژوهشنامه ی بازرگانی ش 63،سال شانزدهم،ص 153
عبدالوند محمد علی ، علی پور پروین ، 1390، بررسی تاثیر کیفیت خدمات پس از فروش بر تمایلات رفتاری خریداران تجهیزات آزمایشگاهی، مجله ی مدیریت بازاریابی، ش 11,ص 33
عظیمی حمیدرضا-1392-کنترل کیفیت و تئوری های آماری
غفاریان وفا، جهانگیری آناهیتا، 1387، کیفیت و رقابت پذیری، ماهنامه ی تدبیر، سال نوزدهم، ش 199، ص 19
بنی اسدی مهدی و سعیدنیا حمیدرضا -1385- قیمت گذاری محصولات صنعتی -ماهنامه ی تدبیر، سال هفدهم، شماره ی 176، ص 69
کریمی اوژن، خورشیدی غلامرضا، احمدی محمد، 1385-مدیریت نام و نشان تجاری، ماهنامه ی تدبیر-شماره ی 167-ص 36
کوشش وطن محمد رضا،1392- کیفیت، سایت مرکز آموزش مجازی توسعه ی پارس
گراوند ایوب، نورایی محمود، دکتر ساعی ارسی ایرج، 1389، تاثیر آمیخته ی بازاریابی در تصمیم خرید و میزان رضایت مشتریان شرکت های تعاونی تولیدی شهرستان کوهدشت، تعاون، سال بیست و یکم، دوره ی جدید، شماره ی 3-ص 69
گلچین فر شادی، بختایی امیر، 1390، قیمت گذاری، استراتژی های قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت، ماهنامه ی تدبیر، سال هفدهم، ش 178، ص2
گلچین فر شادی، بختایی امیر، رفتار مصرف کننده، 1385، نشریه ی تدبیر، ش 174، ص 63
گنجی نیا حسین، اخوان فومنی سمانه، 1390- نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برند سازی در آسیا، پایگاه مقالات علمی مدیریت
مختاری اردشیر،1388- روانشناسی رفتار خرید در مصرف کنندگان، مجله ی بسته بندی، سال پنجم، شماره 49، ، ص 27
ملکی علیرضا ، 1383، تحلیل سیستماتیک رفتار مصرف کننده، فصلنامه ی مدیر ساز، ش 14، ص 88
نبی زاده محمود، 1373- مدلهای رفتار مصرف کننده، ماهنامه ی علوم اجتماعی، ش 7، ص267
نصیری پور امیر اشکان، رئیسی پوران، ملکی محمدرضا، اکبریان بافقی محمدجواد،1391 الگوی آمیخته ی بازاریابی خدمات درمانی در بیمارستانهای دولتی ایران، ویژه نامه ی توسعه ی مدیریت در نظام سلامت، دوره ی نهم، شماره ی هفتم، ص 1158
نوربخش سید کامران، میرابراهیمی سید عباس وهابی سیده رقیه،1391 ارزیابی میزان رضایت مشتریان شرکت ایساکو از خدمات پس از فروش با استفاده از مدل کانو، فصلنامه ی مدیریت، سال نهم، شماره ی 25، ص 56
وزیر زنجانی حمیدرضا، موتمنی علیرضا، موسوی دلازیانی حسن1389-سنجش رضایت مشتریان نسبت به عناصر آمیخته ی بازاریابی خدمات پس از فروش در صنعت خودروهای سنگین(حمل و نقل جاده ای ) ، بررسی های بازرگانی، ش 40، ص 76
وکیلی پور تکلو شاهین، برآهویی شهباز، 1392، بررسی تاثیر قیمت و کیفیت بر رضایت مشتری، بانک مقالات بازاریابی ایران
منابع خارجی :
حبیبی آرش ، الگوها و مدل های رفتار مصرف کننده- بر اساس کتاب میشل اس مینور و جان سی موون
Aaker, D. (1991) Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name, The Free Press, New York, NY.
Abdul-Muhim, Al Hassan (2005), “ Instrumental and interpersonal determinants of relationship satisfaction and commitment in industrial markets” Journal of Business Research, Vol58, pp.619-628
Michael Knie - Anderson, , ۲۰۰۱The Relationship between Customer Satisfaction, Customer Loyalty and Customer Profitability
Arens,1999,130
Bennett, Anthony. (1997) The five v,s – a buyer perspective of the marketing , Marketing Intelligence and Planning , volume 15 . number 3 , pp 151-156 ,
Constantinides, E., , (2004)Influencing the online consumer,s behavior , Internet Research , volume 14 . number 2 , pp 111-126
cemal zehir-oznur gulen ertosun-songul zehir-busra muceldill-2012 --total quality management practices effect on quality performance and innovation performance- elsevier - 273-280
Frank Kressmann, M. Joseph Sirgy, Andersan Hermann, Frank Huber, Stephanie Huber, Dong-Jin Lee, (2006) “Direct and indirect effects of self-image congruence on brand loyalty”, Journal of Business Research, Vol.59, pp.955-964
Jenne & rossome ,2003,51
Kotler, P. (2003), Marketing Management, 11th ed., Prentice-Hall International Editions, Englewood Cliffs, NJ.
Meller J.J., Hansan T., (2006) "An Empirical examination of brand loyalty" Journal of Product & Brand Management, Vol.15, No.7, pp.442-449
Morris, H. Micheal(1988), “Industrial and organization marketing”, 3th Edition, Columbus, P.189
Nickels,1999,395
Reynolds,Thomas J. & Gengler, Gharles E. & Howard, Daniel J.;1995 "Ameans-end Analysis of Brand Persuasion through Advertising"; Internatinal Journal of Marketing Research
Van Weel , Arjan J.(2002) , Purchasing And Supply Chaih management : Analysis , Planning and practices , 3rd . ed, Thomson learning , Eindhoaven , Nyenrode , Netherlands
Wolfgang,1995,51
Woodruff & gradial,1997,66
کتاب ها :
ال رایز و لورا رایز، رایز،ال،لورا، (2001) نام و نشان تجاری، 22 قانون ثابت برای تثبیت نام تجاری،ترجمه منیژه بهزاد، تهران،انتشارات سیته.ص 12و 13
ساده,مهدی- چ اول 1375-"روش های تحقیق"ناشر مولف , ص287
حافظ نیا، محمدرضا،1389- روش تحقیق در علوم انسانی-ص 58-63-69-78-79-143-146
خاکی,غلامرضا1387,"روش تحقیق در مدیریت",ص 285و 244
دل هاوکینز، کنث کانی، راجر بست، (2006) کتاب رفتار مصرف کننده تدوین استراتژی بازاریابی، ترجمه ی احمد روستا، عطیه بطحایی.
کاتلر،فلیپ،آرمسترانگ،گری،2004 نام تجاری، اصول بازاریابی.ترجمه علی پارسیان، تهران،نشر ادبستان،ص378-379-133-132
نراقی سیف و نادری-1378-ص 124
نصر آزادانی بهروز-1392-بازار صنعتی، -فصل دوم-ص 21
سایت های اینترنتی :
سایت کلینیک مجازی دیابت
مقاله ی طبقه بندی کالاها، اینترنت، سایت آفتاب
مجله ی پارسی-1392