فهرست:
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده 1
فصل اول :کلیات طرح
1-1- مقدمه. 3
1-2- بیان مسئله. 4
1-3- ضرورت و اهمیت انجام تحقیق.. 5
1-4- مدل تحقیق.. 6
1-5- اهداف تحقیق.. 6
1-6- سؤالات تحقیق.. 7
1-7- فرضیههای تحقیق.. 7
1-8- تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق.. 7
1-9- قلمرو تحقیق.. 8
1-10- ساختار تحقیق.. 8
فصل دوم: مروری بر ادبیات و پیشینه تحقیق
2-1- مقدمه. 10
2-2- تعریف بانک... 10
2-3- صنعت بانکداری.. 11
2-4- سیر تکامل بانکداری در جهان. 12
2-5- سیر تکامل بانکداری در ایران. 13
2-6- انواع بانکداری در نظامهای اقتصادی.. 17
2-7- بانکداری الکترونیک... 18
2-8- چهار دوره تحول نظام بانکداری الکترونیک... 19
2-9- وضعیت جهان در زمینه بانکداری الکترونیک... 20
2-10- وضعیت ایران در زمینه بانکداری الکترونیک... 21
2-11- سیر تحول سامانههای بانک ملت... 21
2-12- زیر ساختهای بانکداری الکترونیک... 23
2-13- ابزارهای بانکداری الکترونیکی.. 25
2-14- سطوح بانکداری الکترونیکی.. 26
2-15- مزایای بانکداری الکترونیکی.. 27
2-16- بانکداری الکترونیک و پذیرش آن. 27
2-17- عوامل بازدارنده پیشرفت صنعت الکترونیک در مجموعه بانکی.. 31
2-18- راهحلها و راهکارهای افزایش استفاده از خدمات الکترونیکی در بانکها 33
2-19- پیشینه تحقیق.. 36
فصل سوم : روششناسائی تحقیق
3-1- مقدمه. 40
3-2- روش تحقیق.. 40
3-3- جامعه آماری و روش نمونهگیری.. 41
3-3-1- جامعه آماری تحقیق.. 41
3-3-2- نمونه آماری تحقیق.. 41
3-4- روش گردآوری دادهها 41
3-5- ابزار گردآوری دادهها 42
3-6- روائی و پایائی ابزار سنجش... 43
3-6-1- روائی ابزار سنجش... 43
3-6-2- پایائی ابزار سنجش... 43
3-7- روش تجزیه و تحلیل دادهها 43
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل دادههای تحقیق
4-1- مقدمه. 45
4 2- توصیف آماری متغیرهای جمعیتشناختی سؤالات پرسشنامه. 45
4 3- توصیف آماری شاخصهای مرکزی و پراکندگی عاملهای تحقیق.. 47
4 4- آزمون آزمون کولموگوروف – اسمیرنوف برای تعیین نرمال بودن توزیع عاملهای تحقیق.. 51
4 5- تجزیه و تحلیل استنباطی دادههای آماری (آزمون فرضیههای تحقیق) 51
فصل پنجم : نتیجهگیری و پیشنهادات
5-1- مقدمه. 57
5-2- بحث و نتیجهگیری.. 57
5 -3- پیشنهادها 58
5-3-1- پیشنهادهای کاربردی در راستای نتایج تحقیق.. 58
5-3-2- پیشنهاداتی برای محققان آتی.. 60
منابع و مأخذ. 62
پیوست (1) 64
پیوست (2) 67
منبع:
منابع و مأخذ
تقوی فرد، محمدتقی و مصطفی ترابی، (1389)، «عوامل مؤثر بر بکارگیری خدمات موبایل بانک توسط مشتریان و رتبه بندی آنها مطالعه موردی: شعب بانک تجارت شهر تهران»، نشریه کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال دوم، شماره سوم، ص 136-162.
تقیزاده، هوشنگ و غفار تاری، (1386)، «الگوی گرافیکی روش تحقیق در علوم انسانی»، تهران، نشر حفیظ.
توسلی، محمود، (1392)، «بانکداری پیشرفته»، انتشارات مؤسسه عالی بانکداری واحد مشهد، مشهد.
جوادین، سیدرضا، یزدانی، شمسی، (1392)، «بررسی عوامل مؤثر بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی بانک سامان)»، دانش مدیریت، شماره 70، پاییز ، ص 45-61.
حیاتی، منوچهر، (1390)، «بانکداری پیشرو و نیاز به چرخشهای استراتژیک»، سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت، تهران.
ختایی، محمود و رضا یوسفی حاجیآبادی، (1388)، «ارزیابی کارایی فنی بانک مسکن با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها»، مجله برنامه و بودجه، شماره 103، ص 75-55.
دانایی، پریسا، (1392)، «شناسایی عوامل تأثیرگذار بر اعتماد و رضایت مشتریان در بانکداری موبایلی»، پایاننامه کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت.
ربیعی، منیژه، (1392)، «بانک و بانکداری در ایران»، انتشارات شابک، چاپ دوم.
کهزادی، نوروز، (1391)، «بانکداری الکترونیک: پیشنیازها، محدودیتها و روشهای پیادهسازی آن در ایران»، پژوهشکده پولی و بانکی، چاپ اول، ص 343-366.
کرد، باقر، شیخزاده، شکوه و راضیه جعفری، (1390)، «ارزیابی کارایی بانکها با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها»، سومین همایش ملی تحلیل پوششی دادهها، دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه.
محبوبی، پیمان، (1392)، «بررسی کارایی شعب بانکی استان اردبیل با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها»، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل.
محمودی میمند، محمد، فروزنده دهکردی، لطفاله، احمدینژاد، مصطفی، (1388)، «الگوی پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان»، کاوشهای مدیریت بازرگانی، سال اول، شماره دوم.
محمودی، آیت، (1390)، «بررسی خدمات بانکی نوین قابل ارائه در بانک»، پایاننامه کارشاسی رشته مدیریت بانکداری دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل.
نیکخواه، بهزاد، (1393)، «مدیریت کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک»، انتشارات نشر اختر، چاپ سوم.
هاشمی دیزج، عبدالرحیم، (1393)، «پول ارز و بانکداری»، انتشارات حافظ اندیشه، چاپ سوم.
Ahluwalia, p, Varshney, u. (2014). “Comprosite Quality of Service and Decision Making Perspectives in Wireless Networks”, Decision Support System, Vol. 46, No. 2, pp 542-551.
Compeau, D. and Higgins, C. (2013), “Computer Self-Efficacy: Development of a Measure and Initial Test”, Mis Quarterly Journal, Vol. 19, No. 2, pp. 189-211.
Grigorian, D. (2014).“Determinants of Commercial Bank Performance in Transition”. Policy Research Working Paper (www.daneshyar.com).
Gu, Ja-Chul, Lee, Sang-Chul and Yung-Ho Suh. (2013), “Determinants of behavioral intention to mobile banking”, Expert Systems with Applications, Vol. 36, No. 20, pp 11605–11616.
Hawkins. Del, Mothers bough. David, Best. Roger. (2014). “Consumer Sehavior: Bulding Marketing Strateg", Tenth Edition.
Hernandez, J. and Mazzon, A. (2013). “Adoption of Internet Banking: Proposition and Implementation of an Integrated Methodology Approach”, International Journal of Bank Marketing, Vol. 29, No. 1, pp. 72-88.
Joseph, M; and Stone, G. (2012). “An empirical evaluation of US bank customer perceptions: the impact of new technology on service delivery in the banking sector”.International Journal of Retail and Distribution Management, Vol. 31, No. 4, pp190 – 202.
Laukkanen, T. & Pasanen, M. (2013). "Mobile banking innovators and early adopters". Journal of Financial Services, Vol. 21, No.2, pp 45-78.
Liao, Z. and Tow Chung , M. (2012). “Internet Based E-Banking and Customer Attitudes: An Empirical Study”, Information & Management, Vol. 39, No. 2, pp. 283-295.
Misra, F. (2014). “E-Banking; Strategic Perspective”, Journal of Finicial Services Marketing, Vol. 80, No. 3, pp. 17- 27.
Suoranta, M; and Mattila, M. (2004). “Mobile banking and consumer behaviour: new insights into the diffusion pattern”. Journal of Financial Services Marketing, Vol. 8, No. 4, pp 354–366.
Turban, E; King, D; Viehland, D; & Lee, J. (2012). “Electronic commerce 2011: A managerial perspective”. New Jersey: Pearson Education.