فهرست:
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده 1
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1) مقدمه. 2
1-2) بیان مساله. 4
1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق.. 6
1-4) سوالات پژوهش..... 7
1-4-1) سوالات اصلی پژوهش..... 7
1-4-2) سوالات فرعی پژوهش..... 7
1-5) اهداف تحقیق.. 7
1-5-1) هدف اصلی... 7
1-5-2) اهداف فرعی... 7
1-6) چارچوب نظری... 8
1-7) فرضیات تحقیق.. 10
1-8)تعاریف نظری و عملیاتی متغیرهای تحقیق: 10
1-8-1) تصویر ذهنی کشور مبدأ برند.. 10
1-8-2) در دسترس بودن برند.. 11
1-8-3) کیفیت دریافت شده 11
1-8-4) آگاهی از نام برند/تداعی معانی... 11
1-8-5) وفاداری به برند.. 12
1-8-6) تصویر برند.. 12
1-8-7) آشنایی با برند.. 12
1-7-9) اعتبار کلی برند.. 13
1-8) قلمرو تحقیق.. 13
1-8-1) قلمرو موضوعی... 13
1-8-2) قلمرو مکانی... 13
1-8-3) قلمرو زمانی... 13
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
2-1) مقدمه. 15
2-2) برند.. 15
2-3) ارزش برند.. 17
2-4) ویژگیهای برند.. 18
2-5) رویکردهای مالی سنجش ارزش برند.. 20
2-6) ارزش ویژه برند.. 21
2-7) اعتماد برند.. 23
2-8) اعتبار برند.. 24
2-9) ارتباطات خاص برند.. 25
2-10) ادراک و برداشت برند عمومی... 25
2-11) تعهدات و درگیری برند.. 26
2-12) تصویر ذهنی از برند.. 27
2-13) تصویر ذهنی از کشور مبداء برند.. 27
2-14) وفاداری به برند.. 30
2-15) رفتار مصرف کننده 31
2-15-1) تصمیم خرید.. 32
2-16) تاثیر کیفیت ادراک شده بر رضایتمندی از برند.. 33
2-17) تاثیر ارزش ادراک شده بر رضایتمندی از برند.. 33
2-18) رضایتمندی از برند و تمایل به وفاداری... 34
2-19) تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان.. 34
2-20) نقش برند در حوزه خدمات.... 36
2-21) پیشینه تحقیق.. 38
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
3-1) مقدمه. 41
3-2) روش تحقیق.. 41
3-3) جامعه و نمونه آماری... 42
3-4) روش ها و ابزار جمع آوری داده ها 42
3-4-1) روش جمع آوری داده ها 42
3-5) رواییو پایایی ابزار گردآوری داده ها 43
3-5-1) روایی ابزار گردآوری داده ها 43
3-5-2) پایایی ابزار گردآوری داده ها 44
3-6) روش تجزیه و تحلیل داده ها 45
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1) مقدمه. 49
4-2) توصیف متغیرهای جمعیت شناختی... 50
4-3) توصیف متغیر مستقل تحقیق.. 54
4-3-1) توصیف متغیر تصویر کشور مبداء برند.. 54
4-4) توصیف متغیرهای میانجی پژوهش..... 55
4-4-1) توصیف متغیر در دسترس بودن.. 55
4-4-2) توصیف متغیر کیفیت ادراک شده 56
4-4-3) توصیف متغیر آگاهی برند.. 57
4-4-4) توصیف متغیر وفاداری برند.. 58
4-4-5) توصیف متغیر تصویر برند.. 59
4-4-6) توصیف متغیر آشنایی با برند.. 60
4-5) توصیف متغیرهای وابسته پژوهش..... 61
4-5-1) توصیف متغیر اعتبار کلی برند.. 61
4-6) تحلیل عاملی تائیدی برای مدل های اندازه گیری هر کدام از متغیرهای مکنون تحقیق.. 62
4-7) آزمون مدل و فرضیه های پژوهش..... 65
4-7-1) مدل پژوهش تحقیق در حالت برآورد. 65
4-7-2) مدل پژوهش در حالت استاندارد. 66
4-7-3) مدل پژوهش در حالت معنی داری... 67
4-7-4) مدل ساختاری پژوهش در حالت استاندارد و معنی داری... 68
4-7-5) شاخصهای برازش مدل.. 69
4-7-6) آزمون فرضیه های پژوهش..... 70
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1) مقدمه. 76
5-2) نتیجه گیری بر اساس فرضیه های پژوهش..... 76
5-3) پیشنهادات پژوهش..... 77
5-5) محدودیتهای پژوهش..... 79
منابع و مأخذ.. 81
منبع:
منابع و مأخذ
اسداله، هوشنگ، حمیدی زاده، محمدرضا، دری، بهروز، کریمی علویجه، محمدرضا، (1390)، " توسعه مدل ارتباطی بین ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری با عملکرد برند در بازار: مطالعه موردی برندهای لبنی در بازار تهران"، فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین، شماره های 15 و 16، صفحات 52-76.
بامنی مقدم، محمد، حیدرزاده، کامبیز، مهرزادی، حامد، (1390)، " بررسی اهمیت ارزش ویژه نام و نشان تجاری در دستیابی به مشتریان وفادار برای تولید کنندگان ماشین آلات صنایع غذایی و آشامیدنی ایران"، پژوهشهای مدیریت، شماره 88، 23-38.
براون توم، 1386، "فلسفه نام های تجاری"، عطیه بطحایی، چاپ اول، تهران، فرا.
به آبادی، فرشاد، (1388)، "راز پرواز نام های تجاری"، تهران: کارآفرین برتر.
پاشا شریفی، حسن، و شریفی، نسترن، (1383)، "روشهای تحقیق در علوم رفتاری". انتشارات سخن، تهران، چاپ چهارم.
جلالی، مهدی، خیری، بهرام، مژگان، خادم، (1390)، "بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند و قصد خرید مجدد در مصرف کنندگان ایرانی (مطالعه موردی: لوازم خانگی)"، فصلنامه مدیریت، سال هشتم، شماره24.
چیرانی، ابراهیم- فرد صبوری، متین، " مقایسه قدرتمندی انواع برند های داخلی وخارجی از دیدگاه مشتریان محصولات لوازم خانگی در استان گیلان، مدیریت بازرگانی، 1390، دوره3، شماره 8، صفحه 60-41
حافظ نیا، محمد رضا، (1387)، "مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی"، انتشارات سمت، . چاپ چهاردهم، تهران.
حسینی، میرزاحسن، فرهادی نهاد، رویا، فصلنامه انداز هگیری تربیتی شماره 8، سال سوم، صفحات 90-132
حیدر زاده، کامبیز- غفاری، فرهاد- فرزانه، سپیده، 1390، " بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری ایران"، پژوهش های مدیریت، 1390، شماره 88، صفحه 88- 69
حیدر زاده، کامبیز؛ غفاری، فرهاد؛ فرزانه، سپیده؛ (1390)، " بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری ایران"، پژوهش های مدیریت، 1390، شماره 88، صفحه 88-
خاکی، غلامرضا، (1390)، "روش تحقیق در مدیریت"، چاپ ششم، تهران: انتشارات بازتاب.
خاکی، غلامرضا، (1379)، "روش تحقیق در مدیریت" انتشارات دانشگاه آزاد، چاپ اول، تهران.
دعایی، حبیب اله، فرزانه حسن زاده، ژاله، (1389)، "مقایسه تطبیقی نگرش مشتریان به برندهای جهانی پوشاک"، بررسی های بازرگانی، شماره 42، صفحات 26-40.
دلاور، علی (1385)، "مبانی نظری و علمی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی"، انتشارات. رشد، تهران.
سکاران، اوما، (1386)، "روشهای تحقیق در مدیریت، تهران، انتشارات موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی.
سید جوادین، سید رضا- امینی، علیرضا- امینی، زهرا، " ارزیابی تاثیر برند بر وفاداری مشتریان صنعتی"، چشم انداز مدیریت بازرگانی، 1389، پیاپی36، شماره 3، صفحه 73-57
شاه حسینی، محمد علی، خلاصی، امیر، رحمانی، کمال، (1390)، "ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان"، دو فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال اول، شماره سوم، صفحات 63-78.
صفرزاده، حسین، خیری، بهرام، آقاسیدآقا، ریحانه، (1390)، "بررسی تاثیر عوامل زمینهای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان"، مدیریت بازاریابی، شماره 10، صفحات، 65-94.
عزیری، شهریار، درویشی، زهرا، نمامیان، فرشید، (1390)، " بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالیدر شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران"، چشمانداز مدیریت بازرگانی، شماره6، پیاپی 39، صفحات 9-32.
کاتلر، فیلیپ- آرمسترانگ، گری، 1387، "اصول بازارابی"، بهمن فروزنده، اصفهان، نشر آموخته.
مرادی، هادی، زارعی، عظیم، (1390)، " تصویر ذهنیکشور مبدا و شکل گیری ارزش برند محصولات الکترونیکی"، دو فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال اول، شماره سوم، صفحات 109-128.
نادرنژاد، ه، (1388)، "اهمیت اعتماد به نام تجاری در ارزش ویژه آن"، پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران.
Aaker, D. (1991). “Mnaging Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name”, The Free Press; New York.
Aaker, D. A. (1992). Managing the Most Important Asset: Brand Equity. Planning Review , 20 (5), 56-58.
Aaker, D. A. , & Joachimsthaler (2006). Brand Leadership. New York, NY: Free press.
Atilgan , E. , Akinci , S. , Aksoy , S. and Kaynak , E. (2009). Customer – based brand equity for global brands: a multinational approach. Journal of Euromarketing , 18(2) , 115-132.
Atilgan, E. , Aksoy, S. , & Akinci, S. (2005). Determinants of the brand equity: A verification approach in the beverage industry in Turkey, Marketing Intelligence & Planning, Vol. 23, No. 3, pp. 237-248
Baker, T. L. , Hunt, J. B. , & Scribner, L. L. (2002). “The Effect of Introducing a New Brand on Consumer Perceptions of Current: The Roles of Product Knowledge and Involvement”, Journal of Marketing Theory & Practice, 13, 34–45.
Baldauf, A. , Cravens, K. , Diamantopoulos, A. , & Zeugner-Roth, K. P. (2009). The impact of product-country image and marketing effort on retailer-perceived brand equity: An empirical analysis, Journal of Retailing, Vol. 85, No. 4, pp. 437-452
Berkman, H. , Gilson, Ch. (1981) " Consumer Behavior: Concepts and Strategies" 2 nd ed. , Boston: kent.
Berry, L. (1995). Relationship marketing of services – Growing interest, emerging perspectives. Journal of the Academy of Marketing Science, 23 (4), 236-245.
Berry, Leonard L. (2000) « Cultivating service brand equity» Journal of Academy of Marketing Science, 28(1).
Bharadwaj, S. G. , Varadarajan, R. P. & Fahy, J. (1993). Sustainable competitive advantage in service industries: a conceptual model and research propositions. Journal of Marketing, 57(October), 83-99.
Bierstedt, R. (1950). “An analysis of social power”, American Sociological Review, 15, 730–8. French Jr. , J. R. P. , (1956). “A formal theory of social power”, Psychological Review, 63, 181–94.
Brady, M. K. , Cronin, J. J. , Fox, G. L. , Roehm, M. L. (2008). Strategies to offset performance failures: The role if brand consumer purchase decisions, Journal of Consumer Marketing, Vol. 23, No. 5, pp. 248-265
Bravo, R. , and et al. , (2007), “Family As A Source of Consumer- Based Brand Equityˮ, Journal of Product & Brand Management, Vol. 16, No. 3, PP. 188–199, ISSN 1061-0421, DOI 10. 1108/ 10610420710751564
Busch, P. (1980). “The Sales Manager's Bases of Social Power And Influence Upon The Sales Force”, Journal of Marketing, 44, 91–101.
Chang, P. , Chieng, M. , (2006), “Building Consumer Brand Relationship: A Cross-Cultural Experiential Viewˮ, Psychology & Marketing, Vol. 23, No. 11,PP. 927-959, DOI: 10. 1002/ mar. 20140
Chaudhuri, A. , (1995), “Brand Equity Or Double Jeopardy?ˮ, Journal Of Product & Brand Management, Vol. 4, No. 1, PP. 26- 32, © MCB University Press, 1061-0421
Cheng, A and Chen, H. (2001) Using free association to examine the relationship between the characteristics of brand associations and brand equity. Journal of Product and Brand Management. 10 (7), 439-451.
Dean, D. H. (2004). “Evaluating Potential Brand Associations Through Conjoint Analysis and Market Simulation”, Journal of Product & Brand Management, 13, 506–13.
DelVecchio, D. , Jarvis, C. B. , Klink, R. R, & Dineen, B. B. (2007). Leveraging brand equity to attract human capital, Marketing Letter, Vol. 18, pp. 149-164
Dick, A. S. & Basu, K. (1994), "Customer Loyalty: toward an Integrated Framework", Journal of the Academy of Marketing Science,Vol. 22 No. 2 ,pp. 99-113.
Dillon , W. , Madden , T. Kirmani , A. and Mukherjee , S. , “ Understanding What’s in a Brand Rating : A Model for Assessing Brand and Attribute Effects and their Relationship to Brand Equity” , Journal of Marketing Research , Vol. 38 , No. 4 , pp. 415-29 , 2001
Dobni, D. and Zinkhan, G. M. (1990). In search of brand image: a foundation analysis. Advances in Consumer Research, 17(1), 110-119.
Doyle , P. , “Shareholder-Value-Based Brand Strategies” Brand Management , Vol. 9 , No. 1 , pp 20-30 , 2001
Drozdenko, R. , & Jensen, M. (2009). Translating country-of-origin effects into prices, Journal of Product & Brand Management, Vol. 18, No. 5, pp. 371-378
Erdem, Tulin & Joffre Swait(1998),"Brand equity as a signaling phenomenon", Journal of Consumer psychology, Lawrence Erlbaum Associates,pp131-157.
Erdem, Tulin & Joffre Swait(2004),"Brand credibility , brand consideration, and choice", Journal of Consumer Research,Vol. 31, No. 1,pp191-208
Esch, F. R. , Langner, T. , Schmitt, B. & Geus, P. (2006). “Are brands forever? How brand knowledge and relationships affect current and future purchases”, Journal of Product and Brand Management, 15 (2), 98–105.
French Jr. , J. R. P. , & Raven, B. (1959). “The bases of social power”, In D. Cartwright (Ed. ), Studies in social power (pp. 150–167). Ann Arbor: The University of Michigan Press.
French Jr. , J. R. P. , & Raven, B. (1959). “The bases of social power”, In D. Cartwright (Ed. ), Studies in social power (pp. 150–167). Ann Arbor: The University of Michigan Press.
French Jr. , J. R. P. , (1956). “A formal theory of social power”, Psychological Review, 63, 181–94.
Fullerton, G. (2003). When does commitment lead to loyalty?. Journal of Service Research, 5(4), 333-344.
Gaski, J. F. (1984b). “The effects of discrepant power perceptions in a marketing channel”, Psychology & Marketing, 1, 45–56.
57.Ghodeswar, Bhimrao M. (2008),“Building brand identity in competitive markets: aconceptual model” Journal of Product & Brand Management, Vol. 17 No. 1,Emerald Group Publishing Limited, pp. 4-12.
Hamzaoui, L. , & Merunka, D. (2006). The impact of country of design and country of manufacture on consumer perceptions of bi-national products’ quality: an empirical model based on the concept of fit, Journal of Consumer Marketing, Vol. 23, No. 3, pp. 145-155
Holbrook , M. B. , “Emotion in the Consumption Experience : Toward a New Model of the Human Consumer”, in Peterson , R A. (Ed) , The Role Affect in Consumer Behavior , Heath , Lexington , MA , pp. 17-52 , 1986
Hyun, S. S. (2009). Creating a model of customer equity for chain restaurant brand formation, International Journal of Hospitality Management, Vol. 28, pp. 529-539
James, D (2005). “Guilty Through Association: Brand Associations Transfer to Brand Alliame”, Journal of Consumer Marketing, 22, 14–24.
Joon-Wuk Kwun, David , Oh, Haemoon, “Consumers’ Evaluation of Brand Portfolios”, International Journal of Hospitality Management, Volume 26, Issue 1, Pages 81-97 , 2007.
Kapferer, J. , (2008), “The New Strategic Brand Management, Kong Page, Philadelphia and London, PP. 9-12, ISBN: 9780749450854
Kapoor, Harish, Heslop, Louise A. , Brand Positivity and Competitive Effects on the Evaluation of Brand Extensions, International Journal of Research in Marketing, Volume 26, Issue 3, 2009, Pages 228-237
Keller, K. L. (1993), Conceptalizing, Measuring, and Managing Customer-Based Brand Equity. Journal of Marketing, 57(1), 1-22.
Keller, K. L. (2003). Strategic brand management: Building, measuring, and managing brand equity, Upper Saddle River, New Jersey, Pearson Education Inc.
Keller,K. L. (2008),StrategicBrandManagement. ,Building,Measuring,and Managing Brand Equity. 3 Ed. ,New Jersey. Pearson Education International
Kim, K. , and et al. , (2008), “Brand Equity in Hospital Marketing ,Journal of Business Research, Vol. 61, PP. 75-82, DOI:10. 1016/ j. jbusres. 2006. 05. 010
Kim. C. K. , Han. D. , & Park. S. B. (2001). The effect of brand personality and brand identification on brand loyalty: Applying the theory of social identification, Japanese Psychological Research, Vol. 43, No. 4, pp. 195-206
Kinra , N. , “The Effect of Country –of-Origin on Foreign Brand Names in the Indian Market”, Marketing Intelligence & Planning , Vol. 24 , No. 1 , pp. 15-30 , 2006.
Kotler, P& et al. , (2007), “Marketing Management, Pearfon Education, PP. 256-260, ISBN: 81-317-0200-6
Kotler, P. (1991). Marketing Management: Analysis, Planning and Control, 8th Edition, Englewood Cliffs, New Jersey, Prentice Hall.
Landrum, R. E. , Turrisi, R. and Harless, C. (1998). University image: the assessment and modeling. Journal of Marketing for Higher Education. 9(1), 53-68
Lantieri, Tara and Chiagouris , Larry, 2009," Brand trust in an age without trust: expert opinions", Journal of Consumer Marketing,26/2 , 78–86.
Lee, Y. K. , Back, K. J. , & Kim, J. Y. (2009). Family restaurant brand personality and its impact on consumer’s emotion, satisfaction, and band loyalty, Journal of Hospitality & Tourism Research, Vol. 33, No. 3, pp. 305-328
Lim, W. S. , & Tan, S. J. (2009). Using brand equity to counter outsourcing opportunism: A game theoretic approach, Marketing Letter, Vol. 20, pp. 369-383
Low, G. S. , & Lamb, C. W. (2000). “The Measurement and Dimensionality of Brand Associations”, Journal of Product & Brand Management, 9, 350–68.
MacKenzie, S. B. , & Zaichkowsky, J. L. (1981). “An analysis of alcohol advertising using French and Raven’s theory of social influence”, Advances in Consumer Research,8, 708–12.
Madden, T. J. , Fehle, F. , & Fournier, S. (2006). Brands matter: An empirical demonstration of the creation of shareholder value through branding, Journal of the Academy of Marketing Science, Vol. 34, No. 2, pp. 224- 235
Mart. nez, Eva, Montaner, , Teresa , Pina , José M. , “Brand Extension Feedback: The role of advertising” , Journal of Business Research, Volume 62, Issue 3, Pages305- 313, 2009.
Meller J. J. , Hansan T. , (2006), “An Empirical Examination of Brand Loyalty” Journal of Product & Brand Management, Vol. 15, No. 7, pp. 442-49.
Moradi,Hadi & Zarei,Azim(2012);" Creating consumer-based brand equity for young Iranian consumers via country of origin sub-components effects";Asia pacific Journal of Marketing and Logistics,vol24,NO 3,page 394-413.
Motameni, M. , & Shahrokhi, M. (1998). “Brand Equity Valuation: A Global Perspective”, Journal of Product and Brand Management, 7, 275–90.
Mourad,Maha & Ennew, Christine & Kortam,Wael(2010)," Brand equity in higher education", Marketing Lntelligenece & Planning,vol. 29,No 4,pp 403-420.
Oliver, R. L. , (1999),”Whence Consumer Loyalty?” Journal of Marketing, Vol. 63 ,Special Issue, pp. 33-44.
Oliver, Richard L. (1999) « Whence consumer loyalty » Journal of Marketing, 63.
Papadopoulos, N. , & Heslop, L. (2002). Country equity and country branding: Problems and prospects, Brand Management, Vol. 9, No. 4-5, April, pp. 294-314
Pappu, R. , and et al. , (2005), “Consumer-Based Brand Equity: Improving The Measurement–Empirical Evidence, Journal of Product & Brand Management, Vol. 14, No. 3, PP. 143-154, ISSN: 1061-0421, DOI:10. 1108/10610420510601012
Pappu, R. , Quester, P. G. , Cooksey, R. W. (2005). Consumer-based brand equity: improving the measurement – empirical evidence, Journal of Product & Brand Management, Vol. 14, No. 3, pp. 143-154
Roth, M. S. , & Romeo, J. B. (1992). Matching product category and country image perceptions: A framework for managing country-of-origin effects, Journal of International Business Studies, Vol. 23, No. 3, pp. 477-497
Rowley, J. (2005), “The Four Cs of Customer Loyalty “, Marketing Intelligence Planning,Vol. 23, No. 6, pp. 574-81.
Salinas, Eva Mart. nez, Pina, José Miguel , “Brand Extension Feedback: The Role of Advertising”, Journal of Business Research, Volume 62, Issue 1,, Pages 50-60 , 2009.
Schneiderman, M. (2010). NIU brand image survey excerpts from executive Summary. Division of University Relation. Derived November, 8, 2010 from http://www. niu. edu/brand/research/ExecSummarySurvey2010. pdf
Schnettler, B. , Ruize, D. , Sepulveda, O. , & Sepulveda, N. (2008). Importance of the country of origin in food consumption in a developing country, Food Quality and Preference, Vol. 19, pp. 372-282
Simms,C. D. and Trott,P. (2006). The perceptions of the BMW mini brand:the importance of historical associations and the development of a model. Journal of Product & Brand Management. 15 (4), 228-238.
Singh j, Sirdeshmukh D. (2008). "Agency and trust mechanisms in consumer satisffaction and loyalty judgments", journal of the Academy of marketing sciece, Vol. 28, No. 1, pp. 167-200.
Smutkupt ,Phumisak & Krairit,Donyaprueth & Khang, Do Ba(2012), " Mobile marketing and consumer perceptions of brand equity",Asia Pacific Journal of Markeing and Logistics, Vol. 24
Spry ,Amanda & Pappu,Ravi & Cornwell,T. Bettina(2011);" Celebrity endorsement, brand credibility and brand equity", European Journal of Marketing,vol. 45,No. 6,pp882-902.
Sweeney, jill & Joffer Swait(2008);" The effect of bran credibility on customer loyalty" ; Jornal of Retailing and Consumer Services,15.
Sweeney, Jill & Joffre Swait (2008) «The effect of brand credibility on customer loyalty» Journal of Retailing and Consumer Services, 15.
Takor, M. , & Katsanis, L. (1997). A model of brand and country effects on quality dimensions: Issues and implementations, Journal of International Consumer Marketing, Vol. 9, No. 3, pp. 70-100
Valette-Florence, P., Guizani, H., & Merunka, D. (2009). The impact of brand personality and sale promotions on brand equity, Journal of Business Research, Vol. 62, No. 6, pp. 617-628.
Wang, H. and et al. , (2008), "Global Brand Equity Model : Combining Customer-Based With Product-Market Outcome Approaches", Journal Of Product & Brand Management, Vol. 17, No. 5, PP. 305-316
Wood, L. (2004), “Dimensions of Brand Purchasing Behavior: Consumer in the 18-24 Age Group”, Journal of Consumer Behaviour,Vol. 4, No. 1, pp. 9-24
Yasin, N. , Nasser Noor, M. , & Mohamad, O. (2007). Does image of country-of-origin matter to brand equity?, Journal of Product & Brand Management, Vol. 16, No. 1, pp. 38-48
Yoo, B. , and Donthu, N. , (2001), “Developing and Validating A Multi Dimensional Consumer-Based Brand Equity Scale ˮ, Journal of Business Research,Vol. 52,PP. 1-14,PII:S0148-2963 (99)00098-3
Zeugner-Roth, K. P. , & Diamantopoulos, A. (2009). Advancing the country image construct: Reply to sameiee’s (2009) commentary, Journal of Business Research, Vol. 63, No. 4, pp. 446-449.
Zeugner-Roth, K. P. , Diamantopoulos, A. , & Montesinos, A. (2008). Home country image, country brand equity and consumers’ product preferences: An empirical study, Management International Review, Vol. 5, pp. 576-602