پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک های دولتی و خصوصی بر مشتریان

word 1 MB 30644 130
1392 کارشناسی ارشد مدیریت
قیمت قبل:۷۱,۶۰۰ تومان
قیمت با تخفیف: ۳۲,۷۰۰ تومان
دانلود فایل
  • بخشی از محتوا
  • وضعیت فهرست و منابع
  • پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل

    چکیده

    پژوهش حاضر با هدف مقایسه تطبیقی تأثیر قابلیت اعتماد برند بر مشتریان بانک‌های سپه (نخستین بانک ایرانی) و اقتصاد نوین (نخستین بانک خصوصی) در سال 1392 انجام شده است. این مطالعه از منظر هدف کاربردی و از دیدگاه جمع آوری داده‌ها، توصیفی – پیمایشی از نوع همبستگی و مبتنی بر معادلات ساختاری می‌باشد. جامعه آماری پژوهش متشکل از مشتریان شعب ممتاز و درجه یک بانک‌های سپه و اقتصاد نوین در سطح شهر تهران بوده است. نمونه‌گیری بر اساس روش تصادفی طبقه‌بندی صورت گرفته و برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران برای جوامع نامحدود استفاده و از این طریق حجم نمونه معادل 384 نفر برآورد شده است. جهت بررسی تأثیر قابلیت اعتماد برند بر نمونه پژوهش، ابتدا تأثیر متغیرهای ادراکی برند شامل تعهد وفاداری، تعهد مستمر و رضایت بر تمایلات رفتاری مشتریان (توصیه‌های کلامی مشتریان و نیز تمایل آنان به تغییر بانک) و سپس تأثیر قابلیت اعتماد برند بر متغیرهای ادراکی (رضایت، تعهد مستمر و تعهد وفاداری) بررسی و مورد آزمون قرار گرفته است. یافته‌های حاصل از تحقیق نشان می‌دهد که در بانک اقتصاد نوین ارتباط بین رضایت مشتریان و توصیه‌های کلامی مورد تایید قرار نگرفته، همچنین در بانک سپه نیز ارتباط بین رضایت مشتریان و تمایل آنها به تغییر بانک معنادار نشده است. با این وجود نتایج حاصل از سایر فرضیات گویای آنست که قابلیت اعتماد برند نقش بسیار مهم و کلیدی در بهبود تمایلات رفتاری مشتریان ایفا می‌نماید. با توجه به نقش و تأثیرگذاری قابلیت اعتماد برند بر رفتار مشتریان توصیه می‌شود مدیران به این مقوله توجه ویژه داشته و این مهم را در مدیریت ارتباط با مشتریان همواره لحاظ نموده و استراتژی‌ها و برنامه‌های مناسب‌تری در راستای توسعه مشتریان وفادار خود طراحی نمایند.

    کلید واژه‌ها: مدیریت ارتباط با مشتری، قابلیت اعتماد برند، رضایت، تعهد، وفاداری مشتری، رفتار مشتری

  • فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    منابع

    اﺳﻤﺎﻋﻴﻞ ﭘﻮر، ﺣﺴﻦ.(1384). ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ، ﺗﻬﺮان:  ﻧﺸﺮ ﻧﮕﺎه داﻧﺶ، ﺻﺺ 305- 312.

    بازرگان، عباس و سرمد، زهره و حجازی، الهه.(1385). روش­های تحقیق در علوم رفتاری، چاپ دوازدهم، تهران: موسسه انتشارات آگاه.

    پورکریمی، جواد.(1381). تبلیغات رسانه­ای و تغییر نگرش مخاطبان. رویکرد روانشناختی در تبلیغات، فصلنامه پژوهش و سنجش، شماره29، صفحه 54.

    تقی زاده، هوشنگ و تقی پوریان، محمدجواد و خزائی پول، امیر.(1391). بررسی تاثیر رضایت مشتری بر تبلیغات دهان به دهان و تمایل به تغییر: مطالعه موردی شعب بانک ملی استان مازندران.

    تمپورال، پ.(1382). علایم تجاری در آسیا. ترجمه محمد ابراهیم گوهریان، تهران: امیر کبیر.

    جوانمرد، حبیب ا... و سلطان زاده، علی اکبر.(1388). بررسی ویژگی­های برند اینترنتی و تاثیر آن بر اعتماد و وفاداری مشتریان. فصلنامه پژوهش­های بازرگانی. شماره 53، صص 225-256.

    حافظ نیا، محمد رضا.(1386). مقدمه‌ای بر روش تحقیق در علوم انسانی. تهران: انتشارات سمت، چاپ دوازدهم.

    حبیب­پور، کرم، صفری، رضا.(1390). راهنمای جامع کاربرد SPSS ، تهران: انتشارات لویه، چاپ چهاردهم

    حسین­زاده بحرینی، محمدحسین و ناجی میدانی، علی اکبر و چمانه گیر، فرشته.(1387). مقایسه کارایی بانک­های خصوصی و دولتی در ایران با استفاده از روش تحلیل پوششی داده، مجله توسعه و دانش، شماره 25.

    حسینی، میرزاحسن و رضایی، مهدی.(1390). بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند در بازار فرآورده­های لبنی. چشم انداز مدیریت بازرگانی. شماره پنجم، صص57-79.

    حسینی، میرزاحسن و احمدی نژاد، مصطفی.(1387). بررسی تاثیررضایت­مندی مشتری، اعتماد مشتری به نام تجاری و ارزش ویژه نام تجاری در در وفاداری رفتاری و نگرشی مشتری (مطالعه موردی بانک رفاه). بررسی­های بازرگانی. شماره33، بهمن و اسفند، صص 20-28.

    ﺣﻜﻴﻤﻴﺎن، اﺑﻮاﻟﻘﺎﺳﻢ.(1381). زﻣﺎن ﻋﺎﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ در ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت. ﻣﺎﻫﻨﺎﻣﻪ ﻋﻠﻤﻲ ﺗﺨﺼﺼﻲ رواﺑﻂﻋﻤﻮﻣﻲ، ﺷﻤﺎره 12 (ﺷﻤﺎره ﭘﻴﺎﭘﻲ 23)، ﺻﺺ 68-60.

    خاکی، غلامرضا.(1384). روش تحقیق با رویکرد به پایان‌نامه­نویسی، انتشارات بازتاب، چاپ دوم،ص142 وص 208.

    خورشیدی، غلامحسین و کاردگر، محمد جواد.(1386). شناسایی و رتبه بندی مهم­ترین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان، با استفاده از روش­های تصمیم­گیری چند معیاره. چشم انداز مدیریت بازرگانی. شماره 33، صص 177-191.

    دانایی­فرد، حسن، الوانی، سید مهدی و آذر، عادل.(1386). روش­شناسی پژوهش کمی‌در مدیریت: رویکردی جامع. انتشارات صفار. چاپ دوم، ص 46.

    دلاور، علی.(1384). روش­های تحقیق در روان‏شناسی و علوم تربیتی (رشته علوم تربیتی). تهران: دانشگاه پیام نور، چاپ اول.

    دهدشتی شاهرخ، زهره، تقوی فرد، محمد­تقی و رستمی نسرین.(1389). مدلی برای سنجش تاثیر قابلیت اعتماد برند بانک­ها بر تعهد وفاداری مشتریان. فصلنامه علوم مدیریت ایران. سال پنجم. شماره20، صص69-88.

    دیواندری، علی و حقیقی، محمدبهبود و الهیاری، محمد و باقری، تینا.(1388). ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری توسط ایجاد تصور از مزیت­های کارکردی و غیرکارکردی. چشم­انداز مدیریت بازرگانی. شماره30. صص29-48.

    رنجبریان، بهرام و براری، مجتبی.(1388). بازاریابی رابطه مند: رویکردی برای بهبود رضایت مشتری. پژوهشنامه مدیریت اجرایی، صص 63-89..

    سبحانی، محمدصادق.(1385). وفاداری برند. ماهنامه علمی آموزشی تدبیر، شماره173.

    سرمد، زهره و بازرگان، عباس و حجازی، الهه.(1385). روش‌های تحقیق در علوم رفتاری. انتشارات آگاه،ص 79.

    سکاران، اوما.(1381). روش­های تحقیق در مدیریت. ترجمه محمد صائبی و شیرازی. چاپ دوم. تهران: موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی، صص 83-87.

    سکاران، اوما.(1385). روش­های تحقیق در مدیریت. ترجمه محمد صائبی و شیرازی. تهران، مدیریت و برنامه ریزی.

    سیدجوادین، سیدرضا و شمس، رضا.(1386). عوامل تعیین­کننده ارزش ویژه برند کفش ورزشی. پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی،سال هفتم، شماره25،صص73-96.

    سید­جوادین، سیدرضا و امینی، علیرضا و امینی، زهرا.(1389). چشم انداز مدیریت بازرگانی.شماره 3، صص 57-73.

    صفارزاده، حسین و خیری، بهرام و آقا سیدآقا، ریحانه.(1390). بررسی تاثیر عوامل زمینه­ای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف­کنندگان جوان، مجله مدیریت بازاریابی. شماره10، صص65-94.

    غفاری آشتیانی، پیمان و میر، سعید.(1390). بررسی تاثیر شخصیت برند بر پیامد های مرتبط با آن (اعتماد،وابستگی،تعهد). فصلنامه الکترونیک پارس مدیر. شماره 1.

    ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ، ﻋﻠﻲ اﻛﺒﺮ و ﻓﻴﺮوزﻳﺎن، ﻣﺤﻤﻮد و  ﻣﻮﺳﻮﻳﺎن، اﻛﺮمﺳﺎدات.(1388).  ﺑﺮرﺳﻲ اﺛﺮﺑﺨﺸﻲﺗﺒﻠﻴﻐﺎت ﺷﺮﻛﺖ ﻣﻠﻲ ﮔﺎز اﻳﺮان در راﺳﺘﺎی ﺑﻬﻴﻨﻪﺳﺎزی ﻣﺼﺮف، ﻣﺠﻠﻪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ، ش. 9، ﺗﻬﺮان. صص 19-44.

    کاپفرر، ژان نوئل.(1385). مدیریت راهبردی نام تجاری ترجمه سینا قربانلو، تهران: انتشارات مبلغان، چاپ اول.

    کاتلر، فیلیپ و گری، آرمسترانگ.(2002). اصول بازاریابی. ترجمه بهمن فروزنده، آترپات کتاب، اصفهان.

    کزازى، ا.(1378). مدیریت کنترل کیفیت فراگیر. نگرش کاربردى، تهران، مرکز آموزش مدیریت دولتى.

    کلر، ک.(1389). مدیریت استراتژیک برند. ترجمه عطیه بحتایی، سیته.

    گزلانی، حمزه.(1391). ارزیابی ارزش ویژه نام و نشان تجاری و تاثیر آن بر وفاداری مشتریان. صص 1-24.

    گیلانی نیا، شهرام و موسویان، جواد.(1389). تاثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان، فصلنامه مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد. سال پنجم. شماره 14، صص103-120.

    محرابی، سید مهدی و لاچینی، مریم.(1388). بررسی تاثیر برند فروشگاهی بر وفاداری مشتری.

    محرم زاده، مهرداد و اکبری، روناک.(1391).  ارتباط بین ابعاد وفادارى مشتریان و تقویت برند ملى در لیگ­هاى حرفه­اى فوتبال و والیبال ایران. پژوهش­های کاربردی در مدیریت ورزشی. شماره4، صص 71-78.

    ﻣﺤﻤﺪﻳﺎن، ﻣﺤﻤﻮد و ﭘﺮﻫﻴﺰﮔﺎر، ﻣﺤﻤﺪ ﻣﻬﺪی و درﮔﻲ، ﻏﻼﻣﺮﺿﺎ.(1389). ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ و اوﻟﻮﻳﺖﻫﺎی ﭘﺎراﻣﺘﺮﻫﺎی ﻣﻮﺛﺮ در اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎت اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ، ﻣﺠﻠﻪ ﺟﻬﺎﻧﻲ رﺳﺎﻧﻪ، ش 9.

     محمدی، اسماعیل.(1382). مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع. موسسه خدمات فرهنگی رسا، تهران، چاپ اول، صص 43-87.

    محمدی، ولی ا...(1350). بانک و بانکداری. موسسه حسابداری، تهران، چاپ دوم.

    ملکی، آناهیتا و دارابی، ماهان.(1387). روش های مختلف اندازه گیری رضایت مشتری ماهنامه مهندسی، خودرو و صنایع وابسته شماره 3 ، سال اول. 

    موسوی، سید علیرضا.(1386). ارزیابی عوامل موثر بر وفاداری مشتری و ارائه الگوی مناسب اندازه­گیری. رساله دکتری مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.

    مومنی، منصور، فعال قیومی، علی.(1389). تحلیل آماری با استفاده از SPSS، تهران:انتشارات مومنی، چاپ هفتم

    نوری، ا. و فتاحی، ک.(1389). اندازه­گیری رضایت مشتریان در بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از روش تجزیه و تحلیل چند معیاره رضایت. پژوهش­های مدیریت در ایران، مدرس علوم انسانی، صص 205-229.

    وظیفه دوست، حسین و سعیدنیا، حمیدرضا و کاشانی، صاحب.(1388). بررسی تاثیر استراتژی توسعه نام تجاری بر جایگاه ذهنی شرکت­های خدماتی. فصلنامه مدیریت. سال ششم، شماره16.

    ونوس، داور و صفائیان، میترا.(1381). روش­های بازاریابی خدمات بانک برای بانک پارسیان. تهران: نگاه دانش، چاپ اول.

    هادی­زاده مقدم، اکرم و شاهدی، کامران.(1387). بررسی تطبیقی کیفیت خدمات بانکداری دولتی و خصوصی. پژوهشنامه ی علوم انسانی و اجتماعی مدیریت. شماره4.

    هاوکینز، دل بست و راجرز، کانی کنث.(1385). رفتار مصرف کننده، ترجمه، روستا، بطحایی، چاپ اول(ایران)، تهران: سارگل.

    هومن، حیدرعلی.(1390). شناخت روش علمی در علوم رفتاری (پایه‏های پژوهش)، تهران: پارسا، چاپ چهارم.

     

     

     

     Aduloju, S.A.  & Odugbesan, A. O. & Oke, S. A.(2009). The Effects of AdvertisingMedia on Sales of Insurance Products: A Developing-Country Case, The Journal of Risk Finance, Vol. 10, No. 3, PP: 210-227.

    Akhter , W. Abbasi , A . S. & etal. (2010). factors affecting customer Loyalty in Pakistan”. African Journal of Business Management vol 5(4), pp.1167-1174.

     Atilgan, E., Aksoy , S., and Akinci , S.(2007) . Determinants of the brand equity   , Marketing Intelligence and Planning , Vol.23 No.3 , pp. 237-248.

    An-Tien , Hsieh  and  Chung-Kai, Li .(2008). The moderating effect of brand  image  on  public  relations  perception  and  customer  loyalty . Marketing  Intelligence & Planning , Vol. 26 ,  No. 1 , pp. 26-42.

    Anderson, E. W. & Sullivan, M. (1993). The antecedences and consequences of customer satisfaction for firms,Marketing Science, 12(2), pp. 125–143.

    Andres Kuusik, Urmas Varblane (2009). How to avoid customers leaving: the case of the Estonian telecommunication industry. Baltic Journal of Management , Vol. 4 , issue 1 , pp. 66 – 79.

    Andreasson, Wallin & Lindestad, Bodil.(1998). Customer loyalty and complex services: The impact of corporate image on quality, customer satisfaction and loyalty for customers with varying degrees of service expertise, International Journal of Service Industry Management, Vol. 9 Iss: 1, pp.7 – 23.

    Babakus, E. & Mangold, W. (1992). Adapting the SERVQUAL Scale to Hospital Services: an Empirical Investigation . Health Services Research. vol,26. No,6. pp.767-786.

     Baker, T. L., Hunt, J. B., & Scribner, L. L.(2002). The Effect of Introducing a New Brand on Consumer Perceptions of Current: The Roles of Product Knowledge and Involvement, Journal of Marketing Theory & Practice.

     Banasiewicz, Andrew.(2005). Loyalty Program Planning and Analytic, Journal of Consumer Marketing, 22, (6), 332-339. e, 13, 34–45.

     Barcellos Zacharias., Maria Luiza. Fossati Figueiredo, Kleber& Silva Araujo, Claudia Affons .(2009). The Influence of Banking Service Customers’ Satisfaction Level on the Perception of Switching Costs and on Behavioural Loyalty. The Flagship Research Journal of International Conference of the Production and Operations Management Society. Volume 2، Number 1.

     Beerli A., Martin J.D., & Quintana A.(2004). A model of customer loyalty in the retail banking market. European Journal of Marketing, 381/2(253-285).

    Bendapudi N. & Berry L.L.(1997). Customers ’Motivat ion for Maintaining Relationships with Service Providers, Journal of Retailing, 73, 1, pp.15 -37.

    Berry L.L.(1991). Perceived Service Quality as a Customer-Based Performance Measure: An Empirical Examination of Organizational Barriers Using an Extended Service Quality Model, Human Resource Management, pp. 335-64.

    Berry L.L.(2000). Cultivating service brand equity. Journal of theAcademy of Marketing Science 28 (1), 128–137.

    Berry, L.L & Seltman, K. D.(2007). Building a Strong Services Brand: Lessons from Mayo Clinic”, Business Horizons, 50.

     Bill Jing., & Chan, Andrew.(2010). A conceptual framework of hotel experience and customer-based brand equity some research questions and implications, International Journal of Contemporary Hospitality Management, 22(2), 174-193.

      Bloemer,J.;Ruyter,K.& Peeters ,P.(1998).  Investigating Drivers of Bank Loyalty : the Complex Relationship Between Image , Service Quality and Satisfaction. International Journal of Bank Marketing.  MCB University Press. Vol,16/7.  pp.276-286.

      Brady, M. K. and Bourdeau, B. L.(2008). The Importance of Brand Cues in Intangible Service Industries: an Application to Investment Services, Journal of Services Marketing, 19/6.

     Brexendorf, T.O., S. Mühlmeier, T. Tomczak and M. Eisend.(2009). The impact of sales encounters on brand loyalty. J. Bus. Res., 63(11): 1148-1155.

     Chernatony, D. and Segal-Horn, S.(2003). The criteria for successful service brands. European Journal of Marketing, Vol.37, No.7/8.

     Chen, S.(2001).Strategic Management of e-Business, John Wiley and Sons, New York,5-7

     Cdlier, D.A.(1987). Service Management, 3th ed, London, Prentice Hall.

    Crosby, L. A., Evans, K.R., and Cowles, D. (1990). Relationship quality in services selling: An interpersonal influence perspectives. Journal of Marketing, Vol 54(July), 68 – 81.

    Dwyer, F. R. and Schurr, P. H. and Oh, S. (1987). Developing Buyer–Seller Relationships. Journal of Marketing, Vol. 51, pp: 11–27.

     Doney PM, Cannon JP.(1997). An examination of the nature of trust in buyer–seller.

    Erdem, T., Swait, J.(1998). Brand equity as a signaling phenomenon. Journal of Consumer Psychology 7 (2), 131–157.

     East, Robert.(2001). Customer loyalty. Australasian marketing Journal,vol.13,pp. 10-26.

    Farbey, A.D.(2002).How to Produce Successful Advertising, 3rded.

     Fortin, David R.(1991). The Impact of Interactivity on Advertising Effectiveness  in the  New  Media, Thesis of M.A., Advisor: Ruby Roy Dholakia, University of Rhode Island.

     Garbarino, Ellen and Mark S Johnson .(1999). The different roles of satisfaction, trust, and Commitment in customer relationships, Journal of Marketing, 63 (2), 70-87.

     Gremler,D.& Gwinner,K. & Brown,S.(2001). Generating Positive Word-of-Mouth Communication Through Customer- Employee Relationships. International Journal of Service Industry Management. Vol, 12. No, 1.

     Grace, D. and O’Cass, A.(2003). An Exploratory of Service Brand Associations , Journal of Service Marketing, Vol. 17, No. 5.

    Gronroos, Christian.(1990). Service Management: A Management Focus for Service Competition. International Journal of Service Industry Management, Vol. 1 Iss: 1, pp.6 – 14.

    Hallowell, Roger.(1996).The relationships of customer satisfaction, customer loyalty, and profitability: an empirical study. International Journal of Service Industry Management, Vol. 7 Iss: 4, pp.27 – 42.

     Hess, Jeff & Story, John.(2005). Trust-based commitment .Journal of consumer marketing,22/6,313-322.

    Hewett, Kelly & Bearden, William O.(2001). Dependence, Trust, and Relational Behavior on the Part of Foreign Subsidiary Marketing Operations: Implications for Managing Global Marketing Operations. Journal of Marketing: October 2001, Vol. 65, No. 4, pp. 51-66.

    Hsieh, M.H., Pan, S.L. and Setiono, R. (2004), “Product-, corporate-, and country-image dimensions and purchase behavior: a multicountry analysis”, Journal of the Academy of Marketing Science, Vol. 32 ,No. 3, pp. 251-70.

     Huber,F & Vogel,J., & Meyer,F.(2009). When Brands Get Branded .Journal of Business Research,9(1),127-130.

     Ibeh K.& Lue Y.& Dinnie K.(2005). E-branding Strategies of Internet Companies: some Preliminary Insights from the UK ,Journal of Brand Management, Vol. 12, No. 5, pp.355.

    Inamullah khan (2012). Impact of Customers Satisfaction and Customers Retention on Customer Loyalty.International Journal of Scientific & Technology Research Volume 1, Issue 2, pp 106-110.

     Kassim, N. & Abdulla, A.(2006). the influence of attraction on internet banking: an extension to trust-relationship commitment model" International journal of bank marketing, Vol.24,No.6, PP.424-442.

     Kayaman, Ruchan., & Arasli, Huseeyin.(2007). Customer based brand equity: evidence from the hotel industry. Managing Service Quality, 17(1) ,92-109.

     Keh, H. T.(2009). Corporate reputation and customer behavioral intentions: The roles of trust, identification and commitment , Journal of Industrial Marketing.

     Keller, K.L.(2001). Building Customer Based brand equity. Marketing Management,10(2),14-19.

     Keller, K.L.(1993). Conceptualizing, measuring and managing customerbased

    brand equity. Journal of Consumer Research 57 (January), 1–22.

    Kim, Kyung Hoon.& Kim, Kang Sik.& Kim, Jong Ho., & Kang, Suk Hou. (2008). Brandequity in hospital marketing. Journal of Business Research, 61, 75–82.

     Kim, Woo Gon.,& Cha, Youngmi.(2002). Antecedents and consequences of relationship quality in hotel industry, Journal of Hospitality Management, 21 ,321–338.

    Koch, F.(2009). Creating a demand for service. The Journal of Brand Management.

    Konecnik, M., & Gartner, W. C. (2007). Customer-based brand equity for a destination.  Annals of Tourism Research, 34(2), 400-421.

     Kotler, P. and D. Gertner.(2002).  Country as brand, product, and beyond: A place marketing and brand management perspective. The Journal of Brand Management9(4): 249-261.

    Kotler, P. (2000) Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control, 10th ed., Prentice-Hall, Englewood Cliffs, NJ.

     Kotler, P. and Armstrong, G.(1999). Principles of marketing, 8th edition, Prentice-Hall, Upper Saddle River, New Jersey .Management, 38, 732-742.

    Krafft, Manfred.(1999).The customer relationship management process. Jurnal of marketing research. pp.115-140.

    Kurt Matzler, Hans, H. Hinterhuber, CHristian Daxer & Maximilian, Huber.(2005).The Relationship between Customer Satisfaction and Shareholder Value,Total Quality Management,Vol. 16, No. 5, 671–680.

    Lassar W&M. Banwari & Sh. Arun.(1995).  Measuring customer- based brand equity: J: consumer marketing vol 12. No4.

    Lenon, Sharon & Park, J.(2009).Rural Consumers’ Online Shopping for Food and

    Fiber Products as a Form of Outshopping.pp. 148-160.

    Lin, J. S. C., & Wu, C. Y. (2011). The role of expected future use in relationship-based service retention. Managing Service Quality, 21(5), 535-551.

     Lovelock, Christopher.(1991). Services Marketing, 2th ed, London, Prentice Hall.

    Louis, Didier and Lombart, Cindy.(2010).  Impact of brand personality on three major relational consequences (trust, attachment, and commitment to the brand), Journal of Product & Brand Management,19/2 , 114–130.

    Martenson, Rita.(2008). corporate brand image ,satisfaction and store loyalty: a study of  the store as a brand, store brand and manufactur brands ,international.

    Macintosh, G. and L.S. Lockshin.(1997). Retail relationships and store loyalty: A multi-level perspective. Int. J. Res. Mark., 14(5): 487-497.

    Meyer, J.P., Allen, N.J.(1984). Testing the ‘side-bet’ theory of organizational commitment: some methodological considerations. Journal of Applied Psychology 69 (3), 372–378.

    Meyer, J.P., Allen, N.J. (1997). Commitment in the Workplace: Theory,Research and Application. Sage Publications, Thousand Oaks.

    Milne, George R. and Maria-Eugenia Boza(1998), Trust and Concern in Consumers' perceptions of marketing information management practices, Marketing Science Institute, working paper No.98-117.

     Morgan ,R.M., & Hunt, S.D.(1994). The commitment Trust theory of relationship marketing, Journal of Marketing, 58, 20-38.

    Motameni, M., & Shahrokhi, M.(1998). Brand Equity Valuation: A Global Perspective , Journal of Product and Brand Management, 7, 275–90

     Mohamadi, Valiollah.(1977). Bank & Banking Operations, 2th ed,Tehran: Institute of Acconnting.

    Nguyen, Nha & LeBlanc, Gaston.(1998). The mediating role of corporate image on customers’ retention decisions: an investigation in financial services. International Journal of Bank Marketing, Vol. 16 Iss: 2, pp.52 – 65.

     Oliver, Richard L.(1999). When consumer loyalty » Journal of Marketing, vol 63, 33-44.

    Oliver, R.L.(1997). Satisfaction: A Behavioral Perspective on the Consumer. McGraw-Hill Book Company, New York.

     Pappu, R., & Quester, P.(2006). Does customer satisfaction lead to improved brand equity? an empirical examination of two categories of retail brands.Journal of Product & Brand Management, 15(1), 4–14.

     Rajh , E.(2005).  The Effects of Marketing Mix Elements on Brand Equity, Economic Trends and Economic Polict, No.102, pp. 30-59.

     Rafig M., Fulford H.(2005). Loyalty Transfer from Offline to Online Stores in the UK Grocery Industry. International Journal of Ratail & Distribution Management, vol. 33, no 6, pp. 445-448.

     Reast,John,D.(2005). Brand trust and brand extension acceptance Journal of product &brand management,14/1,4-13.

     Rundle. The. & R. Benett.(2002).  A Brand for All seasons. Journal of product and Tourism Management, 26, 549 – 560.

     Ruparelia, Nimisha & White, Lesley & Hughes, Kate.(2010). Drivers of brand trust in internet retailing. Journal of Product & Brand Management, Vol. 19 Iss: 4, pp.250 – 260.

    Rust, R., Zahorik, A., & Kleiningham, T. (1995.) Return on Quality (ROQ): making service quality financially accountable, Journal of Marketing, 59(April), pp. 58–70.

    Scutaru, Adrian .(2010). Evaluating Advertising Effectiveness: The Case Studyof Moldovan Bank Advertising Campaign, Thesis of M.A., Supervisor: Andrzej Baniak, Central European University,Department of Economics.

    Spreng, R.A. & Mackenzie,S.B. & Oshavsky, R.W.(1996). A re-examination of the determinants of consumer satisfaction. Journal of marketing, pp.15-32.

     Sweeney, Jill & Joffre Swait .(2008).   The effect of brand credibility on customer loyalty . Journal of Retailing and Consumer Services, 15.

     Tellis,  Gerard, J.(2004). Effcetive Advertising: Undertanding When, How,and Why Advertisinh Works, Sage Publications, inc.

     Veneus,Davar &Saf Mohamadi, Valiollah .(1977). Bank & Banking Operations, 2th ed,Tehran: Institute of Acconnting .

     Veioutsou,C.(2009). Brand as Relationship Fasilitators in Consumer Markets .Journal of Marketing Theory,9(1),127-130.

     Wang, Y.  & Hing, P.L. &Renyoung. C. & Yongheng, Y.(2004). An integrated framework for customer value and customer relationship management performance: A customer-based perspective from china. managing service quality, Vol.14, No.2/3, pp. 169-182.

    Wanke M., Bohner G., & Jurkowitsch A.(1997).  There Are Many Reasons to Drive a BMV , Journal of Consumer Research, 170-177.

     Wolin, Lori D. and Pradeep Korgaonkar .(2003). Web Advertising: Gender Differences in Beliefs, Attitudes and Behavior, Internet Research: Electronic Networking Applications and Policy, Volume 13, No. 5, pp. 375-385.

     Yagil, D.(2002).  Substitution of a leader’s power bases by contextual variables , International Journal of Organizational Theory and Behavior, 5, 383–400.

    Yi, Y. & Zeithaml, V. (1990). A critical review of consumer satisfaction, in Review of Marketing, American Marketing Association, Chicago, IL, pp. 68-123.

     Long-Yi Lin.(2010) .The relationship of consumer personality trait, brand personality and brand loyalty: an empirical study of toys and video games buyers. Journal of Product & Brand Management, Vol. 19 Iss: 1, pp.4 – 17.

    Youal Ha, Hong.(2004). Factors influencing consumer perceptions of brand trust online. Journal of product& brand management, vol.13, No.5, pp. 329-342.

    Zeithaml, V.A., Berry, L.L., Parasuraman, A.(1996). The behavioral consequences of service quality. Journal of Marketing 60(2), 31–46.


موضوع پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک های دولتی و خصوصی بر مشتریان, نمونه پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک های دولتی و خصوصی بر مشتریان, جستجوی پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک های دولتی و خصوصی بر مشتریان, فایل Word پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک های دولتی و خصوصی بر مشتریان, دانلود پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک های دولتی و خصوصی بر مشتریان, فایل PDF پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک های دولتی و خصوصی بر مشتریان, تحقیق در مورد پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک های دولتی و خصوصی بر مشتریان, مقاله در مورد پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک های دولتی و خصوصی بر مشتریان, پروژه در مورد پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک های دولتی و خصوصی بر مشتریان, پروپوزال در مورد پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک های دولتی و خصوصی بر مشتریان, تز دکترا در مورد پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک های دولتی و خصوصی بر مشتریان, تحقیقات دانشجویی درباره پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک های دولتی و خصوصی بر مشتریان, مقالات دانشجویی درباره پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک های دولتی و خصوصی بر مشتریان, پروژه درباره پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک های دولتی و خصوصی بر مشتریان, گزارش سمینار در مورد پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک های دولتی و خصوصی بر مشتریان, پروژه دانشجویی در مورد پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک های دولتی و خصوصی بر مشتریان, تحقیق دانش آموزی در مورد پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک های دولتی و خصوصی بر مشتریان, مقاله دانش آموزی در مورد پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک های دولتی و خصوصی بر مشتریان, رساله دکترا در مورد پایان نامه مقایسه ی تطبیقی تاثیر اعتماد برند بانک های دولتی و خصوصی بر مشتریان

پایان نامه برای دریافت درجه ی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش: بین الملل چکیده هدف از این تحقیق تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهرستان لنگرود می‌باشد. جامعه ی آماری پژوهش را، کلیه مشتریان شعب بانک ملی در شهرستان لنگرود، تشکیل می دهد. از بین جامعه آماری بر اساس فرمول کوکران برای جامعه نامحدود تعداد 392 نفر به ‌عنوان نمونه آماری انتخاب ...

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش نیروی انسانی چکیده در محیط رقابتی و پرچالش امروزی، سازمان­ها بیش از هرچیز، بر ایجاد روابط پایدار و سودآور با مشتریان تأکید می­کنند. بازاریابی سنتی در تئوری و عمل، همواره بر جذب مشتریان جدید و افزایش فروش تأکید می­کرده است؛ اما امروزه، این دیدگاه تغییر یافته و واقعیت­های جدیدی پیش روی بازاریابان شرکت­ها گشوده شده است. هدف کلی این ...

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A ) گرایش: مدیریت ورزشی چکیده هدف کلی از این پژوهش ارتباط بین کیفیت خدمات، تعهد تمرینی، برند و وفاداری به برند شرکت کنندگان در اماکن تندرستی شهر تهران می باشد. تحقیق حاضر از لحاظ زمان حال نگر است. همچنین این تحقیق به لحاظ هدف از نوع کاربردی بوده و از لحاظ روش تحقیق جزو تحقیقات توصیفی-پیمایشی بصورت همبستگی می باشد. جامعه آماری پژوهش، ...

پايان نامه براي دريافت مدرک کارشناسي ارشد (M.A) گرايش: بازاريابي   زمستان911-1-مقدمه امروزه با رقابتي شدن بازار ها و تغييرات پيوسته محيط، سازمان ها به اين واقعيت پي برده اند که بشر م

پايان نامه کارشناسي ارشد رشته مديريت بازرگاني گرايش بازاريابي تابستان 91 چکيده: اين تحقيق با موضوع" بررسي تاثير عوامل بازاريابي اجتماعي بر ارزش نام تجاري بانک از ديدگاه مشتريان (مطالعه

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.) گرایش : بازرگانی داخلی چکیده تغییرات روزافزون در بانکداری ایران و ورود رقبای خصوصی در عرصه ارایه خدمات، مدیران بانک ها را بر آن داشته است تا به افزایش سهم از هر مشتری بپردازند و مشتریان را برای مدت طولانی حفظ کنند. لازمه حفظ مشتری و تبدیل آن به مشتریان وفادار و مراجعه مجدد آنها، رضایت آنها از کیفیت خدمات بانکی است. با توجه به ...

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد«M.A» رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی «چکیده» هدف از انجام این تحقیق بررسی نقش رسانه­ های بازاریابی اجتماعی در سپرده­ گذاری مشتریان موسسه مالی و اعتباری مهر در استان تهران بود. تحقیق حاضر از نظر روش توصیفی و از نوع همبستگی بوده که به­لحاظ هدف، کاربردی است که به شیوه تحقیقات میدانی به جمع­آوری داده­ها پرداخته است. جامعه آماری تحقیق ...

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدM.A. چکیده با توجه به اهمیت رضایت مشتری در استفاده از تکنولوژی های جدید در توزیع کالا و خدمات و همچنین گستردگی استفاده از کارت هوشمند سوخت که به عنوان یکی از روشهای جدید ارائه خدمات در حال اجراست؛ بنابراین بررسی میزان تأثیر ارائه خدمات به صورت شیوه های نوین بر رضایت مشتریان ضروری به نظر می رسید به همین منظور پژوهشی با عنوان میزان تأثیر ...

پایان‎نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بیمه چکیده سازمانهای ایرانی اکنون بیش از هر زمان دیگر نیازمند تغییر و تحول استراتژیک هستند. فرصتها و تهدیدهای محیطی امروز بیش از گذشته اثرات خود را در اقتصاد ایران به نمایش گذاشته است. سازمانها در جریان کسب موقعیت رقابتی مناسب شدیداً نیازمند تغییر ساز و کارهای درون سازمانی خود با نیازها و خواسته‌های ...

پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی بین الملل\ چکیده هدف این مطالعه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند، رضایت مشتریان و وفاداری به برند می باشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی است و به لحاظ هدف کاربردی است. ازنظر جمع آوری داده ها نیز میدانی تلقی می شود. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه می باشد که شامل 21 سوال برای سنجش کل متغیرهای ...

ثبت سفارش