عنوان صفحه
فصل اول- کلیات تحقیق
1-1- مقدمه. 3
1-2- بیان مسأله 3
1-3 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 5
1-4- اهداف تحقیق.. 6
1-4-1- اهداف اصلی.. 6
1-4-2- اهداف فرعی.. 6
1-5- فرضیه های تحقیق.. 7
-6-1 روش شناسی تحقیق ..............................................................................................................................................8
1-6- 1- مدل مفهومی تحقیق...........................................................................................................................8
1-6-2- روش ها و ابزار گردآوری داده ها 9
1-6-3- جامعه آماری، روش نمونه گیری و حجم نمونه. 9
1-6-4- روش ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها 10
1-7- تعریف واژها و اصطلاحات فنی...................................................................................................................11
فصل دوم: مروری بر تحقیقات انجام شده
2-1- ادبیات موضوعی تحقیق ..............................................................................................................................14
2-1-1- مقدمه.......................................................................................................................................................14
2-1-2- تعریف......................................................................................................................................................14
2-1-3- ارزش نام و نشان تجاری..............................................................................................................16
2-1- 4- دلایل اطمینان مصرف کننده به نام و نشان تجاری ...................................................................17
2-1- 5- ویژگیهای مطلوب هر نام تجاری.........................................................................................................18
2-1- 6- جنبه های کیفی خوشایند در انتخاب نام و نشان تجاری.............................................................19
2-1- 7- استراتژی های مربوط به نام و نشان تجاری.. ..20
2-1-8- گسترش دامنه محصول. 20
2-1-9- نام و نشان تجاری چندگانه. 21
2-1-19- نام ها و نشان های تجاری جدید. 21
2-1-11- سنجش اندازه های نام و نشان تجاری.. 22
2-1- 12- تمرکز فکری بر نام و نشان تجاری.. 22
2-1-13- اندازه های متمرکز بر نام و نشان تجاری.. 23
2-1-14- ساختن نام و نشان تجاری.. 24
2-1-15- قدرت نام ها ونشان های تجاری تخصصی.. 24
2-1-16- تبدیل نام های تجاری به نمادها 25
2-1-17- قوانین تثبیت نام های تجاری.. 26
2-1-18- شخصیت نام و نشان تجاری.. 28
2-1-19- تجربه نام و نشان تجاری.. 30
2-1-20- جامعیت تجربه نام و نشان تجاری خلق شده 33
2-1-21- رنگ بندی آوایی تجربه نام و نشان تجاری.. 33
2-1- 23- ارتباطات نام و نشان تجاری.. 35
2-1-24- ارتباطات یکپارچه نام و نشان تجاری .........................................................................................37
2-1- 25- خدمت... 40
2-1-26- کیفیت خدمات... 41
2-1-26- 1-مفهوم کیفیت خدمات... 41
2-1-26-2- ابعاد کیفیت خدمات... 42
2-1-26-3- دلایل تلاش سازمانها برای ارائه خدمات با کیفیت... 43
2-1-26-4- اجزای اصلی کیفیت... 45
2-1-26-5- تئوری عدم تایید کیفیت خدمات... 45
2-1- 27- اعتماد به نام و نشان تجاری.. 46
2-1-27- 1- نقش اعتماد به نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری.. 47
2-1-27- 2- طبقه بندی اعتماد. 48
2-1-28- رضایتمندی مصرف کننده 54
2-1-28-1- ابعاد رضایتمندی مشتری.. 56
2-1-28- 2- مدل های شکل گیری رضایتمندی مشتری.. 57
2-1-28-3- تأمین رضایتمندی مصرف کننده گان و مزایای آن. 58
2-1-28-4- مسیر مستقیم از رضایتمندی به نام و نشان تجاری به اعتماد به نام و نشان تجاری 59
2-1-28-5- مسیر غیر مستقیم از رضایتمندی به نام ونشان تجاری به اعتماد از طریقUebv.. 59
2-1-29- وفاداری به نام و نشان تجاری.. 59
2-1-29-1- بررسی وفاداری.. 62
2-1-29- 2- وفاداری به نشان تجاری.. 65
2-1-29-3- رویکردهای وفاداری به نام و نشان تجاری.. 66
2-1-29- 4- طبقه بندی وفاداری براساس دومتغیر نگرش ورفتار. 67
2-1-30- ارزش مشتری.. 70
2-1-30-1- شناسایی مصرف کننده گان وفادار به نشان تجاری 70
2-1-31- رابطه بین رضایتمندی مشتری و وفاداری به نام و نشان تجاری.. 72
2-1-32- رابطه بین نگرش و رفتار با وفاداری به نام و نشان تجاری.. 72
2-1-33- خودانگاره 72
2-1- 34- تعلق و دلبستگی به نام و نشان تجاری.. 74
2-1- 35- شناخت مصرف کنندگان از نام و نشان تجاری و رفتار خرید. 77
2-2- پیشینه تحقیق ....................................................................................................................................79
2-2-1- تحقیقات انجام شده .........................................................................................................82
فصل سوم: مواد و روشها
3-1- مقدمه. 85
3-2- روش و مراحل تحقیق.. 85
3-2-1- از نظر هدف و ماهیت تحقیق.. 85
3-2-2- نوع تحقیق از نظر گردآوری داده ها 85
3-2-3- ابزار گردآوری اطلاعات... 86
3-2-4- جامعه آماری، روش نمونه گیری و حجم نمونه. 86
3-3- روایی و پایایی ابزار تحقیق.. 87
3-3-1- پایایی ابزار سنجش.... 88
3-3-2- روائی(اعتبار) ابزار اندازه گیری پرسشنامه. 88
3-3-2-1- روایی محتوا 88
3-3-2-2- روایی سازه 89
فصل چهارم: نتایج
4-1- مقدمه. 91
4-2- پایایی ابزار سنجش ........................................................................................................................................92
4-3- آمار توصیفی.. 93
4-3-1- بررسی ویژگی جامعه آماری از لحاظ جنسیت... 104
4-3-2- بررسی ویژگی جامعه از لحاظ سن.. 104
4-3-3- بررسی ویژگی جامعه از لحاظ وضعیت تحصیلات... 105
4-4- آمار استنباطی و بررسی وضعیت متغیرهای تحقیق.. 105
4-4-1- بررسی وضعیت متغیرها 106
4-4-1-1- وضعیت متغیر کیفیت خدمات... 106
4-4-1-2- وضعیت متغیر تجربه. 107
4-4-1-3- وضعیت متغیر ارتباطات... 108
4-4-1-4- وضعیت متغیر اعتماد. 109
4-4-1-5- وضعیت متغیر رضایتمندی.. 110
4-4-1-6- وضعیت متغیر خودانگاره 111
4-4-1-7- وضعیت متغیر تعلق.. 112
4-4-1-8- وضعیت متغیر توجهات خرید. 113
4-4-2- تحلیل عاملی تأییدی.. 114
4-4-2-1- ارزیابی بخش اندازه گیری مدل. 114
4-4-2-1-1- تحلیل عاملی متغیر کیفیت... 115
4-4-2-1-2-تحلیل عاملی متغیر تجربه. 118
4-4-2-1-3- تحلیل عاملی متغیر ارتباطات... 121
4-4-2-1-4-تحلیل عاملی متغیر اعتماد. 124
4-4-2-1-5- تحلیل عاملی متغیر رضایتمندی.. 127
4-4-2-1-6- تحلیل عاملی متغیر خودانگاره 130
4-4-2-1-7- تحلیل عاملی متغیر تعلق.. 133
4-4-2-1-8- تحلیل عاملی متغیر توجهات خرید. 137
4-4-3- مدل سازی معادلات ساختاری.. 138
4-3-3-1- آزمون فرضیه های تحقیق.. 142
4-3-3-2- تحلیل ضریب R2.. 147
فصل پنجم- بحث و نتیجه گیری
5-1- مقدمه. 149
5-2- نتیجه گیری فرضیه ها 149
5-3- پیشنهادات محقق به سازمان مورد مطالعه. 158
5-4- پیشنهادات مبتنی بر یافته های تحقیق.. 158
5-5- پیشنهادات به محققین آینده 159
فهرست منابع انگلیسی.. 160
فهرست منابع فارسی.. 162
ضمائم. 163
چکیده انگلیسی
منبع:
فهرست منابع انگلیسی
Aaker, David A. 1991.Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name. New York: The Free Press.
Aaker, David A.1996. Measuring Brand Equity Across Products and Markets, California Management Review, 38, Spring, 102-20
Algesheimer, Rene, Dholakia, Uptal M., Herrmann, Andreas 2005, The Social Influence of Brand Community.
Evidence From European Car Clubs, Journal of Marketing, Vol.69, p.19-34
Anderson C. James & Narus A.James, 1990, A Model of Distributor Firm And Manufacturer Firm Working. Partnerships, Journal of Marketing Vol.54 (Jaunary 1990), p.42-58
Baldinger, Allan L. 1990, Defining and Applying the Brand Equity Concept: Why the Researcher Should CareJournal of Advertising Research,30 (June/July), RC2-RC5
Baldinger, Allan L. and J. Rubinson 1996, Brand Loyalty: The Link Between Attitude and Behavior," Journal of Advertising Research, 36 (November/December), 22-34
Bennet, Rebekah, Rundle-Thele Sharyn 2002, A Comparison of Attitudinal Loyalty Measurement Approaches, Brand Management, Vol. 9, No.3, January, pp:193-209
Bitner, Mary Jo 1990, Evaluating Service Encounters; The Effects of Physical Surroundings and Employee Responses", Journal of Marketing, Vo.54, April 1990, pp:69-82.
Bloemer, Josee,1998, Linking Perceiandd Service Quality And Service Loyalty; A Multi-Dimensional Perspectiand European Journal of Marketing, Vol.33, 11/12, pp:1082-1106
Data, Journal of Marketing Research, Vol. XLVI, pp:494-505
Cannon, Joseph P. And Homburg Christian,2001, Buyer-Supplier Relationships And Customer Firm Costs, Journal of Marketing, Vol. 65, January-2001, pp:29-43
Chiou, Jyh-Shen And Shen Chi-Chung, 2006, The Effects of Satisfaction, Opportunism, And Asset Specificity On Consumers Loyalty Intention Toward Internet Portal Sites", International Journal Service Industry Management, 17, 1, pp:7-22
Crosby, Lawrence And Stephens, Nancy,1987, Effects of Relationship Marketing On Satisfaction, Retention, And Prices In The Life Insurance Industry", Journal of Marketing Research, Vol. iv, Noandmber-1987, pp: 404-11.
Caceres Ruben Chumpitaz And Paparoidamis Nicholas G,2007, Service Quality, Relationship Satisfaction, TrustCommitment And Business-T-Business Loyalty", European Journal of Marketing Vol.41 No. 7/8, pp:836-867.
Dixon, Jane, Bridson, Kerrie, Evans, Jody And Morrison, Michael, 2005 , An Alternative Perspection On Relationships, Loyalty And Future Store Choice, In.Rev.of Reatail Distribution And Consumer Research, Vol.15, No.4, pp: 351-374.
Dall'olmo, Francesca, And Chernatony, Leslie De, 2000, The Service Brand As Relationships Builder", British Journal of Management, Vol.11, pp:137-150
Duncan, Tom And Moriarity Sandra, E, 1998, A Communication-Based Marketing Model for Managing Relationships, Journal of Marketing, Vol.62, April 1998, S.pp:1-13
Dick, Alan S. and Kunal Basu ,1994, Customer Loyalty: Toward an Integrated Conceptual Framework," Journal of the Academy of Marketing Science, 22 (Spring),pp: 99-113
فهرست منابع فارسی
نیا، محمدرضا، 1377. مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی ، نشر سمت.
غلام رضا، 1386. روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی، مرکز تحقیقات علمی کشور.
باقر، 1384. روشهای تحقیق در علوم انسانی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
ها، راحیل و محمدیان، محمود، 1387. بررسی عوامل تأثیرگذار بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه
کنندگان با استفاده از مدل آکر، مجله مدیریت بازاریابی، سال سوم، پیش شماره 4.
ژان نوئل، 1385، مدیریت راهبردی نام تجاری، سینا قربانلو، انتشارات مبلغان.
فیلیپ، 1385، مدیریت بازاریابی، بهمن فروزنده، نشر آتروپات.
موون، جان و مینور، میشل، 1386، رفتار مصرف کننده، ترجمه عباس صالح اردستانی و محمد رضا سعدی، نشر اتحاد نو.