فهرست:
ندارد.
منابع و مآخذ فارسی:
1- آقاجانی ، حسنعلی- قارونی آهنگر ، رضا - حسین زاده ، علی اکبر. (1387) ." ارایه یک مدل مدیریت دانش موفق " ، مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت ، صص20-17 .
2- احمدی ،علی اکبر-پناهی، بلال .(1388)." بررسی تأثیر جو اخلاقی بر نگرش ها و رفتارهای شغلی کارکنان دانشگاه پیام نورآذربایجان شرقی"، پژوهشهای مدیریت ،سال دوم ، شماره 5 ، صص 55-33.
3- اخوان،پیمان-یزدی مقدم،جعفر.(1392)." بررسی توام نقش اصول اخلاقی و مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی"فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری،سال هشتم،شماره 2،صص 37-53
4- الوانی، سید مهدی – حسن پور، اکبر- داوری، علی .(1389)." تحلیل اخلاق سازمانی کارکنان با استفاده از الگوی دایره اخلاق"، فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، سال پنجم، شماره های 3و4،صص 34-25.
5-امین بیدختی، علی اکبر- مکوند حسینی،شاهرخ - احسانی،زهرا.(1390)" . بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در سازمان آموزش و پرورش شهرستان سمنان"، فصلنامه راهبرد / سال بیستم،صص 216-191.
6- باور صاد، بلقیس –حبیبی، لیلا – توانبخش ،حسام الدین .(1389)." بررسی رابطه بین مدیریت دانش و عملکرد سازمان در شرکتهای پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران "،اولین همایش ملی مدیریت .صص1-13
7- براتی احمدآبادی،هاجر-عریضی ،حمید رضا-نوری،ابوالقاسم.(1389)." رابطه بین جوسازمانی و وجدان کاری با عملکرد شغلی" ،فصلنامه روانشناسی کاربردی،سال4،شماره1،بهار 1389،صص65-81
8- بهاری فر، علی- جواهر کامل، مهدی.(1389)." بررسی پیامد های ارزش های اخلاقی سازمان" ، دوماهنامه توسعه انسانی پلیس ، سال هفتم، شماره 28 ،صص 118-95
9- بهرام زاده، محمد مهدی- باورصاد، بلقیس- جعفرپور، محمود .(1389). " ارزیابی نقش جو سازمانی در روحیه کارآفرینی دانش آموزان متوسطه شهر اهواز"، نشریه علوم تربیتی دانشگاه شهید چمران اهواز، شماره89، صص151-180.
10- خورشید، صدیقه- محسنی، زهرا.(1389)." مطالعه تأثیر فضای اخلاقی سازمان بر روی رضایت شغلی کارکنان بانکهای دولتی و خصوصی شهر گرگان"، پژوهشهای مدیریت سال سوم ، شماره هفتم، صص 119-79.
11- دانش فرد ،کرم الله - شهابی نیا، سعید.(1389)." بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش"، (پژوهشگر) فصلنامه مدیریت، سال هفتم، شماره 17 ،صفحه 10-1.
12- رحیم نیا، فریبرز- نیکخواه قرخانی، زهرا .(1390)، " تاثیر جو اخلاقی سازمان بر هویت سازمانی و تمایل به ترک خدمت فروشندگان"، فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری، سال ششم، شماره 4،صص11-1.
13- رضاییان فردویی،صدیقه و قاضی نوری،سید سپهر،(1389)."مدل یابی نقش اخلاق در موفقیت های سیستم های مدیریت دانش"،فصلنامه سیاست علم و فناوری صص، 15-1
14- رفیع پور،فرامرز.(1387)."ارزش چیست"بخش اول ،انسان شناسی و فرهنگ،صص 162-163
15- ساروخانی، باقر.(1375). " خانواده ونگرشهای آموزشی جوانان" ،دانشگاه تهران، موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی ،ص909.
16- سیف الدین ، امیر علی - سلیمی ، محمد حسین - سید اصفهانی ، میر مهدی..(1385). " مقایسه اشتراک و انتقال دانش در سطوح مختلف نظام های نو آوری " ، فصلنامه مدرس علوم انسانی ،شماره 4 ، صص 110-77.
17- .شاکری نیا، ایرج .(1390). " رابطه جو اخلاقی و حمایت سازمانی بر رفتار مدنی سازمانی در پرستاران بیمارستان های دولتی شهر رشت"، فصلنامه بیمارستان، سال یازدهم، شماره 1، ص 10-1.
18- .شیفع زاده، حمید .(1386). "مدیریت دانش،نظریه ها، فناوری ها و رویکردها، رشد فناوری"، فصلنامه تخصصی پارک ها و مراکز رشد، شماره 13،ص 7.
19- غلامی، علیرضا .(1388)، " اخلاق سازمانی: مشکلات، موانع و راه کارها"فصلنامه توسعه انسانی پلیس ، شماره 6، صص63-83.
20- فرمانفرمایی، تکتم - جوادیان زاده ، محمد مهدی .(1387). " استقرار مدیریت دانش با استفاده از سیستم ارزیابی عملکرد شرکت های آب و فاضلاب " ، مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت . صص 35-17.
21-قربانی،صابر.(1388)."چیستی مدیریت دانش"مجله کار و جامعه ، شماره ۱۱۶ ، ص ۴۸
22- قوامی فر ، عاطفه - بیگ ، لیلا - موسوی مدنی ، فریبرز. (1387). " ارایه مدل مفهومی مدیریت دانش در محیط زاینده ی سازمان مجازی پویا "،مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت ،ص 50
23- کریمی،مهدی - رجایی پور ، ،سعید - هویدا،رضا. (1389) ." بررسی رابطه بین ابعاد جو سازمانی و رفتار اخلاقی در بین کارکنان دانشگا ههای اصفهان و علوم پزشکی اصفهان"، فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، سال چهارم، شماره 1،صص 102-83.
24- گودرزی، اکرم-گمینیان،وجیهه.(1385)."اصول، مبانی ونظریه های جووفرهنگ سازمانی "انتشارات اصفهان، چاپ دوم صص 58-57.
25- محبت خواه، حسین.(1389). "بررسی مفهوم جو سازمانی" پایگاه مقالات علمی مدیریت،صص 1-3
26- مدهوشی ، مهرداد-نیازی، عیسی.(1390)." ارزیابی سطح مدیریت دانش در دانشگاههای منتخب" پژوهش نامه مدیریت تحول، سال سوم ، شماره 6، صص 137-116.
27-نادی ، محمدعلی –حاذقی، فاطمه .(1390)."الگویابی معادله ی ساختاری روابط بین جو اخلاقی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی با نیت ترک خدمت در بین کارکنان بیمارستان های خصوصی شهر شیراز" مجله مدیریت اطلاعات سلامت ، دوره ی هشتم، شماره ی پنجم ، صص 708-699.
28- نجفی ، محمد – کریمی، مهدی - قهرمانی فر، علی- رضوانی، ،سید مرتضی. (1389) ." بررسی رابطه بین ابعاد جو اخلاقی و رضایت شغلی در میان کارکنان اداره های آموزش و پرورش شهر اصفهان"، رویکردهای نوین آموزشی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان، سال پنجم، شماره 2، شماره پیاپی 12.صص 22-1.
منابع و مآخذ انگلیسی:
1-Acikgoz, Atif. &Gunsel, Ayse. (2011)." The effects of organizational climate on team innovativeness",Procedia Social and Behavioral Sciences 24,pp 920-927.
2-Alazmi, Mutiran. & Zairi, Mohamed. (2003)." Knowledge management critical success factors", Journal of Knowledge Management, pp 199-204.
3-Alexander Ardichvilia, , Richard Cardozob, Sourav Ray.(2003).” A theory of entrepreneurial opportunity identification and development”, Journal of Business Venturing, 18 (2003) 105–123.
4-Allameh Mohsen, Zamani Mohsen , Davoodi Sayyed Mohammad Reza .(2011) ".The Relationship between Organizational Culture and Knowledge management",procedia Computer Science3 ,pp 1224-1236.
5-Ancarani ,Alessandro, Carmela Di Mauro, Maria Daniela Giammanco.(2009). "how are organisational climate models and patient satisfaction related? A competing value framework approach" Social Science & Medicine, Volume 69, Issue 12, pp 1813-1818.
6-Asif, Farah. (2011). "What is the difference between organizational culture and organizational climate? A native’s point of view on a decade of paradigm wars".Journal of Business Research, 64 ,pp 454-459.
7-Batt, Ganesh.(2001). " Knowledge Management in Organization: examining the interact between technologies, techniques, and people" Journal of Knowledge Management, 5(1), pp68-75.
8-Bechina arntzen. , Ndlela , Martin.Nkosi. . (2007) . “ Success Factors in Implementing Knowledge Based Systems “, Electronic Journal of Knowledge Management , Vol. 7 Issue 2 , pp211 – 218.
9-Chan, A and Garrick, J (2003), "The Moral 'Technologies' of Knowledge Management", Information, Communication and Society, , pp. 291- 306.
10-Chen, Wei-li, Wang, Cai-Jie.(2012). " Study of the Construction of Assessment System on Regional Innovation Capacity in Knowledge Management " Procedia Engineering , Volume 29, 2012, Pages 1830–1834.
11-Chin-Tsang Ho,(2009)” The relationship between knowledge management enablers and performance” Industrial Management & Data Systems, , Vol. 109 Iss: 1, pp.98 – 117
12-Chung-Jen Chen, Jing-Wen Huang, Yung-Chang Hsiao. (2010). "Knowledge management and innovativeness: The role of organizational climate and structure", International Journal of Manpower, Vol. 31 Iss: 8, pp.848 – 870
13-Connie Ulrich, Patricia O'Donnell, Carol Taylor, Adrienne Farrar, Marion Danis, Christine Grady .(2007)." Ethical climate, ethics stress, and the job satisfaction of nurses and social workers in the United States", Social Science & Medicine 65,pp 1708–1719.
14-Cullen, J., B ., B.Victor & C.Stephens .(1989). “ An ethical weather report:Assessing the organizations ethical climate” , Organizational Dynamics, No.18, PP50-63.
15-Debra w, Sherril.(2008)." An exploratory study of ethical climate perceptions of the mortgage banking industryin the Charlotte, North Carolina Region, United States: Capella University", 291 pages.
16-B. DeConinck, James.(2010)." The influence of ethical climate on marketing employees' job attitudes and behaviors ", Journal of Business Research, Volume 63, Issue 4, April 2010, pp 384–391.
17-Duffner, Steffen.(2000). "A Knowledge Portal for Multi- Prjoect Management", Master Thesis, University Karlsruhe,pp1-83.
18-Elci, Meral. and Alpkan, Lütfihak. (2009). "The impact of perceived organizational ethical climate on work satisfaction", Journal of Business Ethics 84,pp 297-311.
19-Emmanuel A. Erondu, Alex Sharland, John O. Okpara .(2004).” Corporate Ethics in Nigeria: A Test of the Concept of an Ethical Climate”, Journal of Business Ethics, Volume 51, Issue 4, pp 349-357.
20-Erakovich, Rod, Bruce, Raymon., Wyman, Sherman.(2002). " Preliminary Results: A Study of the Relationship of Ethical Work Climate and Organizational Culture In Public Organizations", Public Administration National Conference, Phoenix, Arizona,pp1-39.
21-Fan-Chuan Tseng &Yen-Jung Fan.(2011). "Exploring the Influence of Organizational Ethical Climate on Knowledge Management", Journal of Business Ethics 101,pp325–342.
22-Gold, A.H., Malhotra, A., and Segars, A.H. (2001( "Knowledge management: An organizational capabilities perspective",Journal of Management Information Systems, 18(1), pp185-214.
23-Hunter, S. T., Bedell, K. E., & Mumford, M. D. (2007)." Climate for creativity: A quantitative review" Creativity Research Journal, 19,pp 69-90.
24-Inkpen, Andrew C. (1996)."Creating knowledge through collaboration" California Management Review, 39, 1,pp 123-140.
25-Jaramillo, Jay Prakash Mulki, James S. Boles. (2012). "Bringing meaning to the sales job: The effect of ethical climate and customer demandingne" Journal of Business Research ,pp 1-7
26-Kerstin V. Siakas, Elli Georgiadou, Bo Balstrup.(2010). " Cultural impacts on knowledge sharing: empirical data from EU project collaboration" The journal of information and knowledge management systems , VINE, Vol. 40 Iss: 3/4, pp.376 – 389
27- Nonaka Ikujiro. and Takeuchi, Hirotaka.(1995)." The Knowledge Creating Company: How Japanese Companies Create the Dynamics of Innovation" Oxford University Press ,pp1-14.
28-Nonaka Ikujiro, Toyama Ryoko , Konno Noboru. (2000). "SECI, Ba and Leadership: a Unified Model of Dynamic Knowledge Creation". In Managing Industrial Knowledge . Ed.Ikujiro Nonaka and David Teece. London, Volume 33, Issue 1, Pages 5–34.
29-Orly Shapira-Lishchinsky, Zehava Rosenblatt.(2010)". School ethical climate and teachers' voluntary absence" , Journal of Educational dministration48(2) , pp164-181.
30-Robertson Maxine, Geraldine O’Malley Hammersley. (2000). "Knowledge management practices within a knowledge-intensive firm: the significance of the people management dimension", Journal of European Industraial Training, 2(3) ,pp 241- 253.
31-Schwepker CHarles.(2001)".Ethical climate's relationship to job satisfaction, organizational commitment, and turnover intention in the salesforce", Journal of Business Research,54(1) ,pp39–52.
32-Shafique Imran,(2013).” Discovering the Effect of Organizational Ethical Climate on Knowledge Management” Management and Administrative Sciences Review, Volume: 2, Issue: 3, Pages: 304-321 .
33-Smith, Heather A. and McKeen, James D.(2003). " The Evolution of the KM Function ",Communications of the Association for Information Systems: Vol. 12, Article 4.
34-Webber, Sheri. (2007). "Ethical climte typology and questionnaire: A discussion of instument modifications" , Journal of Academic Librarianship, No. 33, PP567-580.
35-Wiig, Karlm.(1997). " Knowledge management where did it come from and where will it go? , Journal of Expert System With Application,p1-14.
36-Zahidul Md. Islam, Ikramul Hasan, Sarwar Uddin Ahmed, Sylvana Maheen Ahmed . (2011)." Organizational culture and knowledge sharing: Empirical evidence from service organizations" ,African Journal of Business Management, Vol. 5, No. 14, pp. 5900-5909.