فهرست:
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: مقدمه و معرفی
1.1. مقدمه 3
2.1. بیان مسئله 6
3.1. ضرورت و اهمیت پژوهش.. 8
4.1. اهداف.. 9
1.4.1. هدف کلی. 9
2.4.1. اهداف اختصاصی. 9
5.1. سوالها 9
6.1. فرضیهها 9
7.1. پیش فرضها 9
8.1. محدودیتهای پژوهش.. 10
1.8.1. حدود پژوهش.. 10
2.8.1. محدودیت.. 10
9.1. تعریف مفهومی واژهها و اصطلاحات.. 10
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
1.2. فرضیه صفر. 12
1.1.2. زیر بنای نظری. 12
2.2. پیشینه پژوهش 44
1.2.2. پژوهشهای انجام شده در داخل از کشور. 44
2.2.2. پژوهشهای انجام شده در خارج از کشور. 45
فصل سوم: روش شناسی پژوهش
1.3. روش پژوهش.. 51
2.3. جامعه آماری. 51
3.3. نمونه آماری و روش نمونه گیری. 51
4.3. تعریف عملیاتی متغیرها 51
5.3. مقیاس اندازه گیری متغیرها 52
6.3. جمع آوری دادهها 52
فهرست مطالب
عنوان صفحه
1.6.3. ابزار اندازه گیری. 52
2.6.3. روش جمع آوری داده ها 52
7.3. روشهای آماری. 53
فصل چهارم : یافتههای پژوهش
1.4. یافتههای توصیفی. 55
1.1.4. توصیف نمونه بر حسب درجه کارت مربیگری پاسخگویان. 55
2.1.4. توصیف نمونه بر حسب منطقه محل فعالیت پاسخگویان. 56
3.1.4. توصیف نمونه بر حسب محل کار پاسخگویان. 57
4.1.4. توصیف جامعه بر حسب بخش اشتغال پاسخگویان. 59
5.1.4. توصیف جامعه بر حسب گروه هدف پاسخگویان. 60
6.1.4. توصیف شاخص شایستگی مربی. 61
7.1.4. توصیف مؤلفه راهنمایی و مشاوره از شاخص شایستگی مربی. 63
8.1.4. توصیف مؤلفه ارائه اطلاعات از شاخص شایستگی مربی. 65
9.1.4. توصیف مؤلفه شبکه و ارزیابی از شاخص شایستگی مربی. 67
10.1.4. توصیف شاخص خودکارآمدی رهبری. 69
2.4. آمار استنباطی. 71
1.2.4. آزمون نرمال بودن توزیع دادهها 71
2.2.4. پایایی یا قابلیت اعتماد ابزار گردآوری اطلاعات پژوهش.. 71
3.2.4. تحلیل عاملی اکتشافی شاخص شایستگی مربی (تعیین روایی یا اعتبار پرسشنامه شایستگی مربی) 72
4.2.4. تحلیل عاملی تأییدی. 74
1.4.2.4. تحلیل عاملی تأییدی شاخص شایستگی مربی. 74
2.4.2.4. تحلیل عاملی تأییدی شاخص خودکارآمدی رهبری. 77
5.3.4. آزمون فرضیهها و پاسخ به سئوالهای پژوهش.. 78
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
1.5. بحث و نتیجه گیری. 82
1.1.5. یافتههای مربوط به فرضیه صفر اول پژوهش.. 82
2.1.5. یافتههای مربوط فرضیه دوم پژوهش.. 82
فهرست مطالب
عنوان صفحه
3.5. نتیجه گیری. 83
4.5. پیشنهادها 83
1.4.5. پیشنهادهای برخواسته از پژوهش.. 83
2.4.5. پیشنهادات برای پژوهشهای بیشتر. 84
منابع. 92
پیوستها 85
چکیده انگلیسی
منبع:
Abraham, A. , Collins, D. , & Martindale, R. (2006). The coaching schematic: Validation through expert coach consensus. Journal of Sport Sciences, 24(6), 549564.
Bandura, A. (1977). Self-efficacy: The exercise of control. New York: Freeman.
Bandura, A. (2006). Guide for constructing self-efficacy scales. In F. Pajares& T. Urdan(Eds. ), Self-efficacy beliefs of adolescents (pp. 307 – 337). Greenwich, CT: InformationAge Publishing.
Burden, P. R. (1990). Teacher development. In W. R. Houston (Ed. ) Handbook of research on teacher education (pp. 311-327). New York: Macmillan.
Cassidy, T. G. , Jones, R. L. , Potrac, P. (2008). Understanding Sports Coaching: The Social, Cultural and Pedagogical Foundations of Coaching Practice, Taylor & Francis, Aug 5, 2008.
Cote´, J. , & Gilbert, W. (2009). An integrative definition of coaching effectiveness and expertise. International Journal of
Cote´,J. ,& Salmela, J. (1996). The organizational tasks of highperformance gymnastics coaches. The Sport Psychologist, 10(3), 247-260
Ebadian, M. , Tojari , F. , Shokri. A. , Payvandi, F. , Naeimaei, M. The Relationship between the Self efficacy and Internal and External Imagery Ability with table tennis athlete’s performance
Federici, R. A. , &Skaalvik, E. M. (2011). Principal self-efficacy and work engagement: assessing a Norwegian Principal Self-Efficacy Scale. Social Psychology of Education, 14(4), 575-600.
Feltz, D. , Chase, M. , Moritz, S. , & Sullivan, P. (1999). A conceptual model of coaching efficacy: Preliminary investigation and instrument development. Journal of Educational Psychology, 91(4), 765-776.
Feltz, D. , Short, S. , & Sullivan, P. (2008). Self-efficacy in sport. Research and strategies for working with athletes, teams, and coaches. Champaign: Human Kinetics.
Feltz, D. L. , & Weiss, M. R. (1982). Developing self-efficacy through sport. Journal ofPhysical Education, Vol. 53(3), pp. 24-36.
Feltz, D. L. , Short, S. E. , & Sullivan, P. J. ( 2008). Self-efficacy in sport: Research andstrategies for working with athletes, teams, and coaches. Human Kinetics. Champaign, IL.
Folger, R. (1987). “Distributive and procedural justice in the work place”, Social Justice Research, (1 ),143 -159.
Gernigon, C. , Delloye, J. B. (2003). Self- Efficacy, causal attribution, and track athletic performance following unexpected success or failure among elite sprinters. The Sport Psychology, Vol. 17, pp. 336-350.
Ghotnian ,S. , Tojari , F. , Ganjoy, FA. iInternational Journal of Sport Studies 2 (3), Study of self-efficacy feeling as performance estimators. 151-154
Gronlund, N. E. (1981). Measurement and evaluation in teaching. New York: Macmillan.
Haj Mohad, P. A. , Sadan, R. (2009). Coaching leadership styles and athlete satisfaction among Hacky Team. Journal of Human Capital Development, Vol. 2(1 ).
Janssen, J. , and Dale, G. (2002). To learn about the personal and psychological skills necessary to be an effective coach.
Jones, Hughes and Queenston, An Introduction to Sports Coaching, Routledge, 2007, ISBN 978-0- 415- 41131- 8.
Manouchehri, J. , Tojari, F. , Soheili, B. Confirmatory factor analysis: The Coaching Efficacy Scale (CES) in Iranian sports leagues. Advances in Environmental Biology 7 (14), 4709-4713
Moen, F. , & Allgood, E. (2009). Coaching and the Effect on Self efficacy. The Organization Development Journal, 4, 69-82.
Moen, F. , & Federici, R. A. (2012). The Effect from Coaching based leadership. Manuscript submitted for publication.
Moen, F. , & Kvalsund, R. (2008). What communications or relational factors characterize the method, skills and techniques of executive coaching? IJCO The International Journal of Coaching in Organisations, 6(2), 102-127.
Myers, N. D. , Vargas, T. M. , Feltz, D. L. (2005). “ Coaching efficacy in intercollegiate coaches’ sources, coaching behavior and tean variables. “Psychology of Sport & Exercise, 6 (1); 129- 143.
Rezaei ,M., Tojari . F. , Bay ,M. Relationship between the Self-efficacy and Imagery Ability with the Performance of Elite Women Table Tennis Players
Santos, S. , Mesquita, I. , Grac¸a, A. , & Rosado, A. (2010). Coaches’ perceptions of competence and acknowledgement of training needs related to professional competences. Journal of Sports Science and Medicine, 9, 62-70.
Soheili, B. , Tojari, F. , Amirtash, A. The impact of coaches self efficacy on relationship between the coach-athlete in sports leagues of Iran European Journal of Experimental Biology 3 (1), 52-56
Unrah, S. (1998). “Perceptions of Athletic Training Services by Collegiate Student-Athletes: A Measurement of Athlete Satisfaction”, Journal of Athletic Training (33): 4.
Vaghefi, SE. , Tojari, F. , Ganjoue, FA. Relationship between self-efficacy and performance of elite table tennis players.International Journal of Sport Studies 2 (5), 262-265
Walker, J. ( 00 ). Exploring the Influence of Individuals Ability to Experience Flow While Participating in a Group Dependent Activity on the Individual Satisfaction with the Group Performance, In Partial Fulfillment of the Requirements for the Degree of Doctor of Philosophy Parks, Recreation and Tourism Management, http: //WWW. cababstractsplus. org.
Warren, D. F. (1984). “The influence of leader behaviors, Coach attributes and institutional variables on performance and satisfaction of collegiate Basketball teams”, Available on the: http: //Proquest. umi. com/pqd.
Welk, G. J. , &Eklund, B. (2005). Validation of the children and youth physical self perceptions profile for young children, Psychology of Sport &Exercise,6,51-65
William, D. L. , Beatty, D. J. , Beauchamp, M. R. (2011). Examining the influence of other-efficacy and self-efficacy on personal performance. Journal of Sport & Exercise Psychology, Vol. (33 ) pp. 586-593
Wise, J. B. , & Trunnell, E. P. (2001). The influence of sources of self-efficacy upon efficacy strength. Journal of Sport & Exercise Psychology, 23,268-280
Wu, k. ( 2000). The relationship of coaching behavior, perceived motivation climate, and satisfaction in Judo. National Taiwan sport
Zeithaml, V. A. , Parasuraman, A. , Berry, L. (1990). Delivering Quality Service: Baloncing Customer Perceptions and Expectations, New York: Free press.