فهرست:
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده 1
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 مقدمه. 3
1-2 بیان مساله. 3
1-3 اهمیت وضرورت تحقیق.. 4
1-4 اهداف تحقیق.. 5
1-4-1 اهداف فرعی.. 5
1-5 چارچوب نظری.. 6
1-6 مدل مفهومی تحقیق.. 9
1-7 فرضیه ها 9
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
2-1 مقدمه. 12
2-2 برند. 12
2-3 ارزش ویژه برند. 13
2-4 کیفیت درک شده 13
2-5 وفاداری به برند. 14
2-5-1 رویکرد نگرشی.. 14
2-5-2 انواع وفاداری.. 15
2-6 آگاهی از برند. 16
2-6-1 تصویر فرشگاه 17
2-7 آمیزه بازاریابی.. 18
2-7-1 محصول. 18
2-7-2 خدمات پس از فروش: 19
2-7-3 قیمت.. 19
2-7-4 توزیع. 20
2-7-5 ترویج. 21
2-7-6 تبلیغات.. 21
2-7-7 پیشبرد فروش... 22
2-7-8 روابط عمومی.. 22
2-7-9 نیروی فروش... 22
2-7-10 بازاریابی مستقیم (فروش حضوری) 22
2-8 پیشینه داخلی.. 23
2-9 پیشینه خارجی.. 24
2-10 تعریف واژگان. 26
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
3-1 مقدمه. 29
3-2 روش تحقیق.. 29
3-2-1 طبقه بندی بر اساس روش... 30
3-2-2 طبقه بندی بر اساس هدف.. 30
3-3 قلمرو مکانی تحقیق(جامعه آماری). 30
3-4 قلمرو زمانی.. 31
3-5 حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 31
3-6 روش ها و ابزار گردآوری اطلاعات... 32
3-6-1 پرسشنامه. 32
3-7 روایی و پایایی.. 33
3-7-1 روایی(اعتبار) ابزار پژوهش... 33
3-7-2 اعتبار محتوا 34
3-7-3 پایایی ابزار اندازه گیری پژوهش... 35
3-7-3-1 روش آلفای کرونباخ... 35
3-7-4 روش تجزیه و تحلیل داده ها 36
3-7-5 مدل معادلات ساختاری (SEM) 36
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق
4-1 مقدمه. 39
4-2 آمار توصیفی.. 40
4-2-1 تحلیل خصوصیات جمعیت شناختی.. 40
4-2-2 توزیع آماری جنسیت پاسخ دهندگان. 41
4-3 آزمون پایایی.. 36
4-4 مدل لیزرل (مدل معادلات ساختاری). 43
4-4-1 تدوین مدل. 43
4-4-2برآورد مدل. 44
4-4-3 بررسی اثر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل. 56
4-5 نتایج فرضیات.. 72
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
5-1 مقدمه. 76
5-2 تشریح یافته های تحقیق.. 76
5-3 پیشنهادات کاربردی برای فرضیه های پژوهش.... 84
5-4 پیشنهاد برای تحقیقات آتی.. 85
5-5 محدودیت های تحقیق.. 85
منابع و مآخذ. 87
پیوست ها 91
منبع:
منابع و مآخذ
امیرشاهی؛ میراحمد؛ 1389؛ سخنرانی پنجمین کنفرانس بین المللی برند؛ تهران.
حافظ نیا، محمد رضا (1383). مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی. انتشارات سمت، تهران، چاپ نهم.
خاکی، غلامرضا (1383). روش تحقیق در مدیریت. مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، چاپ اول.
خاکی، غلامرضا(1388). روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی بازتاب. تهران، 1-431. .
دادخواه، محمد رضا؛ کمالی، کامل (1379). بازاریابی ومدیریت باراز، چاپ مهرآشوب تهران.
دلاور، علی(1385 ). مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی. انتشارات رشد، تهران، چاپ دوم.
دیوانداری، علی؛ حقیقی، محمد و الهیاری، اشکان (1390). بررسی رابطه بین تصور از عناصر معنا بخش برند و شناخت برند براساس مدل ارزش ویژه برند مبتنی برمشتری (مطالعه موردی بانک ملت). مدیریت بازارگانی، دوره3، شماره، 75-92.
رحیم نیا، فاطمی، سیده زهرا و هرندی، عطاالله (1392)، بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژه ی برند مبنی برمشتری (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره کلان شهر مشهد)، مدیریت بازرگانی، دوره 5 شماره 4 صفحه 1-20.
روستا، احمد و دیگران، 1381، تحقیقات بازاریابی (نگرش کاربردی )، چاپ چهارم انتشارات سمت، تهران،
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.SPSS
22.
23.
Aaker, D. A. (1991). Managing Brand Equity: Capitalizing on The Value of A Brand Name: New York. The Free Press.
Ahselmsson, j. , Johansson, N. and perssonm N. (2007)''understanding price premium for Grocery products: A conceptaual Model of Customer- Based Based Brand Equity '', Journal of product & brand Management , Vol16, No. 6, pp. 401-414.
Armanclo Viera, lleicli Winklhofer-2009- Relationship Qulity critical Lileralure Review and Research Agenda, Journal of Cuslomer Behavior. volume 7: Number 4, pl s 269 291.
Baker, W. J. , Hutchinson, W. , Moore, D. , and Nedungadi, P. (1986). Brand familiarity and advertising: effect on the evoked set and brand preferences. in Advances in Consumer Reasearch, V. 13, N1, PP. 42-637.
Barwise, p. (1993). Brand Equity: snark or Boojum?. International Journal of Research in Marketing. V. 10. N. 1, PP. 93-104.
Bourlakis, M. A. , Ness, M. R. (2006). The Greek food shopper: Segmentation on the basis of attitudes to store features. Euromed Journal of Business. V 1, N. 2, PP. 29-49
Buil, Isabel. and Martı´nez, Eva (2013). The influence of brand equity on consumer responses. Journal of Consumer Marketing. Vol. 30, No. 1 , pp: 62–74
Chaudburi, Aand Hoibrook , M. B. (2002)the eflees , from brand.
Coomber, STEPHEN, 2002, ''Branding'', Capstone publishing , Oxford.
Cretu, A. E. , & Brodie, R. J. (2007). The influence of brand image and company reputation where manufacturers market to small firms: A customer value perspective. Industrial Marketing Management, 36(2), 230−240.
Cretu, A. E. , & Brodie, R. J. (2009), “Brand image, corporate reputation, and customer value”, Advances in Business Marketing and Purchasing, JAI Press is an imprint of Emerald Group Publishing Limited, First edition, vol 15, pp. 263387
DelVecchio, D. , Jarvis, C. B. , Klink, R. R, & Dineen, B. B. (2007). Leveraging brand equity to attract human capital, Marketing Letter, Vol. 18, pp. 149-164
Farquhar, p. h. & Herr, p. m. (1993). The dual structure of brand association, I Aaker, d. a. and Biel, a. l. (Eds), Brand equity and Advertising: Advertising s Role in Building Strong Brand, Lawrence Erlbaum Associates, London, 263-279.
Farquhar, peter H. , 1989, Managing Brand Equity", Marketing Research , 1(September), p24-33
Hakansson, H. , and Waluszewski, A. (2005)Developing a new understanding of markets: Reiniterpreting the 4ps. the Journal of Business&Industrial MARKETING. V. 20.
Hartman, K. B. , and spiro, R. L. (2005). Recapturing store image in customer- based Store equity: A construct conceptualization. Journal of Business Research. V. 58. PP 1112-1120
Kapfercr. J. -N(2008)The new strategie brand managent: ereating and suslaming brand equily long lerm (4 th ed)London, Lingland: kogan page.
Keller, K. L. (1993). “Conceptualizing, measuring and managing customerbased brand equity”. Journal of Marketing, 57(1), 1−22.
Keller, K. L. (2001). Building customer-based brand equity: a blueprint for creating strong brands: Marketing Science Institute.
Keller, K. L. (2008). Strategic brand management: Building, measuring, and managing brand equity: Pearson Education.
keller, kevin L. (2003), "Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity", upper Saddle River, NJ;Prentice-Hall, Inc.
Keller: P;& Keller: K. l;(2006)Marketing management (13ed). New Delhi: Prentiee- Hall of India.
Kim, J. , & Hyun, Y. (2011). "A model to investigate the influence of marketing – mix efforts and corporate image on brand equity in the IT software sector". Industrial Marketing Management, vol. 4o, No. 3. pp. 424 439
Kim. H. B. , & Kim. W. G. (2005). The relationship between brand equity and firms’ performance in luxury hotels and chain restaurants, Tourism Management, Vol. 26, pp. 549-560
Kis, p. , Riskey, D. R. , and kerin , R A. (2001), <>International Market Review , VOL. 18. no. 1, PP. , 91-96.
Kish, p;Riskey, D. R. , AND KERIN , R. A. (2001), ''Measurment and tracking of Brand Equity in the Galobal Market: the pepsi co Experience, ''International Marketing Review , VOI. 18, NO. 1, PP91-96
Koller Monilca, Salzberger Thomas , (2009)Benchmarking in Service Marketing , a L. ongituclina ;Analysis of the Customer, Vol , 16- Page 401414.
Kotler, P. , & Pfoertsch, W. (2006). B2B brand management. Berlin Heidelberg: Springer.
Kotler, Philip, 2003, Marketing Management'';Prentice Hall of India, New Delhi.
Larson, s. , susanna, H. (2004). Managing customer loyalty in the automobile industry. Department of Business Administration and social sciences.
Lim, W. S. , & Tan, S. J. (2009). Using brand equity to counter outsourcing opportunism: A game theoretic approach, Marketing Letter, Vol. 20, pp. 369-383
Madden, T. J. , Fehle, F. , & Fournier, S. (2006). Brands matter: An empirical demonstration of the creation of shareholder value through branding, Journal of the Academy of Marketing Science, Vol. 34, No. 2, pp. 224- 235
Megoldrich, p. , J. (1990)Relail Marketing Maidenhead: McGraw-Hill.
Nedungadi, P. (1990). Reeall and consumer consideration sets: influencing choice Without altering brand evaluation. Journal of consumer Research. V. 17. N3. PP. 263-76.
Omar, O, (1999). Retail maeketing, London: Financial Times Management.
Pappu, R. , and Quester. P. (2006). Aconsumer- based method for retiler equity measurement: Results, of an empirical study. Journal of retailing and consumer sevices. V. 13, N. 5. PP 317-329.
Pitta, D. A. , and Katsanis, L. p: (1995) "Understanding Brand Equity for Successful Braand Extension " Journal of consumer Marketing. V. 12, N. 4, pp. 51-6T
Rowley, J. (1998). quality measurement in the public sector: some perspectives from the service quality literature. Total Quality Management. V. 9, N. 2/3, PP. 312-33.
Smith, D. C. (1992). Brand extensions and advereising efficiency: What can and cannot be expected. Journal of Advertising Research. V. 32, N. 6, PP. 11-20.
Smith, D. C. (1992). brand extensions and advertising efficiency: What can cannot be expected. journal of Advertising Reserch. V32, N. 6, PP11-20
Smith, D. C. , and park, C. W. (1992). The effect of brand extensions on market share and advertising efficiency. Journal of Marketing Redearch. V. 29, N. 3, PP296-313.
Smith, W. R. (1993) Country-of-origin bias: a regional Labeling Soution. International Marketing Review , 10(6), 4-12
Upshaw. 1. 13. (1995). Building brand idenlity: A, sltulegy , for success in hostlic , marketplace. John Wilcy &SONS, INC.
Usakli, A. , & Baloglu, S. (2011). Brand personality of tourist destinations: An application of selfcongruity theory. Tourism Management, 32, 114127.
V. 52, N. 1, 99. 1-14.
van Riel, A. C. R. , Pahud de Mortanges, C. , & Streukens, S. (2005). Marketing antecedents of industrial brand equity: An empirical investigation in specialty chemicals. Industrial Marketing Management, 34(8), 841−847.
Wood, lisa, (2000), "Brands and brand equity: definition and management", Management Decision, vol. 39, no9, pp. 662-669
YOO, B- & Donthu, N. (2002). Iesting cross- cultural invariance of the brand equity creation process Journal of product and Brand Management 1. I(6). 380 398.
Yoo, B. (2009), ''Cross-National. Invariance of the Effect of personal Collectivistic orientation on Brand loyalty and Equity '', Asia Pacific Jouenal of mar Marketing and logistics, Vol. 21, No, 1, pp. t. 1-57.
Yoo, B. , & Donthu, N. (2001). “Developing and validating a multidimensional consumer based brand equity scale”. Journal of Business Research, 52(1), 1−14.
YOO, B. , Donthu, N. , &Lee. S. (2002). An, examination of selected marketing mix elements and brand equity Journal of the Aeademy of Marketing SCENCE. 28(2)195 312.
Zairi M, and Olaide E. (1999)Best praclice in the ear alier- sale Service , An Empirical , Study of Ford Toyota , Nissan. and Fiat in dennany (parl1 302)
Zeithaml, V. A. (1989). Consumer perceptions of price, quality and Value: A Means- End Model and Synthesis of Evidence. Journal of Marketing. V. 52, N3, PP. 2-22
Zelhuml, V. A, Bilner M. (1996). Service Marketing: ME , Graw Hill, New York. so