فهرست:
فهرست مطالب
موضوع صفحه
چکیده............................................................................................................................................................................... 1
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱ مقدمه......................................................................................................................................................................... 3
1-2 تشریح و بیان مسئله.................................................................................................................................................. 4
1-3اهمیت پژوهش............................................................................................................................................................ 6
1-4اهداف تحقیق............................................................................................................................................................... 8
1-4-1اهداف اصلی......................................................................................................................................................... 8
1-4-2اهداف فرعی......................................................................................................................................................... 8
1-5سوالات و فرضیات پژوهش.......................................................................................................................................... 9
1-5-1سوالات اصلی پژوهش.......................................................................................................................................... 9
1-5-2سوالات فرعی پژوهش.......................................................................................................................................... 9
1-6فرضیات پژوهش.......................................................................................................................................................... 9
1-6-1فرضیه اصلی پژوهش........................................................................................................................................... 9
1-6-2 فرضیه فرعی پژوهش.......................................................................................................................................... 9
1-7روش تحقیق................................................................................................................................................................ 10
1-8قلمرو تحقیق................................................................................................................................................................ 10
1-9جامعه و نمونه های آماری........................................................................................................................................... 11
1-10روش گردآوری و تجزیه و تحلیل داده ها................................................................................................................. 11
1-11تعریف واژگان............................................................................................................................................................ 11
فصل دوم :مبانی نظری و ادبیات تحقیق
2-1مقدمه.......................................................................................................................................................................... 15
2-2پیش بینی در محیط فن آوری اطلاعات..................................................................................................................... 15
2-3 برنامه ریزی فروش در محیط IT............................................................................................................................... 23
2-4برنامه ریزی تولید در محیط IT.................................................................................................................................. 25
2-5برنامه ریزی مالی در محیط IT................................................................................................................................... 26
2-6برنامه ریزی خرید در محیط IT.................................................................................................................................. 27
2-7برنامه ریزی منابع انسانی در محیط IT...................................................................................................................... 28
2-7-1 مدیریت برنامه ریزی.......................................................................................................................................... 28
2-7-2 اهمیت و ضرورت برنامه ریزی............................................................................................................................ 29
2-7-3 تعریف برنامه ریزی............................................................................................................................................. 29
2-8پیشینه تحقیق............................................................................................................................................................. 30
2-8-1 مروری بر کارهای انجام شده خارج از ایران........................................................................................................ 30
2-8-2 مروری بر کارهای انجام شده داخل ایران........................................................................................................... 33
فصل سوم: روش تحقیق
3-1مقدمه.......................................................................................................................................................................... 37
3-2روش شناسی پژوهش.................................................................................................................................................. 37
3-3 متغیرهای تحقیق....................................................................................................................................................... 38
3-4 مدل مفهومی تحقیق.................................................................................................................................................. 38
3-5 جامعه آماری.............................................................................................................................................................. 40
3-6 نمونه آماری................................................................................................................................................................ 40
3-7 روش گردآوری............................................................................................................................................................ 41
3-8 روایی و پایایی ابزار سنجش....................................................................................................................................... 42
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1مقدمه.......................................................................................................................................................................... 45
4-2آمار توصیفی ............................................................................................................................................................... 46
4-3 آمار استنباطی............................................................................................................................................................ 52
فصل پنجم: نتیجه گیری
5-1یافته های پژوهش....................................................................................................................................................... 68
5-1-1یافته های توصیفی پژوهش.................................................................................................................................... 68
5-2 یافته های استنباطی پژوهش................................................................................................................................... 69
5-3 پیشنهادات ................................................................................................................................................................ 71
5-4 محدودیت ها .......................................................................................................................................................................................71
منابع و مآخذ.................................................................................................................................................................... 72
منابع فارسی..................................................................................................................................................................... 72
منابع انگلیسی.................................................................................................................................................................. 72
پیوست...................................................................................................................... 76
فهرست جداول
موضوع صفحه
جدول(4_1)توضیح جنسیت جمعیت موردمطالعه.....................................................................................................46
جدول (4_2)توضیح سطح تسهیلات جمعیت مورد طالعه........................................................................................47
جدول(4_3)توضیح سن جمعیت مورد مطالعه .........................................................................................................48
جدول (4_4)توضیح سابقه کار جمعیت مورد طالعه.................................................................................................49
جدول(4_5)توضیح سمت کاری جمعیت مورد مطالعه...............................................................................................50
جدول(4_6)آماره های توصیفی متغیر های تحقیق...................................................................................................51
جدول(4_7)همبستگی عملکرد مالی و پیش بینی در محیط آی تی.......................................................................52
جدول(4_8)همبستگی عملکرد مالی و برنامه ریزی فروش در محیط آی تی.........................................................53
جدول(4_9)همبستگی عملکرد مالی و برنامه ریزی تولید در محیط آی تی...........................................................54
جدول (4_10)همبستگی عملکرد مالی و برنامه ریزی مالی در محیط آی تی..........................................................55
جدول(4_11)همبشستگی عملکرد مالی و برنامه ریزی خرید در محیط آی تی.......................................................56
جدول (4_12)همبستگی و برنامه ریزی منابع انسانی در محیط آی تی...................................................................57
جدول(4_13)خلاصه مدل ..........................................................................................................................................60
جدول(4_14)خلاصه تحلیل واریانس(ANOVA).......................................................................................................61
جدول(4_15) نحلیل تی 1...........................................................................................................................................62
جدول(4_16) تحلیل تی 2.........................................................................................................................................63
جدول(4_17) تحلیل تی 3.........................................................................................................................................63
جدول(4_18) تحلیل تی 4..........................................................................................................................................64
جدول(4_19) تحلیل تی 5..........................................................................................................................................65
جدول(4_20) تحلیل تی 6..........................................................................................................................................
منبع:
منابع و مواخذ
الف : منابع فارسی
بلوچر و همکاران.،(1389). حسابداری مدیریت با تاکید استراتژیک، علی پارساییان، نشر ترمه، چاپ پنجم، تهران.
بیاضی طهرابند، ع.، عقیلی، ح.، معین نجف آبادی، ف.، (1388). مدل جامع مدیریت عملکرد سازمانها، مجله تدبیر، شماره 211.
تاناکا کازوئو.،(1386). "مقدمه ای بر منطق فازی برای کابردهای عملی". چاپ سوم. انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.ش 327 : صفحات 10-3.
تیموری، ا.، احمدی، م.، (1388)."مدیریت زنجیره تأمین"،چاپ اول، انتشارات دانشگاه علم و صنعت ایران.
جعفری، ت.، فتحی الماس، م.، (1390). ارزیابی عملکرد زنجیره تامین با استفاده از تحلیل پوششی داده ها. سومین همایش ملی تحلیل پوششی داده ها.
حافظ نیا،محمد رضا . (1387 ). کتاب مقدمه ای بر روش تحقیق. انتشارات سروش ص23.
احمدنژاد،محسن . ( 1381 ). عملکرد ، آسیب پذیری و سلامت روانی . مجله علوم ، 24 ،83-73س.
هاشم نژاد نامقی، بهروز ، بررسی روابط بینعناصر تسهیم اطلاعات و استراتژیهای رقابتی و عملکرد زنجیره تأمین در سازمان،پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات.
غفاری ، فرهاد ؛ جعفری ، پژمان و امیر مداحی ، اشکان ، (1389) ،" بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و رضایتمندی در صنعت بانکداری " ، فصل نامه علم مدیریت ایران ، شماره 24 ، ص ص 92-67.
غفاری آشتیانی ، پیمان ، همپوشی ،(2007) " بازاریابی رابطه مند و ارتباط با مشتری " ماهنامه تدبیر ، سال هجدهم ، شماره 181 .
کاتلر ، فیلیپ و آرمسترانگ ،گری ؛(1376) ، اصول بازاریابی ، ترجمه بهمن فروزنده ، اصفهان ، آترپات کتاب ، چاپ اول .
کاووسی ، محمد رضا ، (1384) ، روش های اندازه گیری رضایت مشتری ، چاپ اول ، تهران
ب : منابع انگلیسی
13)Atkinson, A.A., Waterhouse, J.H., and Wells, R.B. (1997), "A stakeholder Approach to strategic performance Measurement", Sloan Management Review Spring, 25-37
14) Bernolak, I. (1997), "Effective Measurement and successful Elements of company productivity: the basis of competitiveness and world prosperity", International Journal of Production Economics, Vol.52,pp.203-13
15) Ghalayini, A.M., Noble, J.S. and Crowe, T.J. (1997), "An Integrated Dynamic performance Measurement system for Improving Manufacturing competitiveness", International Journal of Production Economics, Vol.48,pp.207-25
16) Kaplan, R.S. and Norton, D.P. (1992), "The Balanced scorecard: Measures that Drive performance", Harvard Business Review, January-February, pp.71-9
17)Li, p. (2001), "Design of performance Measurement systems: a stakeholder Analysis Framework", The Academy of Management Review. Mississippi State, April
18) Marr, B. and Neely, A. (2001), "Measuring E-business performance", Twelfth Annual Conference of the Production and Operations Management Society, Orlando FI.
19) Marr, B. and Schiuma, G. (2003), "Business performance Measurement: past, present and Future", Management Decision 41/8 ,pp 680-87
20) Medori, D. and Steeple, D. (2000), "A Framework for Auditing and Enhancing performance Measurement systems", International Journal of Operations & Production Management, Vol.20 No.5,pp 520-33
21) Neely, A. and Adams, C. (2002), "Perspectives on performance: The performance prism", forthcoming in Journal of Cost Management.
22) Neely, A.D., Gregory, M., Platts, K.W. (1995), "Performance Measurement system Design: a literature Review and Research Agenda", International Journal
23)Andreassen T.W., Lindestad B., (1998);" Customer loyalty and complex
services: The impact of corporate image on quality, customer
satisfaction and loyalty for customer with varying degrees of service
expertise", International Journal of Service Industry Management, Vol.
. 9, No. 1, pp.7-23
24) Bansal, H. S., Irving, P. G., & Taylor, S. F. (2003)." A three-component model
of customer commitment to service providers" Journal of the Academy
of Marketing Science, 32 (3), 234−250.
25)Beerli A., Martin J.D., Quintana A., (2004);”A model of customer loyalty in the
retail banking market”, European Journal of Marketing, Vol. . 38, No.
1/2, pp. 253-275
26) Bloemer J. , Ruyter K. , Peeters P., (1998);“ Investigating drivers of bank
loyalty: the complex relationship between image, service quality and
satisfaction”, International Journal of Bank Marketing, MCB University
Press, Vol. . 16/7 pp. 276-286
27) Bolton, Ruth N.(1994), Linking customer satisfaction to loyalty and revenues,
working paper,GTE laboratories Inc.
28) Cater, Barbara, Zabkar, Vesna, (2008)." Antecedents and consequences of
commitment in marketing research services: The client’s
perspective"Industrial Marketing Management xxx (2008) xxx-xxx.
29) Cappizzi, M. and Ferguson, R. (2005), “loyalty trends for the twenty
firstcentury”, journa of consumer marketing Vol. .22 , NO.2
30) Chen, Tser-Yieth, (1999 ), “Critical Success Factors for various strategies in the
banking industry”, International journal of Bank Marketing, Vol. .17 ,
31)Cramer, D. (1996). “Job Satisfaction & organizational Continuance
Commitment: A Tow - Wave Panel Study”, Journal of organizational
Behavior, Vol. . 17, NO. 4, pp. 45.
32) De Ruyter, K., & Semeijn, J. (2002)."Forging buyer–seller relationships for total
quality management in international business: The case of the European
cement industry", Total Quality Management, 13(3), 403−417.
33)Dick, Alan S. and Kunal Basu(1994), Customer loyalty: Toward an integrated
conceptual framework, Journal of the academy of marketing science,
VOL. . 22, Pp. 99-113.
34) Dwyer, R. F., Schurr, P. H., & Oh, S. (1987). "Developing buyer–seller
relationships. Journal of Marketing" 51(2), 11−27.
35) Geyskens, I., Steenkamp, J. –B. E. M., Scheer, L. K., & Kumar, N. (1996)." The
effects of trust and interdependence on relationship commitment: A
transatlantic study" International Journal of Research in Marketing,
13(4), 303−317.
36) Greenberg, J. & Baron, R. A. (2000). “Behavior in Organizations”, Prentic-Hall,
INC, 7th ed.
37)Goodman, L. E., & Dion, P. A. (2001). "The determinants of commitment in the
distributor–manufacturer relationship" Industrial Marketing
Management, 30(3),
38) Grewal, D., Levy, M., Lehmann, D.R., (2004). Retail branding and customer
loyalty: an overview. Journal of Retailing. Vol. . 80, ix–xii.
39) Shiuan, C. B.; Yu, J.D & Relley, J. H. (2003). “Organizational Commitment,
Supervisory Commitment & Employee Outcomes in The Chinese
Context Proximal Phyothesis or Global Hypothesis, Journal of
Organizational Behavior, Vol. 24, NO. 3, pp. 238-261.
40) Walter, A., & Ritter, T. (2003). "The influence of adaptations, trust, and
commitment on value-creating functions of customer
relationships"Journal of Business & Industrial Marketing, 18(4/5),