فهرست:
عنوان صفحه
چکیده........................................................................................................................................................................................1
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه.........................................................................................................................................................................3
بیان مسئله................................................................................................................................................................5
3-1 اهمیت و ضرورت............................................................................................................................................................8
4-1 اهداف پژوهش................................................................................................................................................................9
1-4-1 هدف کلی...................................................................................................................................................................9
2-4-1 اهداف جزیی..............................................................................................................................................................9
5-1 فرضیه های پژوهش....................................................................................................................................................10
6-1 تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها .......................................................................................................................10
1-6-1 تعریف مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری.......................................................................................................10
2-6-1 تعریف عملیاتی مدیریت ارتباط با مشتری.......................................................................................................12
3-6-1 تعریف مفهومی مدیریت دانش............................................................................................................................12
4-6-1 تعریف عملیاتی مدیریت دانش............................................................................................................................13
5-6-1تعاریف مولفه های مدیریت دانش........................................................................................................................13
6-6-1 تعریف مفهومی بازاریابی رابطه مند....................................................................................................................15
7-6-1 تعریف عملیاتی بازاریابی هدفمند.......................................................................................................................15
8-6-1 تعاریف مولفه های بازاریابی رابطه مند..............................................................................................................16
9-6-1مشتری های بانک...................................................................................................................................................17
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
مبانی نظری............................................................................................................................................................20
1-1-2 مدیریت ارتباط با مشتری....................................................................................................................................20
2-1-2 نظریه های مدیریت ارتباط با مشتری...............................................................................................................24
3-1-2 مدیریت دانش.........................................................................................................................................................29
4-1-2 نظریه های مدیرت دانش.....................................................................................................................................33
5-1-2 بازاریابی رابطه مند.................................................................................................................................................37
6-1-2 نظریه های بازاریابی رابطه مند...........................................................................................................................41
پیشینه پژوهش.....................................................................................................................................................43
1-2-2 پژوهش های مرتبط مدیریت دانش با مدیریت ارتباط با مشتریان..........................................................43
2-2-2 پژوهش های ارتباط بازاریابی رابطه مند با مدیریت ارتباط با مشتری.......................................................46
2-2-2 جمع بندی و ارائه مدل مفهومی تحقیق...........................................................................................................48
فصل سوم: فرایند پژوهش
روش پژوهش ........................................................................................................................................................52
جامعه آماری..........................................................................................................................................................52
3-3 نمونه و روش نمونه گیری.........................................................................................................................................52
5-3 ابزار پژوهش..................................................................................................................................................................54
6-3 روشهای تجزیه و تحلیل داده ها..............................................................................................................................56
7-3 ملاحظات اخلاقی........................................................................................................................................................57
فصل چهارم: یافته های پژوهشی
داده های توصیفی.................................................................................................................................................59
1-1-4 متغیرهای مورد مطالعه.........................................................................................................................................59
یافتههای استنباطی..............................................................................................................................................61
1-2-4 فرضیه اصلی............................................................................................................................................................61
2-2- 4 فرضیه فرعی یک..................................................................................................................................................61
3-2-4 فرضیه فرعی دو......................................................................................................................................................63
4-2-4 فرضیه فرعی سه.....................................................................................................................................................66
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
بحث و نتیجه گیری.............................................................................................................................................................69
1-1-5فرضیه اصلی.............................................................................................................................................................70
2-1-5فرضیه فرعی یک.....................................................................................................................................................71
3-1-5فرضیه فرعی دو.......................................................................................................................................................73
4-1-5فرضیه فرعی سه......................................................................................................................................................75
محدودیت های تحقیق........................................................................................................................................78
1-2-5خارج از اختیار محقق.............................................................................................................................................78
2-2-5در اختیار محقق.......................................................................................................................................................78
3-5پیشنهادات تحقیق........................................................................................................................................................79
1-3-5پیشنهادات کاربردی................................................................................................................................................79
2-3-5پیشنهادات پژوهشی...............................................................................................................................................79
منابع
منابع فارسی.........................................................................................................................................................................81
منابع انگلیسی.......................................................................................................................................................................83
چکیده انگلیسی ................................................................................................................................................................ 86
منبع:
منابع فارسی
کتابها
اسفیدان،ر . (1390) . بازاریابی هوشمند با رویکرد مدیریت دانش.تهران: انتشارات نشر بازرگانی.
اسماعیلی،س .(1384). مدیریت دانش.تهران: انتشارات دانشگاه پیام نور.
اشلی،ن .( 1386).مدیریت دانش و بازاریابی رابطه مند.ترجمه علیرضا دهقانی .تهران:انتشارات بوعلی.
افرازه،ع.( 1386).مدیریت دانش و تبلیغات موفق.تهران:انتشارات دانشگاه صنعتی امیر کبیر.
افروز ، غ .( 1382) . ساختارشناسی ارتباط. تهران : انتشارات هما .
امیری،ف. ( 1379) . بازاریابی رابطه مند و ارتباط با مشتری.تهران: انتشارات دانشگاه پیام نور.
تسر، ا. (1383) . بازاریابی رابطه مند در بحران اقتصادی.ترجمه سعید یوسفی. تهران: انتشارات مروارید.
حاج مقانی،ر .(1384) . مدیریت دانش. تهران : انتشارات قدیانی.
رونگ ، ه .( 1380) . ایده های خلاقانه بازاریابی. ترجمه جاوید رضایی .تهران: انتشارات بازاریابی.
زارعیان،ع . ( 1382) .مدیریت ارتباط با مشتری. تهران: انتشارات صدای معاصر .
زرگر،م . (1384) . مدیریت بازرگانی و ارتباط با مشتری . تهران : انتشارات کنکاش دانش .
فراهانی ، ا . ( 1389) .مدیریت دانش و ارتباطات . تهران : انتشارات طوبی.
قدرت پور، م . ( 1388) . مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی. تهران : انتشارات سمام .
کریستوفر، ل . (1374) .اصول و مدیریت بازاریابی رابطه مند . ترجمه مهران امیدی . تهران : انتشارات سمت .
کسانوف،ج . ( 1378) . مدیریت ارتباط با مشتری. ترجمه الیاس میرعلی . تهران : انتشارات نگین .
گوردو، ا . (1375) . بازاریابی مدیریت بازار . ترجمه صالح باقری . تهران : انتشارات کاوشگران .
لطیفی، ف . (1381) . مدیریت دانش و رابطه مند . تهران : انتشارات آگاه .
مصلی نژاد ، پ . ( 1385) . مدیریت ارتباط با مشتری . تهران : انتشارات قومس .
معمار زاده ، غ . ( 1388) . مدیریت ارتباط با مشتری . تهران : انتشارات غزل .
منصوری، ر . (1379) . بازرگانی در جوامع امروز . تهران : نگاه دانش .
نایب زاذه،ر . ( 1381) . مدیریت بازاریابی رابطه مند . تهران : انتشارات کتابخانه فرهنگ .
وکیلی فرد،ح . ( 1386) . تصمیم گیری درباره مسائل مالی بازار . تهران : انتشارات جنگل.
هادی زاده ،ط .( 1390) . فرهنگ استفاده از مدیریت دانش در بازاریابی . تهران: انتشارات شمال پایدار.
احمدی ، ع. ، یحیی زاده فر ، م. ( 1390) . بررسی وضعیت استفاده از بازاریابی رابطه ای برای ارتباط با مشتری در صنعت هتلداری. فصلنامه مدیریت بازرگانی. سال سوم. شماره8 .
رنجبریان،ب . ( 1385 ). مدیریت بازاریابی مبتنی بر دانش . نشریه مدیریت بازرگانی،شماره 14
شهرکی،ع . (1390 ) . بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی ایران . دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی.
صلواتی ،ع . (1390 ) . بررسی اثرات مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک رفاه . فراسوی مدیریت، سال چهارم ، شماره 16 .
غفاری آشتیانی ، پ . ( 1388 ) . بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری . ماهنامه تدبیر-سال هجدهم-شماره181 .
مختاری، غ . (1387) . روشهای نوین مشتری مداری وبازاریابی علمی در بانکداری ایران . دانش بانکداری،شماره 29 ،30.
مسعودی مقدم، م . ( 1389) . ارتباط بازاریابی رابطه مند با مدیریت ارتباطات با مشتری های شرکت ایرانخودرو. مجله صنعت و تجارت،شماره 12
ملاشاهی، ع . (1387) . ارتباط بازاریابی رابطه مند با مدیریت ارتباط با مشتری های بانک ملی سیستان و بلوچستان .فصلنامه روانشناسی کاربردی،سال دوم،شماره4
هادوی،علیرضا؛الهی،مهدی، ارتباط بازاریابی رابطه مند با مدیریت ارتباط با مشتری های باشگاه ایروبیک زنان مشهد،فصلنامه مدیریت اسلامی،شماره12
منابع انگلیسی
Gebert.(2002). Henning Towards Customer Knowledge Management: Integrating Customer Relationship Management and Knowledge Management Concepts. University of St. Gallen St. Gallen. Switzerland
Nouraei ,M .(2013). The Investigation of the Relation between Knowledge Management on Customer Relationship Management (Case study: Melat Bank s selective branch in Kermanshah province). Journal of Basic and Applied.
Ryals L,. Knox .S.(2001). Cross-functional issues in the implementation of relationship marketing through customer relationship management, European Management Journal.Volume 19. Issue 5.
Satish, J . (2005). The Role of Relational Information Processes and Technology Use in Customer Relationship Management. Journal of Marketing,Vol. 69. No. 4 .
Scientific Research, J. Basic. Appl. Sci. Res., 2(8)8048-8055.
Scientific Research, J. Basic. Appl. Sci. Res., 3(1)1092-1096
Sheikhi, Z .(2012). Considering the Relation between Knowledge Management and Customer Relationship Management in Banks. Journal of Basic and Applied.
سایتها
انباری،ح. (1389) .نقش مدیریت دانش در بازاریابی.به نقل از mbazar.blogfa.com.
حق گویی،م .( 1389 ) . بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری .، به نقل از http://marketingarticles.ir.
خداداد ، ح . (1388) .مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری . به نقل از kmtoolbox.ir
دراکر،پ . (1390) . آشنایی با مدیریت دانش با سازمان های پیشرو. به نقل ازwww.nashrestan.com
درکی،پ . (1390) . تحقیقات بازاریابی ایران. به نقل ازwww.linkedin.com
دهدشتی، ز . (1390) .رابطه بین مدیریت دانش وبازاریابی . به نقل از library.sharif.ir
رامین مهر، م . (1388) . بازاریابی رابطه مند . به نقل از www.iranpr.org/docs/book
47) رجبعلی بگلو، ر . (1391) . مدیریت دانش مشتری رویکردی برای ادغام مدیریت دانش و مدیریت روابط با مشتری در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی . به نقل از http://www.ical.ir.
روستا ، ا. (1387) . مدیریت دانش و بازاریابی . به نقل از 13322010.blogfa.com
شافعی ، س. (1386). مدیریت دانش مشتری در بازاریابی و مدیریت . به نقل از csi.org.ir
شیخی ،ز. (1391) . بررسی نقش مدیریت دانش در استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ها . به نقل از http://www.civilica.com.
طهماسبی ،ع . (1391) . بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی . به نقل از http://system.parsiblog.com.
غفاری آشتیانی. (1388) . همپوشی بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری. به نقل از http://www.crm.blogfa.com.
محمدیان ، م. (1387) . بازاریابی رابطه مند و ارتباط با مشتری . به نقل ازwww.magiran.com
معمار زاده ، غ. ( 1391) . مدیریت بازرگانی و ارتباط با مشتری . به نقل ازelminegah.blogfa.com
مومنی ، م .(1390) . بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری. به نقل از http://MarketingArticles.ir