فهرست:
ندارد.
منبع:
الف: فارسی
1. احمدی. حمید ، پائیز ١٣٧٠ ، شریعتی در جهان، نقش دکتر علی شریعتی در بیدارگری اسلامی از دیدگاه اندیشمندان ومحققان خارجی، چاپ سوم، انتشارات، شرکت سهامی انتشار، تهران.
2. باقری زاده. سیدمحمد،١٣٧٥، مقاله فرهنگ سازمانی در قلمرو بالندگی سازمان، مجله تدبیر، شماره ٦٣ .
3. ترابی کیا. هایده، ١٣٧٧، بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و رضایت شغلی اعضاء هیأت علمی دانشگاه تهران، پایان نامه. کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید بهشتی.
4. دواس. دی.ای؛ 1381، پیمایش در تحقیقات اجتماعی، ترجمه ی هوشنگ نایبی، تهران، نشر نی.
5. رابینز. استیفن،١٣٧٤ ،مدیریت رفتار سازمانی، ترجمه علی پارسائیان و سید محمد اعرابی، جلد اوّل، تهران، موءسسه. مطالعات و پژوهش های بازرگانی.
6. رفیع پور. فرامرز، 1378، کندوکاوها و پنداشته ها، مقدمه ای بر روش های شناخت جامعه و تحقیقات اجتماعی، تهران.
7. رفیع پور. فرامرز،1382، تکنیک های خاص تحقیق در علوم اجتماعی، تهران، شرکت سهامی انتشار.
8. روشه. گی، ١٣٧٤، مقدمه ای بر جامعه شناسی عمومی، جلد اوّل(کنش اجتماعی)، ترجمهء دکتر هما زنجاتی زاده،. انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد، چاپ سوم.
9. زارعی. متین ،١٣٧٢، فرهنگ و عملکرد سازمان ،مجله دانش مدیریت، شماره ٢٣ .
10. ساروخانی. باقر، 1380، روش های تحقیق در علوم اجتماعی، جلد دوم: بینش ها و فنون، تهران، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
11. ساروخانی. باقر ،1381، روش های تحقیق در علوم اجتماعی، جلد اول: اصول و مبانی، تهران، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
12. ساعی. علی،1381، تحلیل آماری در علوم اجتماعی با نرم افزار spss (درآمدی بر روش تحقیق اجتماعی)، تهران،کیان مهر.
13. طالب. مهدی،1369، چگونگی انجام مطالعات اجتماعی، تهران، انتشارات امیرکبیر.
14. طالقانی. محمود،1380، روش تحقیق نظری، تهران، انتشارات پیام نور.
15. طوسی. محمد علی،١٣٧٢ ، فرهنگ سازمانی، تهران، مرکز آموزش مدیریت دولتی، چاپ اول.
16. گزکوه. علی اصغر، ١٣٧٤، نقش فرهنگ سازمانی بر کارائی نیروی انسانی در سازمان مّلی زمین و مسکن، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
17. مرتضوی، مهدی، ١٣٧٣ ،مطالعه و بررسی فرهنگ سازمانی وزارت جهاد سازندگی، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
18. منصورفر. کریم، 1382، روش های آماری، تهران، انتشارات دانشگاه تهران.
19. مورهد. گریفین ،١٣٧٤،رفتار سازمانی، ترجمه دکتر سید مهدی الوانی، دکتر غلامرضا معمارزاده، چاپ اول، انتشارات مروارید.
11. میر سپاسی. ناصر،١٣٧٢، مقاله مدیریت فرهنگ سازمانی، تدبیری راهبردی، استراتژیک در جهت توفیق سازمانها، فصلنامه اقتصاد و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی شماره ١٦ و ١٧ ، تهران.
12. نادری. عزت الله ،١٣٦٦، روش های تحقیق در علوم انسانی، تهران، انتشارات بدر.
13. هومن. حیدر علی،١٣٧١، پایه های پژوهش در علوم رفتاری، تهران، پیک فرهنگ.
14. هوی، وین ک و سیسل ج، میسکل،١٣٧١، تئوری تحقیق و عمل در مدیریت آموزشی، جلد دوم، ترجمه، دکتر میر محمد سید عباس زاده دانشگاه ارومیه، چاپ اوّل.
ب- منابع خارجی
1. Denison, D, Cho, H.J. and Young, J. (2000), Diagnosing Organizational Culture: a model and method, Working paper, International for management development.
2. Edgar H.schein, (1984),Coming to a new Awareness of organizational culture, Sloan management.
3. Francois, H, (2006). Organizational culture and performance measurement systems, Journal of Accounting, Organizations and Society , 31, 77-103.
4. Freed luthans, (1992), Organizational behavior, sixth edition, prentice _ Hall _Inc.
5. Gillespie A. M., Denison D., Haaland S., Smerek R. and Neale W, (2008), Linking organizational culture and customer satisfaction: Result from two companies in different industries, European Journal of work and organizational psychology.
6. Goffee, R. and Jones, G, (2001), Organizational Culture: a sociological perspective, Handbook of organizational culture and climate , John Wiley, First Edition.
7. Gordon Judith R,( 1987), A diagnostic approach to organizational behavior, 2nd Edition, Ally and Bacon.
8. Greet Hofsted,( 1991), culture and organizational, McGraw Hill, Inc.
9. Kidman _ Ralph H.Beyoned ,(1989), The quick fix, manayment five tracks to organizational success, SanFranc Co. josses buss CA.
10. Kinicki, A. and Kreitner, R. (2007). Organizational Behavior , McGraw-Hill, Third Edition, New York: NY.
11. Korte, R. and Chermack, T, (2007), Changing organizational culture with scenario planning, Journal of Futures, 39, 645- 656.
12. Lathans Fred,(1992), organizanizational Behavior, New York me- Grow-Hill.
13. Mobley H., Wang, L., Fang K,(2005), Organizational culture: Measuring and developing it in your organization, Harvard Business Review China, 128-139.
14. Moorhead & R. Griffin,(1989), organizational Behavior, second edition Houghton Mifflin Company.
15. Philip, G. and McKeown, L, (2004), Business Transformation and Organizational culture, Journal of European Management , 22(6), 624-636.
16. Quinn, R and Cameron, K, (2006), Diagnosing and changing organizational culture ,The Jossey-Bass publishing, Revised Edition.
17. Stevenott,J,(1989), The organizational culture perspective, The Dorsey, Inc.
18. Tsui, A. S., Zhang, Z., Wang, H., Xin, K.R. and Wu J.B (2006). Unpacking the relationship between CEO leadership behavior and organizational culture.
19. Zheng Wei, Yang Baiyin, N.Mclean Gary, (2010), linking organizational culture, structure, strategy, and organizational effectiveness: Mediating role of knowledge management . Journal of business Research .63. PP 7363-771
.