فهرست:
ندارد.
منبع:
الهیاری فرد، محمود (1384)"خدمات بانکداری الکترونیک و نیازهای اجرایی آن"، انتشارات پژوهشکده پولی و بانکی، تهران.
آذر، عادل و مومنی، منصور، آمار و کاربرد آن در مدیریت انتشارات سمت، .1383
تقی فرد، محمد تقی و زاهدی ادیب، محسن و ترابی، مصطفی، 1391، عوامل موثر بر استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان (مورد مطالعه : بانک ملت)، فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، دوره 27 شماره 3، صص 539-559.
خاکی، غلامرضا، روش تحقیق بارویکردی به پایان نامه نویسی، انتشارات مرکز تحقیقات علمی کشور، 1378.
دیوی، جان، تئوری تحقیق، علی شریعتداری، انتشارات دانشگاه تهران، 1373.
سرمد، زهره، روش های تحقیق در علوم فناوری، نشر آگاه تهران، 1383.
سایت بانک مرکزی
شریفی، محسن و آیت، ناصر،بررسی موانع استفاده از پول الکترونیکی، اولین همایش بانکداری الکترونیکی، بانک توسعه صادرات ایران، تهران،1379.
شیخانی، سعید، بانکداری الکترونیک و راهبردهای آن در جمهوری اسلامی ایران، انتشارات پژوهشکده پولی و بانکی، تهران،1378.
صفرزاده، حسین و فروتن، مجتبی، 1392، شناسایی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی، دوماهنامه علمی پژوهشی دانشکاه شاهد، شماره50
ضرابیه، فرشته و سلطانی، سهیلا و حسنی، فرنود، مدیریت بانکداری الکترونیکی، انتشارات سبزان،1386.
عباس نژاد، حسین و مهرنوش، مینا، بانکداری الکترونیکی، انتشارات سمت، 1385.
کلاین، پل، راهنمای آسان تحلیل عاملی، ترجمه سید جلال صدرالسادات و اصغر مینایی، انتشارات سمت، تهران،1380.
مومنی، منصور و فعال قیوم، علی، تحلیل های آماری با استفاده از SPSS ، انتشارات کتاب نو، 1386.
مومنی، منصور و فعال قیوم، علی، تحلیلهای آماری با استفاده از SPSS، انتشارات کتاب نو، تهران، 1386.
میشکین، فردریک، پول، ارز و بانکداری، ترجمه علی جهانخانی و علی پارسائیان، انتشارات سمت، تهران، 1381.
وظیفه دوست، حسین و نیکو مرام، هاشم و مصطفوی، شیوا، 1385، شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در استفاده از خدمات بانکی الکترونیکی، مجله اقتصاد و تجارت نوین، شماره 7، ص ص 159-172
هاشمیان، مژده و عیسایی، محمد تقی،1390، بررسی و شناسایی عوامل کلیدی حیاتی در پذیرش همراه بانک توشط مشتریان، فصلنامه علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال اول، شماره سوم، صص108-99.
هومن، حیدر علی، مدل یابی معادلات ساختاری با کاربرد نرم افزار لیزرل، انتشارات سمت تهران، 1387.
یعقوبی، نورمحمد و اورعی یزدانی، بدرالدین و شاکری، رویا،1390، شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر پذرش خدمات بانکداری اینترنتی ، چشم انداز مدیریت، شماره 5، صص 55-41.
Adams, D.A., Nelson, R.R. and Todd, P.A. (1992), "Perceived usefulness, ease of use, and usage of information technology: a replication", MIS Quarterly, Vol. 16 No. 2, pp. 227-47.
Bank for International Settlement. (2003), "A glossary of terms used in payments and settlement systems", www.bis.org.
Black, N.J., Lockett, A., Winklhofer, H. and Ennew,c.(2001), "The adoption of internet financial services: a qualitative study", International Journal of Retail & Distribution Management, VOL.29 NO. 8, pp. 390-8.
Bruno, M.A. (2003), "BofA,S climb to the top of the online world",US Banker, Vol. 113 No.6, pp.24.
C.S., Grant, K. and Edgar, D. (2007), "Factors affecting the adaptation of internet banking in Hong Kong-implications for the banking sector", International Journal of Information Management, Vol. 27, pp.336-51.
Celik, H. (2008), "What determines Turkish customers acceptance of internet banking ?", International Journal of Bank Marketing, Vol.26 No.5,pp.353-37.
Davis, F.D. (1989), "Perceived usefulness, perceived ease of use and user acceptance of computer technology ", MIS Quarterly, Vol.13 No.3, pp.319-37.
Davis, F.D. , Bagozzi, R.P.and Warshaw, P.R (1992), "Extrinsic and intrinsic motivation to use computers in the workplace ", Journal of Applied Social Psychology, Vol. 22, pp. 1111-32.
Gatignon, H. and Robertson, P.(1985), "A proportional inventory for new diffusion research", Journal of Consumer Research, Vol. 11No.4, pp.849-64.
Gefen, D. and Straub, D.W. (1997), "Gender differences in the perception and use of e-mail : an extension to the technology acceptance model", MIS Quarterly, Vol.21No.4, pp.389-400.
Howcroft, B., Hamilton, R. and Hewer, P. (2002), "Consumer attitude and the usage and adoption of home-based banking in the United Kingdom" , The International Journal of Bank Marketing , Vol.20 No.3, pp.111-21.
Joseph, M . and Stone, G. (2003), "An empirical evaluation of US bank customer perception: the impact of new technology on service delivery in the banking sector", International Journal of Retail and Distribution Management , Vol.31, pp.190-202.
Karahanna, E. and Straub, D.w.(1999)"The psychological origins of perceived usefulness and ease of use", Information and Management ,Vol. 35 No.4 pp. 237-50.
Karjaluoto, H. Mattila,M. and pento, T. (2002), "Factors underlying attitude formation towards online banking in Finland ", International Journal of Bank Marketing, Vol. 20 No.7 , pp.261-72.
Klopping, Inge M & Mckinney. Earl(2004), "Extending The Technology Fit Model to consumer E-commerce", Information Technology, Learning and performance Journal, Vol. 22 No. 1 pp. 37.
Liao, S., Shao, Y .P., Wang, H. and Chen, A.(1999), "The adopting of virtual banking: an empirical study", International Journal of information Management , Vol. 19 No. 1, pp. 63-74.
Lockett, A. and Littler, D. (1997), " The adopting direct banking services" The Journal of Marketing Management, Vol. 13 No. 8 pp. 791-811.
Mathieson , K., peacock,E. and Chain, W .W. (2001), "Extending the technology acceptance model: The influence of perceived user resources" , The Data Bases for Advances in Information Systems, Vol. 32 No. 3, pp.88-112.
Mattila, M., karjaluoto, H. and pento, T. (2003), "Internet banking adoption among mature customers : early majority or laggards?", The Journal of services Marketing, Vol. 17 No 5, pp. 514-28.
Mols, N.P. (1999), "The internet and banks strategic distribution channel decision, International Journal of Bank Marketing, Vol. 17 No. 6 ,pp.295-300.
Moon, J.W and Kim, Y.G. (2001), "Extending the TAM for a world-wide-web context", Information & Management , Vol. 38 No. 4, pp. 217-34.
Pikkarainen, T., Pikkarainen, K., Karjaluoto., H. and Pahnila, S. (2004), "Consumer acceptance of online banking: an extension f the technology acceptance model" , Internet Research, Vol. 14 No. 3, pp.224-35.
Polasik, M. (2009), "Empirical analysis of internet banking adoption in Poland" , International Journal of bank Marketing, Vol 27 No. 1, pp. 32-52.
Rogers, E.M. (1962), Diffusion of Innovations, The Free Press, New York, NY.
Sohail, M. S. & Shanmugham, B. (2003), "E-banking and customer preferences in Malaysia: An empirical investigation ", Information Sciences, Vol. 150, pp. 207-217.
Sheppard, B. H., Hartwick, J., & Warshaw, P.R. (1998), " The Theory of reasoned action : A meta-analysis of past research with recommendation for modifications and future research", Journal of consumer research, Vol. 15 pp.325-343.
Taylor, S. and Todd, P.A. (1995), " Understanding information technology usage: a test of competing models" , Information Systems Research, Vol. 6 No. 2,pp. 144-76.
Venkatesh, V. and Morris, M.G.(2000), " Why don’t men ever stop to ask for direction? Gender, social influence and their role in technology acceptance and usage behavior" ,MIS Quarterly, Vol. 27 No. 3, pp. 425-78.
Venkatesh, V. and Morris, M.G., Davis , G.B. and Davis, F.D. (2003) "User acceptance of information technology: toward a unified view", MIS Quarterly, Vol. 27 No. 3, pp. 425-78.
Wang, Y.S., Wang, Y.M., Lin, H.H. and Tang, T.I. (2003), "Determinants of user acceptance of internet banking : an empirical study", International Journal of Service Industry Management , Vol.14 No. 5, pp. 501-19.
Wu, J., Wang, S. and Lin, L.(2007), " Mobile computing acceptance factors in the healthcare industry: a structural eguation model", International Journal of Medicine Informatics, Vol.76, PP.67-77.
.