فهرست:
فهرست مطالب
عنوان صفحه
1-1مقدمه. 1
1-2 بیان مسئله. 3
1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق.. 5
1-4 اهداف تحقیق.. 7
1-5 سوالات تحقیق.. 7
1-6 فرضیه های تحقیق.. 8
1-7 محدوده تحقیق.. 8
1-8 تعریف واژه ها و اصطلاحات تحقیق.. 8
خلاصه فصل اول. 10
2-1- بخش اول: پیشینه مبانی فعالیت های فوق برنامه. 13
2-1-1. فعالیت های فوق برنامه. 13
2-1-1-1. تعریف فعالیت های فوق برنامه. 13
2-1-1-2. ضرورت و اهمیت فعالیت های فوق برنامه. 14
2-1-1-3. اهداف فعالیت های فوق برنامه. 15
2-1-1-4. عناصر برنامه درسی.. 16
2-1-1-5. هدف ها در برنامه درسی.. 16
2-1-1-6. برنامه درسی فوق برنامه. 17
2-1-1-7. نظریه های مرتبط با فعالیت های فوق برنامه. 18
2-2. بخش دوم: پیشینه مبانی خودکارآمدی تحصیلی.. 19
2-2-1- خودکارآمدی.. 19
2-2-2- تاریخچه خودکارآمدی.. 20
2-2-3- خودکارآمدی تحصیلی.. 21
2-2-3- ابعاد خودکارآمدی.. 22
2-2-3- مراحل خودکارآمدی در گستره زندگی.. 23
2-2-3. منابع خودکارآمدی.. 24
2-2-3-1. تجارب موفقیت آمیز. 24
2-2-3-2. تجارب جانشینی.. 25
2-2-3-3. متقاعد سازی کلامی.. 25
2-2-3-4. برانگیختگی فیزیولوژیکی.. 26
2-3. بخش سوم: پیشینه مبانی عملکرد تحصیلی.. 26
2-3-1. عملکرد. 26
2-3-2. تاریخچه ارزیابی عملکرد. 26
2-3-3. عملکرد تحصیلی.. 27
2-3-3. نظریه های عملکرد تحصیلی.. 28
2-3-3-1. نظریه انتظار معلم.. 28
2-3-3-2. الگوهای انگیزشی.. 29
2-3-3-3. الگوی یادگیری شناختی.. 32
2-3-3-4. تئوری یادگیری اجتماعی.. 32
2-3-4. عوامل مؤثر بر عملکرد تحصیلی.. 33
2-3-4. ارتباط عملکرد تحصیلی وخودکارآمدی تحصیلی.. 36
2-3-5. ارتباط فعالیت های فوق برنامه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان. 36
2-3. بخش سوم: تحقیقات انجام شده در ارتباط با تحقیق.. 37
2-3-1. تحقیقات داخلی: 37
2-3-2. تحقیقات خارجی: 41
خلاصه: 43
3-1. مقدمه. 45
3-2. روش انجام تحقیق.. 46
3-3. نحوه اجرای تحقیق.. 46
٣-4. فرآیند تحقیق.. 47
3-5. جامعه آماری، روش نمونهگیری و حجم نمونه. 48
3-6. ابزار جمع آوری داده ها 48
الف. پرسشنامه اطلاعات شخصی.. 48
ب. مقیاس خودکارآمدی تحصیلی.. 49
ج. مقیاس سنجش عملکرد تحصیلی.. 49
3-7. روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها: 49
خلاصه. 50
4-1. توصیف شاخص های دموگرافیک(بررسی ویژگی های جمعیت شناختی گروهها) 52
4-1-1. وضعیت تحصیلات والدین دانش آموزان. 52
4-1-2. وضعیت شغل والدین دانش آموزان. 54
4-2. وضعیت توصیفی شاخص ها 55
4-3- بررسی پیش فرض های استفاده از آزمون واریانس چندمتغیری.. 57
4-4- بررسی فرضیات تحقیق.. 59
5-1- مقدمه. 66
5-2. نتیجه گیری.. 66
5-3- بحث: 68
5-4. پیشنهادات... 69
5-5. محدودیت های تحقیق.. 71
منابع. 72
منابع
منابع فارسی:
1)
2)
3)
4)
5)
6)BSC،
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)
32)
33)
34)
35)
36)
37)
38)
39)
40)
41)
42)
43)
44)
45)
46)
47)
48)
49)
50)
51)
52)
53)
54)
55)
56)
57)
58)
منابع فارسی:
1) Bandura, A, (1997), self-Efficacy: Exercise of control .New York:.w.h.freeman company .
2) Bandura, A, (2006), Adolescent development from an agnatic perspective.
3) Cohen D,(٢٠٠٧), Avalibility of High school Extracurricular Sports Programs And High Risk Behaviors.journal of school health, ٢,p٨٠-٨٦ .
4)Carroll, A.M, Houghton, S,wood, R .unsworth, K, Hattie, J,Gordon, L & Bo
we r,J,(2009), Self-efficacy and acaedemic achivement in australian high
school seudents. The mediatiny effects of academic aspions and
delinquency.Journal of Adslescence ,vol 32(4),pp 717-817.
Chang, B.G & Solomon, J, (2010), Stereotype threat test Anxiety, and 5)
specific self-efficacy as predictors of promothion Exam
performance.Group& Organization management. Vol. 35, PP. 77-107.
6)Elizabeth. M,( ٢٠٠٦), What AreExtracurricular Activities. www.wisGgeek.org
7) Guest A,( ٢٠٠٩), Aschoolevel Analaysis of Adolescent ExtracuricularActivities delinquencyand depratyion. Journal of youth .
8) Lilian, K.Y,(2012),Astudy of the attitu de,self-efficacy,Effort andadademic achivement students towards research mothods andstatistics.Journal. Educational.studies.Vol(1), pp154-183.
9) Lopez, F.G, Lent, R.W, Brown, S.D & Gore, P. A. Jr, (1997), Role of social-cognitive expectations in high school students mathematics-related interest and performance. Journal of Counseling Psychology, 44, 44-52
10) Pintrich, P. R & De Groot, E. V, (1990), Motivational and self-regulated learning components of classroom academic performance. Journal of Educational Psychology, 82, 33-40.
11) Yazici, H, Seyis, S & Altun, F,(2011), Emotional intelligence and selfefficacy beliefs as predictors of academicachievement among high school students. Journal social and behavioral sciences,vol(15),pp2319-2323.
12) Yang, H. J, (2004), Factors affecting student burnout and academic achievement in multiple enrolment programs in Taiwan's technical-vocational colleges . International Journal of Educational Development,24, 283-301.
13) Zimmerman, B.J,(2008), Invertigatingsehf-reglation and motivatiou historical packground method logical developments and furure propects, Journal research american educational, 45,p166-18.