فهرست:
ندارد.
منبع:
-آرمسترانگ، مایکل. (1380)، راهبردهای مدیریت منابع انسانی (رویکرد کلی کسب و کار)، ترجمه خدایار ابیلی و حسن موفق، تهران: نشر فرا.
-آسوشه، عباس؛ دیواندی، علی؛ کرمی، امیر؛ یزدانی، حمیدرضا. (1388). شناسایی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت ریسک برونسپاری سیستمهای اطلاعاتی در بانکهای تجاری ایران، مدیریت فناوری اطلاعات، سال 1، شماره 3، 18-3.
-آهونبر، علی. (1380). طراحی و تبیین مدل برنامهریزی نیروی انسانی در شرکتهای خودروساز تعاونی، پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، دانشگاه تهران.
مهدی؛ اعتباریان، اکبر؛ ستاری قهفرخی، مهدی. (1385). «هوش سازمانی و جلوگیری از کندذهنی سازمانی»، ماهنامه مدیریت دانش سازمانی، شماره 22، مهرماه، ص 25.
-ابزاری، مهدی؛ رنجبریان، بهرام؛ فتحی، سعید؛ قربانی، حسن. (1388). تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی و عملکرد سازمانی در صنعت هتلداری، چشمانداز مدیریت، شماره 31، 42-25.
-ابطحی، سیدحسن. (1381). مدیریت منابع انسانی، تهران: موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت، چاپ دوم.
-ابوالعلایی، بهزاد. (1389). مدیریت عملکرد (راهنمای مدیران برای ارزیابی و بهبود عملکرد کارکنان)، تهران: سازمان مدیریت صنعتی، چاپ اول.
-ابیلی، خدایار. (1381). «تحلیلی بر اثربخشی نظام ارزشیابی کارکنان دولت»، دانش مدیریت، شماره 58، صص 20-5 .
-اخوان بهبانی، علی؛ طریقت، محمدحسین؛ حسنزاده، علی. (1387). اصول ومبانی سیاست ملی سلامت ایران براساس مطالعات تطبیقی، گزارش شماره 7576، مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی.
-اسداله، حمیدرضا. (1384). آموزش و نقش آن در توسعه منابع انسانی، فصلنامه مدیریت، شماره 106 و 105، صص 12-1.
محسن. (1383). ارزشیابى عملکرد فردى، فصلنامه علمى کاربردى بینا، سال سوم، شماره پنج.
-اسلامی، سعید. (1377). بررسی و مقایسه نظر مدیران سازمانهای دولتی وغیردولتی در خصوص عوامل مؤثر بر کارایی منابع انسانی. پایانامه کارشناسی مدیریت دولتی، دانشگاه ازاد کرمان.
-اصغری، جمشید. (1386). مدیریت منابع انسانی، تهران: صفار.
-الوانی، مهدی. (1388). مدیریت عمومی، تهران: انتشارات نشر نی، ویراست سوم، چاپ سی و چهارم.
-بامبرگر، پیتر؛ مشولم، لن. (1384). استراتژی منابع انسانی، ترجمه علی پارسائیان و سیدمحمد اعرابی، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
-بزاز جزایری، سید احمد (1387). آموزش و بهسازی منابع انسانی (رویکردها، مدلها و فرایندها)، جزوه کلاسی.
-بزاز جزایری، سید احمد. (1388). ارزیابی عملکرد منابع انسانی (الگویی عملی برای پیادهسازی نظام ارزیابی عملکرد منابع انسانی در سازمانها)، تهران، انتشارات آییژ، چاپ دوم.
-پرویز راد، پیمان. (1381). از اندازهگیری عملکرد تا مدیریت عملکرد، سومین کنفرانس بین المللی مدیریت کیفیت، تهران .
-پیلو پاتریک، ج و همکاران. (1376). راهنمای اجرائی برنامهریزی استراتژیک، ترجمه منصور شریفی کلوی، تهران: نشر آروین.
-جبهدار، علیرضا؛ ساویز، عبدالرضا؛ جلیلوند، مسعود. (1387). اثربخشی عملکرد معاونتهای پیشگیری انتظامی کلانتریهای شهر کرمان، فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی، سال سوم، شمارۀ دوم، 237-247.
-جزنی، نسرین. (1378). مدیریت منابع انسانی، تهران: نشر نی، چاپ دوم.
-جعفری نیا،شمس الله. (1383). بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بهرهوری منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامهریزی استان ایلام، پایانامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، دانشگاه تهران.
-جوانمرد، بابک. (1380). بررسی جایگاه مهندسی مجدد منابع انسانی در وزارت بازرگانی، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس.
-جهانخانی، علی؛ سجادی، اصغر. (1384). کاربرد مفهوم ارزش افزوده اقتصادی در تصمیمات مالی، فصلنامه علمی و پژوهشی «تحقیقات مالی»، سال دوم، شماره 5 و6، زمستان 1384.
-حاج کریمی، عباسعلی؛ رحیمی،فرج اله.(1378). بررسی تاثیر اقدامات مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمانی. تهران، نخستین کنفرانس بهبود و تحول اداری، ص3-11.
-حاجکریمی، عباسعلی؛ پیرایش، رضا. (1385). تبیین عوامل موثر بر بهرهوری نیروی انسانی در سازمانهای دولتی با استفاده از تکنیکهای تحلیل مسیر، فرهنگ مدیریت، شماره 14، ص 57.
-حاجی شریف، محمود. (1371). ارزیابی در مدیریت منابع انسانی، قزوین: انتشارات واحد آموزش نیروی انسانی، مجتمع صنعتی سیمان آبیک، چاپ اول .
-حقیقت منفرد، جلال. (1389). «بررسی رابطه بین ابعاد محتوایی سازمان بر اثربخشی هوش تجاری با توجه به نقش تعدیلکننده مدیریت دانش، مطالعه موردی: بانک سامان».
-حقیقی، محمد؛ قارلقی، ابراهیم؛ میر أسدی، سمانه؛ نیکبخت، فاطمه. (1389). پژوهشنامه مدیریت تحول، سال دوم، شمارۀ 4.
-خاوندکار، جلیل. (1388). سرمایه فکری؛ مدیریت، توسعه و مدلهای سنجش، تهران: انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران، چاپ دوم.
-خوشوقتی، آرمین. (1385). ارزیابی عملکرد کارکنان، تهران: انتشارات فارسی کتاب.
-دعائی، 1384حبیباله. (1384). مدیریت منابع انسانی (نگرش کاربردی)، مشهد: بیان هدایت نور، چاپ چهارم.
-دعائی، حبیب الله. (1381). ضرورت آموزش و بالندگی منابع انسانی، مشهد ،دانشگاه فردوسی مشهد، چاپ پنجم، ویرایش دوم.
-دلاور، علی. (1391). مبانی نظری و عملی در پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی، انتشارات رشد، چاپ دهم.
-دولان، شیمونال؛ شولر، رندالاس. (1384). مدیریت امور کارکنان و امور منابع انسانی، ترجمه محمد صائبی و محمدعلی طوسی، تهران: موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامهریزی، چاپ هفتم.
-رابینز، استیفن پی. (1378). رفتار سازمانی (مفاهیم ،نظریهها، و کاربردها)، ترجمه: علی پارسائیان، سید محمد اعرابی، تهران، دفتر پژوهشهای فرهنگی، چاپ دوم.
-ردمن، تام؛ ویلکینسون، آدریان. (1388). مدیریت منابع انسانی پیشرفته، ترجمه میرعلی سیدنقوی و امیر ختایی، تهران: انتشارات مهکامه، جلد اول.
-رونق، یوسف. (1385). مدیریت، حقوق و دستمزد، تهران: انتشارات فرمنش.
-سامر، مری. (1387). برنامهریزی منابع سازمان، ترجمه رسول شفائی و نورالدین دبیری، تهران: انتشارات نصیر.
-سایت وزارت تعاون جمهوری اسلامی ایران (1388). قابل دسترسی در: www.icm.gov.ir
-سرکری، محمد رضا. (1379). ارایه سیستم ارزیابی عملکرد پروژهها، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت پروژه و ساخت، دانشکده مدیریت، دانشگاه تربیت مدرس.
-سرمد، غلامعلی. (1388). کارمدیابی (اصل حاشیهنشین مدیریت)، نشریه مدیریت، سال سیزدهم، شماره 26 و 27، ص 14-7.
-سعادت، اسفندیار (1385)، مدیریت منابع انسانی، تهران: انتشارات سمت، چاپ چهارم .
-سلطانی، ایرج. (1386). مبانی برنامهریزی استراتژیک منابع انسانی، تهران: انتشارات ارکان دانش.
-سیدجوادین، سید رضا؛ فراحی، محمد مهدی.(1390). اثربخشترین اقدامات مدیریت منابع انسانی در سازمانهای موفق. پژوهش های مدیریت در ایران، دوره 16، شماره 1، ص20-32.
-سیدجوادین، سیدرضا. (1384). مدیریت منابع انسانی و امور کارکنان، تهران: نگاه دانش.
-سیدجوادین، سیدرضا؛ حسینزاده، (1387). بررسی رابطه قابلیتهای استراتژیک کارکنان و سبکهای مدیریت منابع انسانی در شرکتهای صنعتی استان تهران، فصلنامه مدرس علوم انسانی، دوره 12، شماره 1.
-سیدجوادین، سیدرضا؛ حیدری، محمدمهدی. (1383). جهانی شدن و تاثیر آن بر فرایند کارمندیابی، پیام مدیریت، شماره 11 و 12، ص 78-59.
-سینگر، مارک جی. (1378). مدیریت منابع انسانی، ترجمه فریده آل آقا، تهران: چاپ اول.
-شاه حسینی. (1383). انجمنها و تعاونیها، تهران، انتشارات ترمه، چاپ اول
-صفرزداه، حسین؛ تدوین، اعظم؛ حر محمدی، مریم. (1391). بررسی تأثیر استراتژیهای مدیریت دانش بر نوآوری و عملکرد سازمانی (مطالعه موردی مراکز بهداشتی و درمانی شمال فارس)، فصلنامۀ علمی پژوهشی دانشکده بهداشت یزد، سال یازدهم، شماره: اول.
-طبرسا، غلامعلی. (1387). بررسی وتجزیه تحلیل میزان اثربخشی نظام ارزیابی عملکرد جدید کارکنان دولت (مطالعه موردی در ستاد مرکزی وزارت امور اقتصادی و دارایی). فصلنامه علوم انسانی، دوره 12، شماره 4 .
-طوسی، محمدعلی؛ صائبی، محمد. (1380). مدیریت امور کارکنان و منابع انسانی، ترجمه، تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی.
-عالم تبریز، اکبر؛ رجبی فرد، ایمان. (1388). سرمایه فکری (اندازه گیری، افشاء، مدیریت)،تهران: مرکز آموزش وتحقیقات صنعتی ایران، چاپ اول.
-عفتی داریانی، محمد علی؛ رفیع زاده بقرآباد، علاءالدین؛ رونق، مریم. (1386). مدیریت عملکرد (با نگاهی به ارزابی عملکرد دستگاههای اجرایی). تهران: فرمنش، چاپ اول.
-علاقهبند، علی. (1379). «مدیریت عمومی»، تهران: نشر روان.
-علیآبادی، محسن. (). بررسی تاثیر سیستم یکپارچه مدیریت در عملکرد مدیریت ایمنی و بهداشت حرفهای سازمانها، مجله امنیت، سال هفتم، شماره 26.
-علیپور درویشی، زهرا؛ سردار دونیقی، سهیلا؛ لطفی دهخوارقانی، لیلا. (1390). بررسی نقش میانجی سرمایهی فکری بر ارتباط میان وظایف مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی، دو فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، سال سوم، شماره 2، 131-111.
-فتح آبادی، اسدالله. (1373). نقش ارزیابی عملکرد کارکنان در بهسازی نیروی انسانی، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه تهران.
-قادری، س؛ کرمی، ک.ع؛ زاهدی، ر؛ محبوبی، ط. (1390). بررسی رابطه جو سازمانی بر عملکرد مدرسان دانشگاه آزاد اسلامی، فصلنامه تازههای روانشناسی صنعتی/سازمانی، 2 (7)، 44-33.
-قریشی، صغری. (1387). بررسی نگرش دانشجویان، اعضای هیئت علمی وکارشناسان آموزش نسبت به ملاکهای ارزیابی عملکرد آموزشی اعضای هیئت علمی دانشگاه الزهرا (س)، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید بهشتی.
-ک. هوی. وین، سیسسل ج. میسکل. (1380). مدیریت آموزشی، ترجمه میر محمد سید عباسزاده، ارومیه: انتشارات دانشگاه ارومیه.
-کافمن، راجر؛ هرمن، جری. (1374). برنامهریزی استراتژیک در نظام آموزشی، ترجمه فریده مشایخ و عباس بازرگان، تهران: انتشارات مدرسه.
-کریمی دستجردی، داود؛ قطرهنبی، پوریا. (1388). ارایه مدل مفهومی برای تبیین اثر ریسکهای یکپارچه بر عملکرد شرکتهای فعال در حوزهی فناوری اطلاعات، مدیریت فناوری اطلاعات، سال 1، شماره 2، 134-119.
-کولوبندی، عبدالله. (1378). نکاتی درباره برنامهریزی استراتژیک، مجله تدبیر، شماره 6، 41.
-کلباسی، علی اصغر. (1383). نقش تعاونیها در نظام جمهوری اسلامی ایران، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه امام صادق (ع).
-گرجی، محمدباقر؛ صیامی، سحر. (1391). مطالعه تطبیقی رابطه استراتژیهای حفظ و نگهداری نیروی انسانی با عملکرد کارکنان بخش دولتی و خصوصی، فصلنامه روانشناسی صنعتی سازمانی، سال سوم، شماره یازدهم، 89-75.
-گروهی از اساتید مدیریت. (1375). شیوه های عملی ارتقای بهرهوری نیروی انسانی، تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی، چاپ اول.
-لنگری، علی. (1385). تناسب شخصیت و مشاغل واگذاری، فصلنامه دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش، شماره 22.
-محقر، علی؛ معین نجفآبادی، فقیهه؛ بیاضی طهرابند، علی. (1389). بررسی تأثیر فعالیتهای مدیریت کیفیت بر عملکرد سازمانها، فصلنامه مدرس علوم انسانی- پژوهشهای مدیریت در ایران، دوره 14، شماره 4، 204-185.
-معین، محمد. (1383). فرهنگ فارسی عمید، تهران: انتشارات امیرکبیر، جلد اول .
-مقدسی، علیرضا. (1389). طراحی استراتژیهای مدیریت پاداش، ماهنامه امواج برتر. مهرماه.
-مورهد،گریفین. (1375). مدیریت رفتار سازمانی، ترجمه سید مهدی الوانی، تهران: نشر نی.
-مهرگان، محمدرضا؛ شاهبندازاده، حمید. (1384). ارائه روشی برای ارزیابی عملکرد شعب بانک با استفاده از تکنیک تصمیمگیری چندشاخصه، فصلنامه تحقیقات مالی، ش 20.
-میرزایی، حسن. (1376). مقایسه مدیریت منابع انسانی در شرکتهای پیمانکاری دولتی، پایاننامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، دانشگاه تهران .
-میرسپاسی، ناصر. ( 1383). جزوه کلاسی مقطع دکترا، دانشگاه علوم و تحقیقات، تهران.
-میرسپاسی، ناصر. (1371). مدیریت منابع انسانی و روابط کار- نگرشی نظامگرا، ناشر مولف.
-میرسپاسی، ناصر. (1381). مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار، تهران: نشر میر.
-میرسپاسی، ناصر. (1387). مدیریت استراتژیک منابع انسانی و روابط کار با نگرشی به روند جهانی شدن، تهران: انتشارات میر، چاپ سوم.
-میرسپاسی، ناصر؛ غلامزاده، حسین. ( 1382). مدیریت منابع انسانی و روابط کار،تهران، میر.
-میرکمالی، سید محمد. (1377). آموزش ضمن خدمت اساسیترین عامل بهسازی سازمانی، فصلنامه مدیریت در آموزش و پرورش ، شماره 8 .
-میرکمالی، محمد. (1383). افزایش رضایت شغلی از طریق معنیدارسازی حرفهی معلمی، فصلنامه مدیریت در آموزش و پرورش، شماره 37.
-والتون،جان. (1384). پرورش راهبردی منابع انسانی، ترجمه ناصر میرسپاسی و داریوش غلام زاده، انجمن مدیریت منابع انسانی ایران، تهران.
-یزدان شناس، محمد. (1379). بررسی وتجزیه وتحلیل وضعیت موجود نظام ارزیابی عملکرد کارکنان حوزهی مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارائه پیشنهادات در جهت بهبود آن، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی، دانشگاه شهید بهشتی.
-Amaratunga, D. and Baldry, D.(2002) «Moving from performance
measurement to performance management», Facilities, Vol. 20 . No. 5/6, p.
217-223.
-Amaratunga, D. And Baldry, D.(2002) «Moving From Performance Measurement To Performance Management», Facilities, Vol. 20 . No. 5/6, P. 217-223.
-Andrews. R. (2007). Organizational Social Capital and Public Service Performance. Presented In 9th Publice -Management Research Conference , Tucson University of Arizona , pp: 1-41
-Arnold smith, Juli Race,(2007), Ethics and performance appraisals A dissertation Submitted in the partial fulfillment of the requirments for the degree doctor of the education in organizational Leadership.
-Arthur, J.B. (1992), The Link Between Business Strategy and Industrial Relations Systems in American Steel Minimills, Industrial and Labor Relations Review, Vol. 29, pp. 143-174.
-Beown, A. (1998). “Organizational Culture”, 2nd Ed., (London, Financial Times/Pitman Publishing
-Bernardin, H.J. (2003). "Human Resource Management: an experiential approach". 3th Edition. New York: Mc GrawHill
-Bertschek, I., Fryges, H., & Kaiser, U. (2009). B2B or Not to Be: Does B2B Ecommerce Increase Labour Productivity? Discussion Paper No. 04-45 Retrieved September 7, 2009, from ftp: //ftp. zew. De/pub/zew-docs/dp/dp0445. pdf.
-Boland, T. and Fowler, A.(2000) «A Systems Perspective of Performance Management in Public Sector Organizations», The International Journal of Public Sector Management, Vol. 13, No. 5, p.417-446.
-Byars, L.I & Rue, L.W. (2008). "Human Resource Management: 9th Edition". New York: Mc GrawHill
-Chand, M., India, K. and Katou, A. A.(2007) «The impact of HRM practices on organisational performance in the Indian hotel industry», Employee Relations, Vol. 29 No. 6, p. 576-594.
-Chang, E. (2005). Employee’s overall perception of HRM effectiveness. Human Relations, 58(4), 523-544
-Chen, C. J., & Huang, J. W. (2009). Strategic human resource practices and innovation performance - The mediating role of knowledge management capacity. J of Business Research, 62 104–114.
-Chen,W,Y.,Hsu,B.F.,Wang,M,L.,Lin,Y.Y.(2011). Fostering Knowledge Sharing through Human Resource Management in R&D Teams.International Journal of Technology Management,Vol.53,No.2,P.309.
-Collins, C. J., & Clark, K. D. (2006). Strategic human resource practices, top management team social networks, and firm performance: the role of human resource in creating organizational competitive advantage. Acad Manage J. 46(6):74–51.
-Davis, P. (2004). Human Resource Management in the Logistics Environment, Logistics in Practice, Vol. 2 No. 1, NMHC Ltd., Cranfield, (UK,)
-Davis, P.donalson, J. Ethical (2000). Structures and Processes for Large organizations, inMarket Morality and Company size, Issues in Business Ethics Vol. 2, Dordrecht, KluwerAcademic Publishers
-Decenzo, A.D. Robbins, P.S. (1996). “Human Resource Management, John Wiley & Sons, Inc., P.S.
-Dess, G.G. And Robinson, R.B. Jr(1984) «Measuring Organizational Performance In The Absence Of Objective Measures», Strategic Management Journal, Vol. 5, P. 265-73.
-Dessler Gary (2005). Human Resource Management, tenth edition, New Jersey: Prentice- Hall.
-Dollery, B.E. and Worthington, A.C.(1996) «The Evaluation of Public Policy: Normative Economic Theories of Government Failure», Journal of Interdisciplinary Economics, 7, p. 27–39.
-Dulebohn, J. H., Werling, S. E. (2007). Compensation Research Past, Present and Future. Journal Human Resource Management, 17: 191-207.
- Dyer,L. (1992). Human Resource management,Allynbocon,Boston
-Erdogan, Berrin,(2002), Atcce dents and concequences of justics perception in performance appraisal, journal of Human resource management Reivew, Vol(12),pp:555-578.
-Flipp, J. (2004). Comparative Base in Comparative Organizations, New York, The Free Press8
-Friedman, T. L. (2008). The World is Flat: The Globalized World in the Twentyfirst Century. London: Penguin Books.
-Glynn, M. A. (1996). Innovative genius: a framework for relating individual and organizational intelligences to innovation. Acad Manage J . 21(4): 108–111.
-Harris, L. C, & Piercy, N. F. (1997). Market orientation is free: the real costs of becoming market-led. Manage Decis, 35(1):33 - 79.
-Hiit, M.A.(1998). Twenty-First-Century Organization: Business Firms, Business School & The Business Academy Of N=Management Review, 23(2), 218-222.
-Hitt, Michael A; C. Chet Miller & Colella Adrienne (2006). Organizational Behavior A Strategic Approach. John Wiley & Sons, Inc First Published, America
-Ho, L. (2008). What Affects Organizational Performance? Industrial Management & Data System , 108-118.
-Holbrook jr,Robert, (2002), Contact points and frash points :conceptualizing the use of the Justice mechanisms in the performance appraisal interview, Journal of the Human resource management Reivew, Vol(12), pp:101-123.
-Holloway, J.(1999) Managing performance, Rose, A, Lawton, A, Public Services Management Financial Times, Prentice-Hall, Harlow, p.238-59.
-Hurley, R. F., & Hult, G. M.(1998). Innovation,market orientation, and organizational learning: an integration and empirical examination. J Mark . 62(3):42–54.
-ICA. (2008). Modern Personnel Polices, A Model for Co-operative Organizations, ICA ROECSA, Moshi, Tanzania
-ICA/ILO. (2008). Manual on Modern Personns\el Policies for Co-operatives in Asia, ICA ROAP
-Intan Osman, Theresa C. F. Ho, Maria Carmen Galang, “The relationship between human resource practices and firm performance: An empirical assessment of firms in Malaysia”, Emerald Group Publishing Limited, Business Strategy Series, vol.12, no.1, pp.41-48, 2011.
-Intellectual Capital Management And Reporting in Universities,( pp3-4
-Ivancevich, J. M. (2007). Human Resource Management. New York: Mc GrawHill.
-Jiménez-Jiménez, D., & Sanz-Valle, R. (2005). Innovation and human resource management fit: an empirical study. Int J Manpow . 26(4): 64–81.
-Kaplan,R.S. and Norton, D . ,(1997)Translating Strategy Into Action : The Balanced Scorecard ,HBS Press,Boston, MA.
-Lauria, E. J. M., & Duchessi, P. J. (2007). A methodology for developing Bayesian networks: An application to information technology (IT) implementation. European Journal of Operational Research, 179(1), 234–252.
-Laursen, K., & Foss, N. J.(2003). New human resource management practices, complementarities, and the impact on innovation performance. Camb J Econ . 27(2): 43–63.
-Liao, S. H., Wu, C. C. (2009). The Relationship Among knowledge Management, Organizational Learning and Organizational Performance. International Journal of Business and Management, Vol:4(4), 64-76.
-MacDuffie, J. P.(1995). Human resource bundles and manufacturing performance: Organizational logic and flexible production systems in the world auto industry. Ind Labor Relat Rev, 48(2):197–221.
-Madsen, A. S, & Ulhøi, J. (2005). Technology innovation, human resources and dysfunctional integration. Int J Manpow. 26(6):488–501.
-Manne, H. (2009). Entrepreneurship, Compensation and the coporation. Second Annual Research Symposium in Economics and Law of the Entrepreneur. Milcovich, G., & Newman, J. (2008). Compensation. Irwin Professional Pub.
-132Mark A. Huselid, “The impact of human resource management practices on turnover, productivity, and corporate financial performance”, Academy of Management, Academy of Management Journal, vol.38, no.3, pp.635-672, 1995.
-Mayer,A. (2004). “Organizational Goals and Models of Co-operative Human Resource Management” Industrial Management Review, Taking sort akndkoollong
-Mello, J. A. (2002). Strategic Human Resource Management. Ohio: South-Western
-Milliman, john at elt, (2002), Aexploratory assessment of the purposes of performance appraisals in north and the pacific rim, Journal of Human resource management ,No:1,pp 87-102.
-Moullin, M.(2002) Delivering Excellence in Health and Social Care, Open University Press, Buckingham.
-Mumford, M. D. (2000). Managing creative people: strategies and tactics for innovation. Hum Resour Manage Rev . 10(3):31–51.
-Nani, A.J., Dixon, J.R. and Vollmann, T.E.(1990) «Strategic control and performance measurement», Journal of Cost Management, Summer, p. 33-42.
-Neely, A., Mills, J., Gregory, M. Richards, H., Platts, K. And Bourne, M.(1996) Getting The Measure Of Your Business, Manufacturing.
-Neely, A.D.(2005) «Defining performance measurement: adding to the debate», Perspectives on Performance, Vol. 4 No. 2, p. 14-15.
-Neely, A.D., Adams, C. and Kennerley, M.(2002) The Performance Prism: The Scorecard for Measuring and Managing Stakeholder Relationships, Financial Times/Prentice Hall, London.
-Niven, P. R.(2002) Balanced Scorecard Step-By-Step: Maximizing Performance And Maintaining Results, New York: John Wiley & Sons, Inc..
-Noe, R.A., Hollenbeck, J.R, Gerhart, B. & Wright, P.M. (2008), 6thedition, Human ResourceManagement: Gaining a Competitive Advantage, McGraw Hill Irwin, New York
-Nudurupati, S.S.(2003)Management and business implications of ITsupported performance measurement, PhD thesis, University of Strathclyde, Glasgow.
-Patrick M. Wright, Benjamin B. Dunford, Scott A. Snell, “Human resources and the resource based view of the firm”, Journal of Management, vol.27, no.6, pp.701-721, 2001.
-Pfeffer, J. (1994), Competitive Advantage Through People, Boston, Harvard Business School Press.
-Poole, M. (1990). Editorial human resource management in an international perspective, in International Journal of Human Resource Management,
-Pratt, D.(2005) «A comment on the debate between Max Moullin and Fabrizio Bocci», Perspectives on Performance, Vol. 4 No. 2, p. 12-13.
-Prieto Pastor,I.M., Santana,P.P., Sierra,C.M.(2007). Managing Knowledge through Human Resource Practices. P3-11.http://www2.warwick.ac.uk/fac/soc/wbs/conf/olkc/archive/olkc3/papers/contribution183.pdf.(Retrieved on 2010).
-Radnor, Z., McGuire, M.(2004) «Performance management in the public sector: fact or fiction?» International Journal of Productivity and Performance Management, Vol.53, No.3, p. 245-260.
-Radnor, Z., Mcguire, M.(2004) «Performance Management In The Public Sector: Fact Or Fiction?» International Journal Of Productivity And Performance Management, Vol.53, No.3, P. 245-260.
-Raymond J. Stone, Managing human resources: An Asian perspective (1st Ed.), Milton Qld, Au.: John Wiley & Sons, 2009.
-Rundell, A. G., Gomez-Mejia, L.R. (2002). Power as a Determinant of Executive Compensation. Journal Human Resource Management Review. Vol. 12 pp, 3-23.
-Schuler,R.S., & Jackson,S.E.(1987). Linking Competitive Strategies with HRM Practices. The Academy of Management EXECUTIVE,Vol.1,No.3,P.207-219.
-Sink, D.(1991) «The role of measurement in achieving world class quality and productivity management», Industrial Engineering, Vol. 23,No. 6.
-Sink, D.(1991) «The Role Of Measurement In Achieving World Classquality And Productivity Management», Industrial Engineering, Vol. 23,No. 6.
-Snell, S. A & Bohlander, G. W. (2007). "Managing Human Resources". Thomson Publishing Company
-Storberg-Walker,j.(2005). Towards a Theory of Human Capital Transformation Throught HRD. Paper Presented at the Academy of Human Resource Development International Conference , P.323-330 . www.eric.ed.gov.(Retrieved on 2010).
-Svensson G. A Conceptual Framework of Vulnerability in Firms' inbound and Outbound Logistics Flows. International Journal of Physical Distribution and Logistics Management 2002; 32(2): 110-34.
-Terpstra, D.E. (1994). HRM: A Key to Competitiveness, Management Decision,Vol. 32, No.9, pp.10-14.
-Waal A. The Characteristics of a high performance organization. Accessed from www.Andrewdewaal.nl [2010/11/21]
-Wayne, R. Mondy, Human resource management (11th ed.). Upper Saddle River, New Jersey: Pearson/Prentice Hall, 2010.
-Wright, P.M., Dunford, B.B., & Snell, S.A. (2001). Human resource and the resource based view of the firm. Journal of Management. 27: 701-721.
-Zhang QY. Technology Infusion Enabled Value Chain Flexibility: a Learning and Capability-based Perspective. Doctoral Dissertation, Universityof Toledo, Toledo, OH; 2001.
-Ziegenbein A., Nienhaus J. Coping with Supply chain Risks on Strategic, Tactical and Operational Level. Global Project and Manufacturing Management, The Symposium Proceedings; 2004.
.